Linkjes naar vorige delen:
Angel s5 @ USA (deeltje2)
Buffy s7 / Angel s5 @ USA (deeltje 1)
Ik heb gisteravond de eerste drie afleveringen gekeken en vond ze niet heel bijzonder. Niet slecht, maar ook niet goed. Misschien moet ik nog een beetje wennen aan de nieuwe opzet van de serie. Desondanks ben ik toch wel benieuwd naar aflevering 4.
Trouwens, oude tijden herleven! Vorig jaar was er op de irc-server van Fok een Buffy-kanaal, dit jaar is er een Angel-kanaal. Komt allen!
Het adres van de server is irc.fok.nl en het kanaal heet #angel.
Heb preview van aflevering 4 niet gezien, houd niet zo van previews.
Zie het donderdag wel.
Denk dat er nu toch wel iets met Spike gaat gebeuren. Is dan alweer aflevering 4 en vorige aflevering duurde dat gedoe om hem eigenlijk al iets te lang..
en btw: deel 3 'alweer'?
2 delen vol in een half jaar
quote:Nah, het zijn maar vijf maanden, incl. de zomerstop. Maar vorig jaar gingen de topics sneller vol ja.
Op woensdag 22 oktober 2003 19:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
en btw: deel 3 'alweer'?2 delen vol in een half jaar
Vind James Marsters echt een aanwinst voor Angel.
Ben benieuwd hoe de rest van het seizoen wordt. En weet iemand trouwens iets over de kijkcijfers van Angel in Amerika dit seizoen?
quote:neh valt wel mee
Op woensdag 22 oktober 2003 19:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
En eline kan zich weer niet inhouden om de spoilers niet te lezen
Was wel een grappige aflevering, paar dingen echt heel komisch. Was een compleet andere aflevering dan de vorige.
Weinig verhaal verder.
Ik ben ook wel benieuwd naar de kijkcijfers.
spoiler:
maar dat gebeurde niet
verbazing wekkend goede kwaliteit krijg je als je een vcd op een dvdspeler afspeelt.. nog beter dan mn hdtv versies
Was wel een redelijke aflevering, maar niet een die ik op dvd vaak zou kijken.
Het was wel vermakelijk om naar te kijken maar viel toch wel beetje tegen achteraf gezien.
Zit te wachten tot de big bad van dit seizoen komt.. is volgende keer alweer aflevering 7.. zitten we alweer bijna op 1/3de van het seizoen
of komt er dit seizoen geen big bad vanwege de nieuwe opzet van de serie?
quote:Is het qua opzet te vergelijken met Charmed??
Op donderdag 6 november 2003 01:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
of komt er dit seizoen geen big bad vanwege de nieuwe opzet van de serie?
Wel mooi einde trouwens:
spoiler:
quote:kijk ik niet naar
Op donderdag 6 november 2003 11:55 schreef schatje het volgende:[..]
Is het qua opzet te vergelijken met Charmed??
Overigens, dat ze nu weer beginnen over de Shansu-prophecy terwijl Spike terug is, lijkt te wijzen op het feit dat de profetie inderdaad wel eens over Spike zou kunnen gaan, en niet over Angel. Iets wat al tegen het einde van Buffy S7 werd gesuggereerd
Of er een Big Bad komt weet ik niet, wel denk ik dat dit seizoen gaat draaien om die Shanshu Prophecy als ik de niet al te subtiele hints goed interpreteer.
Wel grappig trouwens toen Angel het over 'the father will kill the son' had en Wesley antwoordde met 'what do you mean?'
Voorloper van hoe het Angel zal vergaan na dit seizoen?
quote:Volgens mij was het vorig jaar idd een stuk drukker, maar ja...toen hadden we ook nog de Buffy-fans erbij.
Op zondag 9 november 2003 23:44 schreef Capetown het volgende:
Wat wordt hier trouwens idioot weinig gepost...Voorloper van hoe het Angel zal vergaan na dit seizoen?
1:
spoiler:
2:
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door RevneD op 13-11-2003 21:20]
quote:Er zijn idd een hoop mensen die niet meer posten hier. Neejoh, SuperSiem, Melluh... Best jammer. Die eps nabespreken was toch altijd leuk.
Op maandag 10 november 2003 17:03 schreef RevneD het volgende:[..]
Volgens mij was het vorig jaar idd een stuk drukker, maar ja...toen hadden we ook nog de Buffy-fans erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |