http://www.sharp.nl/templates/tpl_Level3_listen.asp?ContainerID=1015&PageID=1979&CatID=11&ProdID=815
Sampling frequency converter (32/44,1/48 kHz) +
Editing functies +
Titelinvoer/Groeperen +
Digitaal anti-schok geheugen in sec 40/80/160
MDLP longplay functie (max 320 stereo) +
A/D Converter 24 bit
Compressieformaat techniek SHARP ATRAC
Afspelen willekeurige volgorde/herhalen +
X-Bass (3 standen) +
Opneemtijd (met NiMH batterij) in uren 7
Afspeeltijd (met NiMH batterij) in uren 11
Surround H -
INGANGEN
Optisch Digitaal +
Microfoon -
UITGANGEN
Oortelefoon +
ALGEMEEN
Afmetingen (bxhxd) in mm 76x22,9x83
Gewicht incl. accu in gram 148
MEEGELEVERDE ACCESSOIRES
Afstandsbediening -
Oortelefoon +
Oplaadbare NiMH Batterij +
Stereo aansluitkabel +
Optische digitale kabel -
Netvoeding +
Beschermtasje -
AA-Batterijhouder -
Tevens krijg je er +- 20(!!) minidiscs bij. Van sony.Hiervan zijn 10 gebruikt(maar kan je zo weer gebruiken dus) en 10 zijn nog geheel nieuw in doosje(de gold/platinums van Sony en enkele leuke gekleurde discs
Bieden vanaf 75 euro
Email staat in profiel of contact @ dit topic
quote:Sorry hij gaat echt niet onder 75 euro weg. Alles is gloedjenieuw en die md's kosten ook een vermogen.
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:42 schreef mslautenbach het volgende:
50 euro als ik hem een beetje in de buurt ken ophale..
Woonachtig in Friesland trouwens.
quote:Dat is wel handig ik ook in Friesland... Heb je er digitaal kabeltje bij?
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:47 schreef dagizmo het volgende:[..]
Sorry hij gaat echt niet onder 75 euro weg. Alles is gloedjenieuw en die md's kosten ook een vermogen.
Woonachtig in Friesland trouwens.
quote:en wat doet ie nu niet meer nadat hij stof heeft gevangen?
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:39 schreef dagizmo het volgende:
[b]Wegens het stofvangen van dit apparaatje doe ik em maar weg.
Het apparaatje is amper gebruikt en heeft MD Longplay (4 minidiscs op 1 disc).
quote:Jawel alleen die kabel is niet bijgeleverd. Ik heb de kabel dus niet maar je kan er zo een optische kabel inpluggen!!
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:46 schreef mslautenbach het volgende:
TSI!!! ow ik zie het volgens mij al, staat een - bij optische digitale kabel, die mogelijkheid bestaat ook niet?
[Dit bericht is gewijzigd door dagizmo op 21-10-2003 12:57]
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:14 schreef B_BOY het volgende:[..]
en wat doet ie nu niet meer nadat hij stof heeft gevangen?
quote:Ehm ik ga liever voor geld (ik doe dit ding niet voor niets weg
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:57 schreef Euc- het volgende:
ruilen tegen een diva mp3 speler met 288mb geheugen (verwisselbaar d.m.v. compact flash geheugen), gloednieuw (nét een week oud) maar wel met aanbetaling aan jouw kant?
quote:mijn diva voor jouw speler plus ¤50,=
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:59 schreef dagizmo het volgende:[..]
Ehm ik ga liever voor geld (ik doe dit ding niet voor niets weg
). Maar goed...kom met een mooie aanbieding en ik denk er over na
Ik heb mijne 2 weken geleden besteld bij www.mp3cdspeler.nl en vorige week binnen gekregen, hij is helemaal compleet inclusief oordopjes, beschermhoesje en broekclip.
quote:Ik heb eerder een MD overgenomen (zonder LP) en daar kreeg ik dus 10 md's bij. Ik heb daarna deze gekocht (om de LP functie). Ik heb er toen meteen 10 nieuwe md's bijgekocht( ik had nogal de intentie wat livesets op te nemen
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:59 schreef mslautenbach het volgende:
Aangezien 10 van de 20 md's zijn gebruikt, lijkt het mij sterk dat hij maar een uurtje gebruikt is, ben je de eerste eigenaar of heb je hem laatst ook nog ergens gekocht? Veel gebruiksschade? headsetje nog beetje in orde... ?
Hij is helemaal compleet in doos, piepschuim,boekjes etc. Alleen de oordopjes kan ik wel leveren, maar goed...als jij belang hebt bij mijn oordopjes...ben er persoonlijk niet weg van; koop liever zelf mooie nieuwe.
quote:Klinkt leuk, maar ik denk dat ik nog ff wacht of ik deze niet voor een nette prijs kwijt kan. Ik denk dat ik dan nu weer zo impulsief dingen ga aanschaffen, terwijl ik net een dergelijk ding kwijt wil
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:01 schreef Euc- het volgende:[..]
mijn diva voor jouw speler plus ¤50,=
Ik heb mijne 2 weken geleden besteld bij www.mp3cdspeler.nl en vorige week binnen gekregen, hij is helemaal compleet inclusief oordopjes, beschermhoesje en broekclip.
quote:hoeveel mb diva??? anders wil ik die wel kopen voor misschien een leuk bedragje zodat je ts gewoon zijn min prijs ken betale..
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:01 schreef Euc- het volgende:[..]
mijn diva voor jouw speler plus ¤50,=
je kunt me mailen op robert_greijmans@hotmail.com
quote:De diva heeft standaard 32 mb geheugen, maar er zit een compact flash kaartje bij (Dane) van 256 mb, heb er vorige week 163 euro voor moeten betalen en misschien 3 uurtjes gebruikt
hoeveel mb diva??? anders wil ik die wel kopen voor misschien een leuk bedragje zodat je ts gewoon zijn min prijs ken betale..
quote:Prima, ik wacht dus nog ff een goed bod af, hij is et wel waard namelijk. Nieuwprijs ligt rond de 199, zag em bij de mediamarkt voor 180 euro. En ik lever er ook nog 20 mds dus bij (die 12 euro per 5 kosten=48 euro).
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:07 schreef Euc- het volgende:
ik hoor het welje kunt me mailen op robert_greijmans@hotmail.com
[Dit bericht is gewijzigd door dagizmo op 21-10-2003 13:11]
quote:true true,
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:05 schreef dagizmo het volgende:Alleen de oordopjes kan ik wel leveren, maar goed...als jij belang hebt bij mijn oordopjes...ben er persoonlijk niet weg van; koop liever zelf mooie nieuwe.
Ja heb je wel gelijk in natuurlijk...ik ga even nadenken... Moet wat audio hebben voor het jogge...
quote:*kuch* open een eigen topic
[..]De diva heeft standaard 32 mb geheugen, maar er zit een compact flash kaartje bij (Dane) van 256 mb, heb er vorige week 163 euro voor moeten betalen en misschien 3 uurtjes gebruikt
quote:[offtopic]
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:10 schreef dagizmo het volgende:[..]
*kuch* open een eigen topic
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:11 schreef Euc- het volgende:[..]
[offtopic]
hij vroeg het ff, en mocht hij hem kopen kan ik de minidisc speler van jou kopen
[/offtopic]
quote:je hebt mail gehad onderhand.. ga je nog terug mailen
[..]
quote:you've got meel
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:28 schreef mslautenbach het volgende:[..]
je hebt mail gehad onderhand.. ga je nog terug mailen
zodat ts ook weet waar hij aan toe is
quote:Probeer het nog eens met de richtlijnen die ik hierboven heb staan (75 euro denkik er minimaal voor te krijgen
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:56 schreef mslautenbach het volgende:
TS onze ruil deal voor aankoop van jouw product wordt niks... dus we gaan weer verder... 65 euro kom ik hem ophale
Ik laat dit topic tot zondag open, hoogste bieder heeft de MD recorder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |