Check de site.
Je vult er 3 bands in die je gaaf vindt en de site zoekt voor jou bands die bij je passen.
Dit zelfde is te doen met films en met schrijvers (boeken dus).
Superhandig, zeker voor het maken van een goede playlist met muziek die bij elkaar past.
Dit is geen spam. Ik heb verder geen voordelen bij het bezoeken van deze site. Ik kwam hem tegen op de site van 6 Pack en ik dacht dat hij voor een aantal muziek/film/lees freaks wel makkelijk zou zijn. Nogmaals, dit is niet bedoeld als spam.
Dit trouwens wel .
Als je van grunge houdt en je vult Pearl Jam, Soundgarden en Alice in Chains in dan klopt het vast, maar met afwijkende dingen weet die site weinig raad.
quote:En zo is het ook weer
Op donderdag 23 oktober 2003 13:59 schreef Seborik het volgende:
Nou ja, topic is al oud een nieuwe kan geen kwaad.
quote:GODVERDOMME jij bent goed! Jij bent echt te goed voor die site, ik stel voor dat jij zo'n database gaat bouwen, dan zou hij pas echt goed zijn!
Op donderdag 23 oktober 2003 14:10 schreef Diverse_Reality het volgende:
En vul ik een aantal schrijvers in van Indiaanse afkomst, krijg ik een schrijver van 'Wild West' avonturen a la Karl May....
quote:Ja, zal allemaal wel weer op mij aankomen. Mensen kunnen ook niks hé.
Op donderdag 23 oktober 2003 14:18 schreef R2cksson het volgende:[..]
GODVERDOMME jij bent goed! Jij bent echt te goed voor die site, ik stel voor dat jij zo'n database gaat bouwen, dan zou hij pas echt goed zijn!
quote:Het linkse anarchistje dat de ubermensch uit gaat hangen, hoe hypocriet kun je zijn...
Op donderdag 23 oktober 2003 14:21 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Ja, zal allemaal wel weer op mij aankomen. Mensen kunnen ook niks hé.
quote:Hoezo? Ik kan een anarchistische maatschappij wel aan, maar de rest niet. Kan ik niks aan doen.
Op donderdag 23 oktober 2003 14:23 schreef R2cksson het volgende:[..]
Het linkse anarchistje dat de ubermensch uit gaat hangen, hoe hypocriet kun je zijn...
.
Beatles, faith No More en Joy Division had ik ingevuld....
quote:Lol
Op donderdag 23 oktober 2003 07:35 schreef xAn52 het volgende:
Abba + Slayer + Britney Spears = Cypress Hill!!!
Kan er mee door. Maar goed, dat ken ik ook al.
Concord Dawn
Black Sun Empire
Ed Rush & Optical
Kreeg als eerste tip: Optical
2e: Kemal
3e: Trace
Klopt aardig!
[Dit bericht is gewijzigd door E_Motion op 23-10-2003 14:32]
quote:En daarna Manic Street Preachers, Oasis, Ash, Suede, Stereophonics.
Op donderdag 23 oktober 2003 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Muse + Coldplay + Radiohead = TravisKan er mee door. Maar goed, dat ken ik ook al.
Nou ja, vrij goed dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |