abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2003 @ 20:37:44 #1
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13929602
Vreemd dat ik dit nog nooit heb voorbij zien komen op fok! , maar vond dat het er toch eens van moest komen!

Je kent het wel. In Engeland zijn de dvd's een stuk goedkoper dan hier. Als de dvd dan goed en wel in je dvd-speler ligt kom je erachter dat het engels dat gesproken wordt toch iets te onduidelijk voor je is. Maar helaas er zit geen ondertiteling op
Of je hebt vrienden op bezoek en die kunnen toch niet zo goed Engels als dat jij dat kan. Maar je hebt geen ondertiteling.

[sub]of je hebt natuurlijk een film gedownload en wilt daar om dezelfde redenen een ondertiteling voor hebben......maar goed, daar hebben we het natuurlijk niet over )

Er zijn genoeg sites op het internet waar je ze kan vinden. Een hiervan is ondertitels.nl . Maar goed, soms is er op geen enkele van die sites een goede ondertiteling te vinden.

En dat is nou het geniale van dit topic.....JE KAN ER HIER OM VRAGEN!!!!!!!!

Jaja, ik weet het, geweldig idee .

Maar je hoeft me er niet voor te bedanken hoor. Ik ben al blij zat met de ondertiteling voor de film: The Third Man uit 1949. Engels of Nederlands maakt me niets uit. Het enige wat ik nu heb is een engelse ondertiteling die zodra er Duits wordt gepraat (en dat gebeurt nogal vaak) komt met: German.....German continues....etc....ect. Heb ik niet echt veel aan.

Bij deze dus de eerste request!!!

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13929641
Wel een heel oude film, vraag me af of je daar überhaupt (German!) wel ondertitels van kan vinden..
pi_13929756
Mike, 22:48
pi_13929802
Ook ondertitels zijn copyrighted. Het vragen naar ondertitelbestanden valt dan ook onder warez.

slotteke.

(Mike en Gorro zijn weg flaxe, sorry. Bovendien ben ik eerder .)

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')