quote:WEL bij de DrGames (ouwe Replay) in Utrecht
niet bij de mediamarkt utrecht niet bij de e-plaza utrecht niet bij de dixons utrecht niet bij de free record shop utrecht niet bij de bart smit utrecht niet bij de games enzo utrecht niet bij de dixons gouda niet bij de v&d gouda niet bij de intertoys gouda niet bij de bart smit gouda niet bij de free recordshop gouda
Oh, en wist je dat de stem van Joe dezelfde is als die van je avatar ?
quote:het idee is leuk maar dan moeten ze het ook goed doen
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:47 schreef Chocobo het volgende:
Nintendo.nl zuigt zwaar
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
WEL bij de DrGames (ouwe Replay) in Utrecht
quote:Nee?
Oh, en wist je dat de stem van Joe dezelfde is als die van je avatar ?
quote:Hebben ze Fry gebruikt?!?!?
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
WEL bij de DrGames (ouwe Replay) in Utrecht
Oh, en wist je dat de stem van Joe dezelfde is als die van je avatar ?
quote:Amsterdamse straatweg, beetje richting het einde van de winkels.
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:54 schreef speknek het volgende:![]()
![]()
. Waar zit dat?
EDIT:
Als je vanaf het centrum komt dus en dan zit hij aan de rechterkant van de weg, in de buurt van de goods4you.
quote:Prime
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:12 schreef Hakkert het volgende:
*gamecube met metroid prime en mario sunshine uitpakt*
Sunshine
quote:Sunshine
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Prime
Sunshine
quote:Mario lijkt me gewoon cool!
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Prime
Sunshine
quote:Ik vind hem wel erg leuk! Maar had wt meer gehoopt ipv steeds door portals te moeten!
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:14 schreef Tain het volgende:[..]
Sunshine
Had er echt veel meer van verwacht
quote:
Hebben ze Fry gebruikt?!?!?
quote:DrGames zit op de A'damsestraatweg. (www.drgames.nl)
Waar zit dat dan ????
quote:Hij heeft een zonnesteek opgelopen
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:14 schreef Hakkert het volgende:[..]
Mario lijkt me gewoon cool!
quote:Ik ook
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:14 schreef Tain het volgende:[..]
Sunshine
Had er echt veel meer van verwacht
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 24-10-2003 19:34]
quote:Gamma
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:31 schreef BMH het volgende:
Sunshine is gewoon een leuke game. En zeker voor 30 euro. Het is alleen geen game op het kalibur van Zelda, metroid of Mario 64. Verwacht leuke en wat frustrerende momenten.
quote:Dat blijft persoonlijk
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:31 schreef BMH het volgende:
Sunshine is gewoon een leuke game.
quote:f-zero? Nou nee, F-zero is namelijk van Nintendo.
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:56 schreef speknek het volgende:
Wordt dit spel dan niet uitgebracht doorEA games NL
?
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hij heeft een zonnesteek opgelopen
quote:Uit Edge 130
Killer 7's dialogue is in EnglishAnd lots more details about the game:
The game is about a hitman. Well, seven hitmen confronting a common enemy called Heaven Smile, who is capable of changing shape by touching people. Hes in the US, and the seven hitmen are dispatched to kill him.
This manifests itself as the hero having seven lives, as he can switch between the assassins at any point. To switch, he must find a TV, where each of his forms corresponds to a channel.[The footage shown so far] implies a shooting game, but Killer 7 is more than that. You might get that idea because of the way we have shown the game so far, but it is very much an adventure game, say Horiyuki-san, before [Grasshopper Manufacture director Goichi] Suda-san interrupts: But it does have the action element, where you shoot your enemies in realtime, not like an RPG with turn-based combat. All the hitmen have different weapons One has a sniper rifle, one a machine gun, one a rocket launcher...
While Killer 7 is an adventure game, movement is not freeform, but confined to a single button that instructs the player to follow a path which regularly branches in different directions. Im very proud of the travel system inside the game, says Suda-san. Its like a racing game. You push the acceleration button so that your character speeds up. When you arrive at a spot with a choice of directions, arrows appear and you just need to choose the direction where you want to go. The game camera and travel systems are two of the most important features of the game.
The goal is to locate an enemy which is also capable of changing form, using sound specifically the enemys laugh as a guide. Yes, you get frustrated hearing this enemy laughing at you! exclaims Horiyuki-san with glee. When the player believes the enemy is close, they can trigger a battle sequence. You can fire at will, points out Suda, theres no ammo limitation. Well, you need to reload, but thats just to make the game better.
Its a violent game We were asked about the purpose of the game, says Horiyuki-san. But we only had one critic, someone from Europe who asked us not to kill a Christian priest onscreen. Nintendo was not opposed, as I think it knew what our intentions were from our work on Biohazard GC.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 24-10-2003 20:13]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |