quote:
Power meets EmotionWith "Power meets Emotion", the automobile season is celebrating its highlight. The world trade fair for tuning, motorsport and classics: Year in, year out more than 400,000 fans come to see this most versatile automobile fair in the world.
Its unique concept attracts, its events and shows create atmosphere, turnover and success.
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 20-10-2003 20:23]
quote:idd, de topictitel gaf mij heel wat goede verwachtingen
Op maandag 20 oktober 2003 20:17 schreef Ingrate het volgende:
denk ik a gaaf motoren omdat er MOTOR show staat maar nee een saaie auto show met verpauperde golfjes
*SHIBBY*
En ben ook al bang dat die k*tgolf 5 er staat, getuned en al. Dus dat wordt weer een hoop standjes overslaan...
Zie ook:
http://www.essen-motorshow.de/
quote::-p Weet je doen ook bekende events voor motoren? Tuning enzo maar ook de normale uitvoeringen? Zoja noem er eens een paar en de datum en plaats waar die gehouden worden? Ben ook wel een motor fan hoor
denk ik a gaaf motoren omdat er MOTOR show staat maar nee een saaie auto show met verpauperde golfjes
en waarom zou ik allemaal moto zooi op moeten noemen om me tegen jouw te bewijzen ????
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:21 schreef Ingrate het volgende:
fijn voor je
en waarom zou ik allemaal moto zooi op moeten noemen om me tegen jouw te bewijzen ????
(die had trouwens eerdere jaren ook een grote motorhal, maar die hebben ze afgeschafd)
quote:Ok jacco... zal er volgende keer wat meer info over zoeken
Op maandag 20 oktober 2003 20:24 schreef jacco het volgende:
Heb de TS even geholpen met een goede openingspost. Volgende keer zelf even wat meer info erbij zoeken graag
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 20-10-2003 20:30]
quote:jij begrijpt de essen motorshow dan niet helemaal... want er staan ook gewoon normale stands van VW, honda, en meer fabrikanten. verder staan er meer porsche's en audi's als VW's jouw argument gaat dus echt niet op...
niet dat dat nodig is met zo'n enorme vleugel
en @motordudes, het topic heet Motorshow Essen, omdat dat evenement zo heet. dan kan jij, noch ik, nog de topicstarter veranderen.
Wie gaat er nog meer op de 1e zondag??
quote:Nou, is toch nog best een pokke-eind vanuit Enschede toch???
Op woensdag 5 november 2003 15:22 schreef ThaFreak het volgende:
maar natuurlijk ga ik er ook heen, altijd wel mooi om te zien!
en vanuit enschede is het maar een klein eindje!
Ik ben er in een uurtje, nou ja, binnen drie kwartier hebben we ook wel eens gehaald op een vrij lege autobahn op zondagmorgen...
quote:km of 100 is het,
Op woensdag 5 november 2003 17:11 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Nou, is toch nog best een pokke-eind vanuit Enschede toch???
Ik ben er in een uurtje, nou ja, binnen drie kwartier hebben we ook wel eens gehaald op een vrij lege autobahn op zondagmorgen...
En hele dikke Mercedessen. Maar dat mag in Duitsland wel. Op de een of andere manier accepteer ik tunen van auto's van Duitsers sneller dan van Nederlanders...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |