abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13946014
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:55 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Mijn tip, rook hasj/wiet. Of anders ga je naar de dokter.

Ervaring met hasj/wiet, je wordt er stoned van.

Edit: Ervaring met dokter, hij weet wat je mankeert.

Ik weet niet of het door die hasj van je komt maar blijkbaar kan jij niet bedenken waarom je me totaal niet verder helpt met jouw posts. Ik zal het even voor je spellen:
Het-gaat-hier-over-blaasontstekingen, niet-over-drugs, bovendien neem ik geen drugs en heb ik al nee dankje gezegd dus snap ik niet wat jou mankeert.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:05 schreef Loedertje het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op vrijdag 17 oktober 2003 10:08 schreef Yamyam het volgende:
Eindelijk vind de dokter nog eens wat, normaalgesproken is het altijd 'psychisch' en 'niks aan te doen'. <hr></blockquote><blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op vrijdag 17 oktober 2003 10:37 schreef Yamyam het volgende:

Hehe jah, heb altijd ergens last van. Altijd kleine dingetjes, die met elkaar enorm zijn maar nooit iets duidelijk aantoonbaars.<hr></blockquote>Ik denk dat je last hebt van hypochondrie..vraag maar aan je huisarts als je de volgende keer bij hem komt!!

Ja en dat denken er wel meer, en dat denkt de huisarts waarschijnlijk ook als ik te vaak kom, en dat is dus niet zo. Mocht de huisarts daar ooit over beginnen dan voel ik me niet meer serieus genomen. Ik voel zelf wel dat ik wat heb.
  Admin vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:14:30 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13947247
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:31 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ja en dat denken er wel meer, en dat denkt de huisarts waarschijnlijk ook als ik te vaak kom, en dat is dus niet zo. Mocht de huisarts daar ooit over beginnen dan voel ik me niet meer serieus genomen. Ik voel zelf wel dat ik wat heb.

Vraag het ons dan niet
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:18:22 #28
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_13947347
Neem een asperientje en ga in je bed liggen.
doei
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:38:00 #29
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_13947799
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:31 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ik weet niet of het door die hasj van je komt maar blijkbaar kan jij niet bedenken waarom je me totaal niet verder helpt met jouw posts. Ik zal het even voor je spellen:
Het-gaat-hier-over-blaasontstekingen, niet-over-drugs, bovendien neem ik geen drugs en heb ik al nee dankje gezegd dus snap ik niet wat jou mankeert.

Ah, zal ik dan even iets voor jou spellen?
b ij - e e n - d o o r - e e n - h u i s a r t s - g e c o n s t a t e e r d e - b l a a s o n t s t e k i n g - k r ij g - j e - v a n - h e m - m e d i c a t i e - e n - bh o e f - j e - g e e n -a d v i e s - t e - v r a g e n - o p - h e t - FOKforum .
quote:

E n - a l s - d e - h u i s a r t s - n i x - i n - j e - u r i n e -h e e f t - g e v o n d e n - d a n - i s - d e - k a n s - u i t e r m a t e - g r o o t - d a t - h e t - t o c h - H y p o c h o n d r i t u s - i n - e e n - e r n s t i g e -v o r m - is

vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:42:53 #30
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_13947886
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

b ij e e n d o o r e e n h u i s a r t s g e c o n s t a t e e r d e b l a a s o n t s t e k i n g k r ij g j e v a n h e m m e d i c a t i e e n b e h o e f j e g e e n a d v i e s t e v r a g e n o p h e t FOKforum .

[..]

E n a l s d e h u i s a r t s n i x i n j e u r i n e h e e f t g e v o n d e n d a n i s d e k a n s u i t e r m a t e g r o o t d a t h e t t o c h H y p o c h o n d r i t u s i n e e n e r n s t i g e v o r m is

Muts.

Wat loedertje zegt.
als je nou eens echt een nare ziekte hebt, wat ik niet hoop voor je hoor, maar even goed, DAN mag je terugkomen.
Maar wel eerst even naar de dokter gaan dan zodat je het wel zeker weet.
doei
pi_13948446
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vraag het ons dan niet

Heb ik jou wat gevraagd dan?
pi_13948555
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

b ij - e e n - d o o r - e e n - h u i s a r t s - g e c o n s t a t e e r d e - b l a a s o n t s t e k i n g - k r ij g - j e - v a n - h e m - m e d i c a t i e - e n - bh o e f - j e - g e e n -a d v i e s - t e - v r a g e n - o p - h e t - FOKforum .

[..]

E n - a l s - d e - h u i s a r t s - n i x - i n - j e - u r i n e -h e e f t - g e v o n d e n - d a n - i s - d e - k a n s - u i t e r m a t e - g r o o t - d a t - h e t - t o c h - H y p o c h o n d r i t u s - i n - e e n - e r n s t i g e -v o r m - is

pfoe dat zal je veel tijd gekost hebben die letters tiepen. En ik heb geen advies gevraagd, ik ben gewoon benieuwd. Staat er een vraagtekentje in mijn post? Nee toch? En ga geen diagnoses voor me stellen loedertje, je kent me niet en je kunt al helemaal niet weten of ik hypochondrie heb e.d.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:42 schreef Bolletje... het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op vrijdag 17 oktober 2003 16:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

b ij e e n d o o r e e n h u i s a r t s g e c o n s t a t e e r d e b l a a s o n t s t e k i n g k r ij g j e v a n h e m m e d i c a t i e e n b e h o e f j e g e e n a d v i e s t e v r a g e n o p h e t FOKforum .

[..]

E n a l s d e h u i s a r t s n i x i n j e u r i n e h e e f t g e v o n d e n d a n i s d e k a n s u i t e r m a t e g r o o t d a t h e t t o c h H y p o c h o n d r i t u s i n e e n e r n s t i g e v o r m is

Muts.<hr></blockquote>Wat loedertje zegt.
als je nou eens echt een nare ziekte hebt, wat ik niet hoop voor je hoor, maar even goed, DAN mag je terugkomen.
Maar wel eerst even naar de dokter gaan dan zodat je het wel zeker weet.

Kunnen-jullie-niet-lezen-ofzo-de-dokter-heeft-mijn-plasje-al-onderzocht-en-gebeld-al-in-de-eerste-post-waarom-gaat-de-helft-er-hier-van-uit-dat-ik-nog-niet-naar-de-dokter-geweest-ben-stelletje-apen-die-niet-kunnen-lezen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2003 @ 18:10:26 #33
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_13950067
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:08 schreef Yamyam het volgende:
Eindelijk vind de dokter nog eens wat, normaalgesproken is het altijd 'psychisch' en 'niks aan te doen'. Maar nu heb ik dus een blaasontsteking, zeggen ze. Dat heb ik dan al wel een he-le-boel maanden ofzo, want
Nou als iemand wat te melden heeft, dan hoor ik het graag.
Lees jij iets over medicatie?
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:10 schreef Yamyam het volgende:

[..]

pfoe dat zal je veel tijd gekost hebben die letters tiepen. En ik heb geen advies gevraagd, ik ben gewoon benieuwd. Staat er een vraagtekentje in mijn post? Nee toch?

Je vroeg "of iemand wat te melden had". (zie boven)

Ja, wij dus .

quote:
En ga geen diagnoses voor me stellen loedertje,
Neen daar ben je zelf blijkbaar heel goed in toch?
quote:
je kent me niet en je kunt al helemaal niet weten of ik hypochondrie heb e.d.
[..]
Maar de dokter kent je wel (schrijf je nota bene zelf!!)
quote:
Eindelijk vind de dokter nog eens wat, normaalgesproken is het ALTIJD 'psychisch' en 'niks aan te doen'.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 18:24:12 #34
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_13950375
T is altijd psychisch
doei
pi_13950419
Als je urine hebt weggebracht en ze hebben bacterien gevonden, dan kun je er vanuit gaan dat je een urineweginfectie hebt.
Klachten hoeven er niet tot nauwelijks te zijn.
Verschilt per persoon en per keer.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2003 @ 18:40:56 #36
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_13950750
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:24 schreef Bolletje... het volgende:
T is altijd psychisch
Eindelijk!!!...altijd...is veelzeggend nietwaar?
pi_13951150
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:08 schreef Yamyam het volgende:
Eindelijk vind de dokter nog eens wat

Al die andere keren dat je gaat vindt hij niks??? Misschien toch beetje hypochondrisch...???

quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:10 schreef Yamyam het volgende:

Kunnen-jullie-niet-lezen-ofzo-de-dokter-heeft-mijn-plasje-al-onderzocht-en-gebeld-al-in-de-eerste-post-waarom-gaat-de-helft-er-hier-van-uit-dat-ik-nog-niet-naar-de-dokter-geweest-ben-stelletje-apen-die-niet-kunnen-lezen.

Hij heeft toch gezegd dat je blaasontsteking hebt???
Of is die diagnose niet goed genoeg??? Misschien kan je een second opinion vragen???
Ook al 1000 mensen hebben gezegd dat je bij blaasontsteking niet al die klachten hoeft te hebben dus het zou toch kunnen dat t dat gewoon is...
Fake it till you make it...
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 12:03:18 #38
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_13962268
Hey achterlijke onstoken doos!

Flikker een eind op als je de adviezen hier niet goed vindt.

Einde mededeling...

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 12:46:57 #39
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_13962969
Schijnbaar heerst het en heel veel sterkte, maar er is al een topic over en daar gaan we verder: Blaasontsteking .
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')