quote:Laat me niet lachen, die jongen is misschien een talent, maar nog lang niet mentaal voorbereid op het grote werk. Je ziet het ook als ie een fout heeft gemaakt dat ie totaal verkrampt, als ik trainer was zou ik die jongen al lang voor ze eigen bescherming een stapje terug hebben laten doen. Op deze manier zakt ie alleen maar verder in de spiraal weg. En tuurlijk een keeper kan vaak niet veel goeds doen (ben zelf keeper, dus weet waar ik over spreek) maar een keeper moet wel mentaal sterk zijn, en dat is ie voorlopig niet.
Op maandag 27 oktober 2003 22:02 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Ten Rouwelaar zo ver komt, volstrekt ten onrechte, maar dat is het lot van een keeper.
quote:volgens mij ben jij zon ten rouwelaar keeper..:o
Op donderdag 30 oktober 2003 21:51 schreef raptorix het volgende:[..]
Laat me niet lachen, die jongen is misschien een talent, maar nog lang niet mentaal voorbereid op het grote werk. Je ziet het ook als ie een fout heeft gemaakt dat ie totaal verkrampt, als ik trainer was zou ik die jongen al lang voor ze eigen bescherming een stapje terug hebben laten doen. Op deze manier zakt ie alleen maar verder in de spiraal weg. En tuurlijk een keeper kan vaak niet veel goeds doen (ben zelf keeper, dus weet waar ik over spreek) maar een keeper moet wel mentaal sterk zijn, en dat is ie voorlopig niet.
quote:Nah, ik ben meer een keepende laatste man
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:28 schreef El_Bassie het volgende:[..]
volgens mij ben jij zon ten rouwelaar keeper..:o
Dus hij blijft open tot er nog 1 persoon gestemd heeft!
quote:heb je hofland wel eens zien janken als psv heeft verloren? ik elke wedstrijd (dat ze verliezen dan he
Op donderdag 30 oktober 2003 21:51 schreef raptorix het volgende:[..]
Laat me niet lachen, die jongen is misschien een talent, maar nog lang niet mentaal voorbereid op het grote werk. Je ziet het ook als ie een fout heeft gemaakt dat ie totaal verkrampt, als ik trainer was zou ik die jongen al lang voor ze eigen bescherming een stapje terug hebben laten doen. Op deze manier zakt ie alleen maar verder in de spiraal weg. En tuurlijk een keeper kan vaak niet veel goeds doen (ben zelf keeper, dus weet waar ik over spreek) maar een keeper moet wel mentaal sterk zijn, en dat is ie voorlopig niet.
James Quinn vs. Jelle Ten Rouwelaar 10-22
Ferry De Haan vs. Purrel Fränkel 12-20
Edwin Hermans vs. Johan van der Werff 16-15
Jurgen Wevers vs. Michael v.d. Kruis 25-7
Meeste nominaties:
Jurgen Wevers 25
Minste nominaties:
Michael v.d. Kruis 7
Grootste overwinning:
Jurgen Wevers vs. Michael v.d. Kruis 25-7
* Nominaties 1/2 finale volgen zo snel mogelijk!
De bedoeling is dus dat je steeds de slechtste van de twee genomineerden kiest.
* Laat jouw genomineerde staan en verwijder de andere!
De nominaties voor de 1/2 finale sluiten op uiterlijk zaterdag 8 november.
De genomineerde voor de 1/2 finale:
Jurgen Wevers vs. Edwin Hermans
Jelle Ten Rouwelaar vs. Purrel Fränkel
Het duel der keepers.
Purrel Fränkel [afbeelding]
Ik dacht trouwens dat je nog een kort verhaaltje over de 4 halve finalisten zou maken? Wil ik anders ook wel doen hoor!
quote:Ik wou in de finale wat statistieken verwerken, maar als je een verhaaltje per persoon wilt schrijven, graag!
Op zaterdag 1 november 2003 16:16 schreef methodmich het volgende:Ik dacht trouwens dat je nog een kort verhaaltje over de 4 halve finalisten zou maken? Wil ik anders ook wel doen hoor!
quote:Okee, post ik morgen een leuke bio over de 4 overgebleven mannen!
Op zaterdag 1 november 2003 17:31 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik wou in de finale wat statistieken verwerken, maar als je een verhaaltje per persoon wilt schrijven, graag!
![]()
quote:Cool! Alvast bedankt!
Op zaterdag 1 november 2003 17:45 schreef methodmich het volgende:Okee, post ik morgen een leuke bio over de 4 overgebleven mannen!
Als je wilt kun je het me ook mailen, dan zet ik het in de openingsthread van de 1/2 finale (onder vermelding van copyright methodmich uiteraard)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |