greetz
quote:mooi.
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:25 schreef jotje83 het volgende:
Nu heb ik een avond voor niks gewerkt
quote:Heb je uberhaupt ooit een boete gekregen voor een snelheidsovertreding
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:29 schreef Roache_ het volgende:
Wat een armzalig loon heb je dan
quote:Daar wil ik al ruim 1 1/2 jaar een topic over openen, maar ik durf niet
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:30 schreef maartena het volgende:
"mijn brommer was te ver opgevoerd"
quote:ik wens je veel jeuk en een te korte arm
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:32 schreef koala2002 het volgende:
beh
quote:Ik ben voor
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:30 schreef maartena het volgende:
Kunnen we niet een centraal "#$%@#$ Politie" topic openen waarin we al die "Ik ben geflitst", "ik had geen licht op me fiets" , "mijn brommer was te ver opgevoerd" en ander politiegeklaag in kwijt kunnen?
quote:Ik ben ook maar student en werk zo af en toe wat bij, dus die boete is voor mij best veel geld, ook al heb ik (voor mijn leeftijd) een best leuk loon. Ik kon niet lachen, schrok me eerder dood van die flits in mijn gezicht :s
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:29 schreef Roache_ het volgende:
Wat een armzalig loon heb je dan, ik zou maar eens op zoek gaan naar een andere betrekking in plaats van levensgevaarlijke snelheidsovertredingen te maken op verlaten industrieterreinen. Stond je wel vrolijk glimlachend op de foto?
quote:Als het een paal was, dan zit de film er nog in en heeft geen enkele agent nog iets gezien!
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:25 schreef jotje83 het volgende:
Rij je om 1 uur 's nachts, geen kip op de weg op een industrieterrein. Doe je braaf "remmen" voor de flitspaal aan jou kant van de weg. Daarna zoals heel veel mensen weer het gas op, kunnen flitspalen tegenwoordig ook tegen het verkeer inflitsen. Nu heb ik een avond voor niks gewerktgreetz
quote:haha, eerder na moeten denken
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:39 schreef jotje83 het volgende:[..]
Ik ben ook maar student en werk zo af en toe wat bij, dus die boete is voor mij best veel geld, ook al heb ik (voor mijn leeftijd) een best leuk loon. Ik kon niet lachen, schrok me eerder dood van die flits in mijn gezicht :s
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:33 schreef Oosthoek het volgende:[..]
ik wens je veel jeuk en een te korte arm
quote:Ja natuurlijk weet ik dat ik me aan de snelheid moet houden, natuurlijk weet ik dat ik te hard rijd, maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan balen. En als je zelf rijdt, weet je dat het heel moeilijk is om om 1 uur 's nachts op een rechte weg van 1,5 kilometer 50 te rijden
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:32 schreef koala2002 het volgende:
Tja, als je je gewoon aan de normale snelheid houd??
dan was er niets gebeurd he, dus wat loop jenou te klagen man?
eigen schuld dikke bult? something like that...
quote:50
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:42 schreef jotje83 het volgende:[..]
Ja natuurlijk weet ik dat ik me aan de snelheid moet houden, natuurlijk weet ik dat ik te hard rijd, maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan balen. En als je zelf rijdt, weet je dat het heel moeilijk is om om 1 uur 's nachts op een rechte weg van 1,5 kilometer 50 te rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |