abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14057158
En deel 3 alweer.

Linkjes naar vorige delen:
Angel s5 @ USA (deeltje2)
Buffy s7 / Angel s5 @ USA (deeltje 1)

Ik heb gisteravond de eerste drie afleveringen gekeken en vond ze niet heel bijzonder. Niet slecht, maar ook niet goed. Misschien moet ik nog een beetje wennen aan de nieuwe opzet van de serie. Desondanks ben ik toch wel benieuwd naar aflevering 4.

Trouwens, oude tijden herleven! Vorig jaar was er op de irc-server van Fok een Buffy-kanaal, dit jaar is er een Angel-kanaal. Komt allen! Het adres van de server is irc.fok.nl en het kanaal heet #angel.

And there was much rejoicing.
pi_14060475
En eline kan zich weer niet inhouden om de spoilers niet te lezen

Heb preview van aflevering 4 niet gezien, houd niet zo van previews.

Zie het donderdag wel.

Denk dat er nu toch wel iets met Spike gaat gebeuren. Is dan alweer aflevering 4 en vorige aflevering duurde dat gedoe om hem eigenlijk al iets te lang..

en btw: deel 3 'alweer'?

2 delen vol in een half jaar

pi_14063078
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 19:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
en btw: deel 3 'alweer'?

2 delen vol in een half jaar

Nah, het zijn maar vijf maanden, incl. de zomerstop. Maar vorig jaar gingen de topics sneller vol ja.
  woensdag 22 oktober 2003 @ 22:57:21 #4
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_14066437
05x04 is een erg stoere aflevering....lekker creepy en veel Spike

Vind James Marsters echt een aanwinst voor Angel.

pi_14071332
Wow aflevering 4 is zekers een goede aflevering

Spannend, boeiend, grappig, mooi

pi_14081143
Goede aflevering! Leek een beetje op afleveringen uit de eerste seizoen Buffy en het eerste seizoen van Angel: Er is een probleem en aan het eind van de aflevering is het probleem opgelost.

Ben benieuwd hoe de rest van het seizoen wordt. En weet iemand trouwens iets over de kijkcijfers van Angel in Amerika dit seizoen?

pi_14093928
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 19:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
En eline kan zich weer niet inhouden om de spoilers niet te lezen
neh valt wel mee ik lees geen dingen die iets over de verhaallijn verklappen maar was wel even benieuwd naar wie wel/niet op komen dagen, een zwak momentje dus
Heb de nieuwe aflevering ook gezien en die was erg goed eindelijk weer eens een echte spannende aflevering, mogen er meerdere volgen
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 09:54:15 #8
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_14098563
Dammit, ik heb hem al 2 dagen binnen bijna, maar mijn euforie wordt ernstig bedorven door het feit dat ik nog geen tijd heb gehad hem te bekijken. Maar ja, met Angel het weekeinde in is ook niet slecht.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_14236626
nieuwe aflevering was een beetje maf maar wel leuk met dat inschenken van dat drinken bijvoorbeeld
pi_14238779
En de kijkcijfers?? Hoe zijn die??
pi_14248372
Net gezien in dvdkwaliteit

Was wel een grappige aflevering, paar dingen echt heel komisch. Was een compleet andere aflevering dan de vorige.
Weinig verhaal verder.

Ik ben ook wel benieuwd naar de kijkcijfers.

pi_14263848
Heb net die van vorige week gezien en de nieuwe. Spike is idd echt een aanwinst voor Angel. Zijn uitspraken zijn echt goed.

spoiler:

You pissed in the big man's chair?? That's bloody fantastic!
pi_14275243
ik dacht op het eind bij het inzoomen van lorne toen ie in zn slaap aan het praten was dat ie iets spannends zou zeggen net voor de aftiteling.. iets als 'im gonna kill you all' of whatever

maar dat gebeurde niet

zaterdag 1 november 2003 @ 18:10:17 #14
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_14302164
echt droge lines
spoiler:

Eve, you'll stay with me, we'll have some more sex
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_14421682
Net aflevering 6 gezien

verbazing wekkend goede kwaliteit krijg je als je een vcd op een dvdspeler afspeelt.. nog beter dan mn hdtv versies

Was wel een redelijke aflevering, maar niet een die ik op dvd vaak zou kijken.

Het was wel vermakelijk om naar te kijken maar viel toch wel beetje tegen achteraf gezien.

Zit te wachten tot de big bad van dit seizoen komt.. is volgende keer alweer aflevering 7.. zitten we alweer bijna op 1/3de van het seizoen

of komt er dit seizoen geen big bad vanwege de nieuwe opzet van de serie?

pi_14426419
quote:
Op donderdag 6 november 2003 01:33 schreef Hertog_Martin het volgende:

of komt er dit seizoen geen big bad vanwege de nieuwe opzet van de serie?

Is het qua opzet te vergelijken met Charmed??
pi_14430416
Vond het ook niet de beste aflevering. Hoop wel op een big bad, vind dat toch leuker als elke week weer een ander klein verhaaltje.

Wel mooi einde trouwens:
spoiler:

Shansu prophecy....english translation.
pi_14445312
quote:
Op donderdag 6 november 2003 11:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Is het qua opzet te vergelijken met Charmed??

kijk ik niet naar
  vrijdag 7 november 2003 @ 00:00:01 #19
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14447169
Moet zelf 5x06 nog binnenhalen, net 5x05 gezien. Op zich geen spectaculaire aflevering, ware het niet voor Gunn en Spike. Geniaal

Overigens, dat ze nu weer beginnen over de Shansu-prophecy terwijl Spike terug is, lijkt te wijzen op het feit dat de profetie inderdaad wel eens over Spike zou kunnen gaan, en niet over Angel. Iets wat al tegen het einde van Buffy S7 werd gesuggereerd

pi_14493878
Leuke aflevering, vond number 5 en de andere Number Brothers wel cool.

Of er een Big Bad komt weet ik niet, wel denk ik dat dit seizoen gaat draaien om die Shanshu Prophecy als ik de niet al te subtiele hints goed interpreteer.

Wel grappig trouwens toen Angel het over 'the father will kill the son' had en Wesley antwoordde met 'what do you mean?'

"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_14513831
Wat wordt hier trouwens idioot weinig gepost...

Voorloper van hoe het Angel zal vergaan na dit seizoen?

"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_14529140
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:44 schreef Capetown het volgende:
Wat wordt hier trouwens idioot weinig gepost...

Voorloper van hoe het Angel zal vergaan na dit seizoen?

Volgens mij was het vorig jaar idd een stuk drukker, maar ja...toen hadden we ook nog de Buffy-fans erbij.
pi_14615162
Ehm... Wesley= percy= headboy = harry potter?
Mijn lowcarbavonturen: http://thats-life.kmfstudio.com/sponsored/xxxl
pi_14616073
Tot nu toe de beste aflevering van het seizoen!! Vooral de humor was zeer goed! Beste moment: Wesley stelt zijn vader voor!!

1:
spoiler:

Wesley's Father: Spike!
Spike: You have heard of me?
Father: No, we've met. 1963, My colleagues and I fell upon you slaughtering an orphanage in Vienna. Killed two of my men before you escaped!!
Spike: Oh....How have we been??

2:
spoiler:

Angel: I'm Angel. It's a pleasure to meet you.
Father: You really expect me to shake that??
Angel: I'm not real comfortable with hugging.

[Dit bericht is gewijzigd door RevneD op 13-11-2003 21:20]

pi_14616100
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:03 schreef RevneD het volgende:

[..]

Volgens mij was het vorig jaar idd een stuk drukker, maar ja...toen hadden we ook nog de Buffy-fans erbij.

Er zijn idd een hoop mensen die niet meer posten hier. Neejoh, SuperSiem, Melluh... Best jammer. Die eps nabespreken was toch altijd leuk.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')