Op Tweakers.net vindt je ze regelmatig voor 300 euro of meer 2e-hands, deze gaat weg voor minimaal 150 euro!
.
LET OP! De switch is 'verbeterd' met super-stille Papst koelers i.p.v. de luidruchtige krengen die erin zaten. Door deze fans is continue gebruik in de huiskamer of hobbykamer geen enkel probleem!
.
quote:Monitoring, port-security, VLANs assignen, etc. Genoeg te doen op zo'n ding voor de liefhebber!
Op woensdag 22 oktober 2003 15:10 schreef Chirma het volgende:
Een switch doet toch nix anders dan pakketjes van de ene pc naar de andere sturen? Waarom moet hij dan te managen zijn? Mooi ding trouwens
quote:Goeie vraag. Ik zou het je zo 1 2 3 niet durven vertellen, maar kijk anders even hier voor de documentatie.
Op woensdag 22 oktober 2003 15:13 schreef Skinkie het volgende:
doet deze ook herkennen of je cross/recht er in stopt, wat je nu veel ziet op die kleine goedkope dingetjes?
Ik werk op sales van een producent/leverancier van hardware, waaronder ook 3com switches. Deze kost bij ons minimaal 708.85euri.
extra info:
SuperStack 3 Switch 3300, Fast Ethernet switch, 12 x 10/100BASE-T (RJ45), one slot for Fast Ethernet or Gigabit Ethernet module, store-and-forward, SNMP/RMON, Full-Duplex, Virtual LANs, 12000 addresses storable.
Leuke basisswitch.
Vanwaar deze verkoop??
quote:als je in die documentatie aan het zoeken bent : dit heet autuo MDI/MDX (als je dat nog niet wist)
Op woensdag 22 oktober 2003 15:13 schreef Skinkie het volgende:
doet deze ook herkennen of je cross/recht er in stopt, wat je nu veel ziet op die kleine goedkope dingetjes?
quote:Ik heb hem gekocht om mee te kunnen knutselen, puur voor de hobby. En destijds had ik wat meer pc's staan, nu slechts 2 die ook op m'n Draytek kunnen. Op een gegeven moment ben ik op een speeltje uitgekeken en moet het weer moven.
Op woensdag 22 oktober 2003 15:23 schreef CdFMarshall het volgende:
ter info:Leuke basisswitch.
Vanwaar deze verkoop??
quote:Alles werkt 100%. Bij afhalen (ik woon in omgeving Gorinchem) kun je 'm uiteraard werkend bewonderen. Ik kan 'm ook meeslepen naar m'n werk in R'dam, maar dan wordt showen wat lastig. Opsturen kan ook, maar ben ik geen liefhebber van.
Op woensdag 22 oktober 2003 15:33 schreef Superstudent het volgende:
is alles nog 100% werkend? hoe oud? nog meer tweaks behalve dan de koelers?
en waar woon je ongeveer?
Die koelers zijn de enige tweaks, en zijn echte Papst fans.
quote:prima, ik hoor het wel
Op donderdag 23 oktober 2003 10:57 schreef Jarno het volgende:
Ook deze laat ik even staan tot vanavond, okay?
quote:You've got mail
Op donderdag 23 oktober 2003 21:46 schreef Jarno het volgende:
Ter info: ik heb via de Tweakers V&A een bod van 175 euro inclusief verzendkosten gehad. Laat me svp even weten of je daar nog overheen wilt, anders gaat de switch naar hem.
jarno [at] myrealbox punt com please. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |