quote:Ik weet niet of het door die hasj van je komt maar blijkbaar kan jij niet bedenken waarom je me totaal niet verder helpt met jouw posts. Ik zal het even voor je spellen:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:55 schreef R2cksson het volgende:[..]
Mijn tip, rook hasj/wiet. Of anders ga je naar de dokter.
Ervaring met hasj/wiet, je wordt er stoned van.
Edit: Ervaring met dokter, hij weet wat je mankeert.
quote:Ja en dat denken er wel meer, en dat denkt de huisarts waarschijnlijk ook als ik te vaak kom, en dat is dus niet zo. Mocht de huisarts daar ooit over beginnen dan voel ik me niet meer serieus genomen. Ik voel zelf wel dat ik wat heb.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:05 schreef Loedertje het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op vrijdag 17 oktober 2003 10:08 schreef Yamyam het volgende:
Eindelijk vind de dokter nog eens wat, normaalgesproken is het altijd 'psychisch' en 'niks aan te doen'. <hr></blockquote><blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op vrijdag 17 oktober 2003 10:37 schreef Yamyam het volgende:
Hehe jah, heb altijd ergens last van. Altijd kleine dingetjes, die met elkaar enorm zijn maar nooit iets duidelijk aantoonbaars.<hr></blockquote>Ik denk dat je last hebt van hypochondrie..vraag maar aan je huisarts als je de volgende keer bij hem komt!!
quote:Vraag het ons dan niet
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:31 schreef Yamyam het volgende:
[..]Ja en dat denken er wel meer, en dat denkt de huisarts waarschijnlijk ook als ik te vaak kom, en dat is dus niet zo. Mocht de huisarts daar ooit over beginnen dan voel ik me niet meer serieus genomen. Ik voel zelf wel dat ik wat heb.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:31 schreef Yamyam het volgende:[..]
Ik weet niet of het door die hasj van je komt maar blijkbaar kan jij niet bedenken waarom je me totaal niet verder helpt met jouw posts. Ik zal het even voor je spellen:
Het-gaat-hier-over-blaasontstekingen, niet-over-drugs, bovendien neem ik geen drugs en heb ik al nee dankje gezegd dus snap ik niet wat jou mankeert.
quote:
Ja en dat denken er wel meer, en dat denkt de huisarts waarschijnlijk ook als ik te vaak kom, en dat is dus niet zo. Mocht de huisarts daar ooit over beginnen dan voel ik me niet meer serieus genomen. Ik voel zelf wel dat ik wat heb.
E n - a l s - d e - h u i s a r t s - n i x - i n - j e - u r i n e -h e e f t - g e v o n d e n - d a n - i s - d e - k a n s - u i t e r m a t e - g r o o t - d a t - h e t - t o c h - H y p o c h o n d r i t u s - i n - e e n - e r n s t i g e -v o r m - is
quote:Wat loedertje zegt.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:38 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ah, zal ik dan even iets voor jou spellen?
b ij e e n d o o r e e n h u i s a r t s g e c o n s t a t e e r d e b l a a s o n t s t e k i n g k r ij g j e v a n h e m m e d i c a t i e e n b e h o e f j e g e e n a d v i e s t e v r a g e n o p h e t FOKforum .
[..]E n a l s d e h u i s a r t s n i x i n j e u r i n e h e e f t g e v o n d e n d a n i s d e k a n s u i t e r m a t e g r o o t d a t h e t t o c h H y p o c h o n d r i t u s i n e e n e r n s t i g e v o r m is
Muts.
quote:Heb ik jou wat gevraagd dan?
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:14 schreef yvonne het volgende:[..]
Vraag het ons dan niet
quote:pfoe dat zal je veel tijd gekost hebben die letters tiepen. En ik heb geen advies gevraagd, ik ben gewoon benieuwd. Staat er een vraagtekentje in mijn post? Nee toch? En ga geen diagnoses voor me stellen loedertje, je kent me niet en je kunt al helemaal niet weten of ik hypochondrie heb e.d.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:38 schreef Loedertje het volgende:[..]
b ij - e e n - d o o r - e e n - h u i s a r t s - g e c o n s t a t e e r d e - b l a a s o n t s t e k i n g - k r ij g - j e - v a n - h e m - m e d i c a t i e - e n - bh o e f - j e - g e e n -a d v i e s - t e - v r a g e n - o p - h e t - FOKforum .
[..]E n - a l s - d e - h u i s a r t s - n i x - i n - j e - u r i n e -h e e f t - g e v o n d e n - d a n - i s - d e - k a n s - u i t e r m a t e - g r o o t - d a t - h e t - t o c h - H y p o c h o n d r i t u s - i n - e e n - e r n s t i g e -v o r m - is
quote:Kunnen-jullie-niet-lezen-ofzo-de-dokter-heeft-mijn-plasje-al-onderzocht-en-gebeld-al-in-de-eerste-post-waarom-gaat-de-helft-er-hier-van-uit-dat-ik-nog-niet-naar-de-dokter-geweest-ben-stelletje-apen-die-niet-kunnen-lezen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:42 schreef Bolletje... het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op vrijdag 17 oktober 2003 16:38 schreef Loedertje het volgende:[..]
b ij e e n d o o r e e n h u i s a r t s g e c o n s t a t e e r d e b l a a s o n t s t e k i n g k r ij g j e v a n h e m m e d i c a t i e e n b e h o e f j e g e e n a d v i e s t e v r a g e n o p h e t FOKforum .
[..]E n a l s d e h u i s a r t s n i x i n j e u r i n e h e e f t g e v o n d e n d a n i s d e k a n s u i t e r m a t e g r o o t d a t h e t t o c h H y p o c h o n d r i t u s i n e e n e r n s t i g e v o r m is
Muts.<hr></blockquote>Wat loedertje zegt.
als je nou eens echt een nare ziekte hebt, wat ik niet hoop voor je hoor, maar even goed, DAN mag je terugkomen.
Maar wel eerst even naar de dokter gaan dan zodat je het wel zeker weet.
quote:Lees jij iets over medicatie?
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:08 schreef Yamyam het volgende:
Eindelijk vind de dokter nog eens wat, normaalgesproken is het altijd 'psychisch' en 'niks aan te doen'. Maar nu heb ik dus een blaasontsteking, zeggen ze. Dat heb ik dan al wel een he-le-boel maanden ofzo, want
Nou als iemand wat te melden heeft, dan hoor ik het graag.
quote:Je vroeg "of iemand wat te melden had". (zie boven)
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:10 schreef Yamyam het volgende:[..]
pfoe dat zal je veel tijd gekost hebben die letters tiepen. En ik heb geen advies gevraagd, ik ben gewoon benieuwd. Staat er een vraagtekentje in mijn post? Nee toch?
Ja, wij dus .
quote:Neen daar ben je zelf blijkbaar heel goed in toch?
En ga geen diagnoses voor me stellen loedertje,
quote:Maar de dokter kent je wel (schrijf je nota bene zelf!!)
je kent me niet en je kunt al helemaal niet weten of ik hypochondrie heb e.d.
[..]
quote:
Eindelijk vind de dokter nog eens wat, normaalgesproken is het ALTIJD 'psychisch' en 'niks aan te doen'.
quote:Eindelijk!!!...altijd...is veelzeggend nietwaar?
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:24 schreef Bolletje... het volgende:
T is altijd psychisch
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:08 schreef Yamyam het volgende:
Eindelijk vind de dokter nog eens wat
Al die andere keren dat je gaat vindt hij niks??? Misschien toch beetje hypochondrisch...???
quote:Hij heeft toch gezegd dat je blaasontsteking hebt???
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:10 schreef Yamyam het volgende:Kunnen-jullie-niet-lezen-ofzo-de-dokter-heeft-mijn-plasje-al-onderzocht-en-gebeld-al-in-de-eerste-post-waarom-gaat-de-helft-er-hier-van-uit-dat-ik-nog-niet-naar-de-dokter-geweest-ben-stelletje-apen-die-niet-kunnen-lezen.
Flikker een eind op als je de adviezen hier niet goed vindt.
Einde mededeling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |