Ik zal beginnen:
In groep 6 tijdens een playbackshow heb ik een keer 'live' een eigen geschreven nummer gezongen. Stond compleet voor paal!
Het zou een filmpje over mensenrechten worden geloof ik. Zodat we mee konden dingen naar een prijs van Amnesty International.
Waarom heb ik dit in godsnaam gedaan?
Kwam ik aandacht te kort?
Ow Heer vergeef mijn zonden.
quote:Linkje?
Op zondag 19 oktober 2003 17:51 schreef Dodec het volgende:
Ik heb voor godsdienst een filmpje gemaakt, ik speelde de hoofdrol als Bill Clinton, met een dildo-achtig object wat in een fopartikel zat. Een klasgenoot (m) was verkleed als Monica Lewinsky. En dan gingen we samen ....
Later in het filmpje kocht ik de rechter om met met geld. En vervolgens gingen we met z'n allen die kunstpenis opmeten in de rechtbank (mijn vaders kantoor). Al met al had ik, Bill Clinton, de rechtzaak verloren omdat ze er achter kwamen dat ik de rechter omgekocht had. En we sloten het af met een rap.Het zou een filmpje over mensenrechten worden geloof ik. Zodat we mee konden dingen naar een prijs van Amnesty International.
Waarom heb ik dit in godsnaam gedaan?
Kwam ik aandacht te kort?
Ow Heer vergeef mijn zonden.
quote:Is al 7 jaar geleden. Ligt een VHS ergens achter in de kast geloof ik.
Op zondag 19 oktober 2003 17:54 schreef Baklap het volgende:[..]
Linkje?
Het klonk absoluut vreselijk en ik heb totaal geen talent, ik heb inmiddels het bewijsmateriaal ook weggegooid.
quote:Doet mij denken aan die aflevering met Ross en zijn zijn keyboard..
Op maandag 20 oktober 2003 02:24 schreef Lamon het volgende:
Ik heb ooit een bandje opgenomen met zelfgeschreven en gespeelde nummers met enkel de hulp van mijn Roland keyboard. En aan anderen laten horen..Het klonk absoluut vreselijk en ik heb totaal geen talent, ik heb inmiddels het bewijsmateriaal ook weggegooid.
Ik heb op de basisschool een keer het nummer Teddybear van Elvis geplaybackt.
quote:Juist!
Op maandag 20 oktober 2003 13:57 schreef Tsuutje het volgende:
Hoe kunnen jullie je nou schamen over dingen die je op de basisschool hebt gedaan :S
Verse schaamtes willen we hebben van vorig jaar hell, van vorige week!!
quote:Oh wat wijs, Dalai Lama.
Op maandag 20 oktober 2003 13:57 schreef Tsuutje het volgende:
Hoe kunnen jullie je nou schamen over dingen die je op de basisschool hebt gedaan :S
quote:rood?
Op maandag 20 oktober 2003 14:02 schreef Apehaar het volgende:
Ik heb schaamhaar.
quote:ik was mijn tekst kwijt
Op maandag 20 oktober 2003 14:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een van de hoofdrollen in de musical op de basisschool.
quote:ik mijn panty
Op maandag 20 oktober 2003 14:06 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
ik was mijn tekst kwijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |