abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13929498
Tiger Woods PGA Tour 2004

In de wereld van professioneel Golf steekt er maar 1 naam boven de rest uit. Tiger Woods! Nu is dat niet alleen meer op de Fairway maar ook op je console. Tiger Woods is gewoon DE golfgame van dit moment!

Op de PC is deze game ook te koop, alleen is de besturing van deze versie totaal anders. Is de gameplay bij de consoles arcade, op de PC is het echt een simulatie.

Aangezien ik Tiger Woods bij een kennis op de XBox heb gespeeld en hem zelf op de Gamecube heb besteld beperk ik me bij deze openingspost even tot de consolesversie.

Tiger Woods 2004 bevat alles wat je van een golfgame mag verwachten. De heerlijke manier waarop je de virtuele ballen weg kan slaan, zorgt voor een zeer toegankelijke gameplay, die elke beginnende speler zo onder de knie heeft en genoeg diepgang heeft voor de golffan. Het creëren van je virtuele alter ego is een leuke noviteit, waarna je bijna eindeloos kan uitleven in het groot aantal spelmodi.

Screenshots:

Reviews:
http://ps2.gamezone.com/gzreviews/r21786.htm
http://www.gamespot.com/ps2/sports/tigerwoods2004/review.html
http://ps2.ign.com/articles/451/451026p1.html
http://www.gamepro.com/sony/ps2/games/reviews/31140.shtml

Links:
www.ea.com

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 16 oktober 2003 @ 20:36:59 #2
50538 Moogle
Kiss me Goodbye
pi_13929585
Ik kom hem bij je gamen Strol

Ik hou normaal gesproken helemaal NIET van Golf games, zelfs Mario Golf vond ik niet leuk

That's by far the most Kupo post I've ever read!
pi_13929717
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 20:36 schreef Moogle het volgende:

Ik hou normaal gesproken helemaal NIET van Golf games, zelfs Mario Golf vond ik niet leuk

deze ziet er wel vet uit, ben nog twijfelen tussen tiger of links 2004
voor xbox!
pi_13929739
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 20:36 schreef Moogle het volgende:
quote:
ik normaal ook niet, maar deze is wel erg leuk! Vooral door de fijne besturing, de Gameplay en het feit dat je jezelf kunt namaken met Create a Player..

Het is een soort Gran Turismo maar dan met Golf. Je kunt meedoen aan toernooien en overal verdien je geld mee, dan kun je dan weer uitgeven in de Pro Shop of aan Stats.

pi_13929793
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 20:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[..]

ik normaal ook niet, maar deze is wel erg leuk! Vooral door de fijne besturing, de Gameplay en het feit dat je jezelf kunt namaken met Create a Player..

Het is een soort Gran Turismo maar dan met Golf. Je kunt meedoen aan toernooien en overal verdien je geld mee, dan kun je dan weer uitgeven in de Pro Shop of aan Stats.

hoort zich goed aan alweer een keuze probleem!
pi_13930185
Ik heb me de laatste maanden vaak genoeg vermaakt met Tiger Woods 2003 op de Xbox. Een erg goed spel, dat gewoon leuk is om vooral te spelen met meerdere spelers. Vreemd genoeg kan je je er echt hele avonden mee vermaken
  donderdag 16 oktober 2003 @ 23:30:04 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13933910
Oh deze topic (maroc schrijfstijl) had ik nog niet geZien.

Pfff.. zwaar verslaafd aan het spel dus.. denk al 40 uur inzitten.. slapeloze nachten. Dat golf zo cool kon wezen had ik niet gedacht

The truth was in here.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 00:39:56 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13935295
Net Tiger Woods verslagen in de World tour.. wat een gevecht

67% uitgespeeld....

The truth was in here.
pi_13937398
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:30 schreef Bastard het volgende:
Oh deze topic (maroc schrijfstijl) had ik nog niet geZien.
Dat komt omdat ik hem pas 2 uur hiervoor heb geopend Gijs.
pi_13937655
Heb gister dik een uur gedaan over mezelf te maken in het spel, en heb daarna dat mokkeltje in de World Tour verslagen. (in East USA)

Inderdaad best ''vreemd'' dat een golf-spel ZO leuk kan zijn !

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:04:57 #11
16494 Riert
rrrataputata
pi_13939401
Oh yeah, wat een geweldig spel!
Die scenario's (zeg maar rijbewijs bij GT) zijn erg goed. Gister eindelijk dat ringschieten op goud gezet.

ik heb alleen een afwijking naar links waar ik niet afkom #$%^$%^&$%#$
Ik moet voor mn gevoel het pookje echt volledig naar echts knallen wil ik recht slaan. Dat gaat wel eens mis dus. Lastig, lastig.

Ik had trouwens eerst begrepen dat je er online mee kon, maar dat lijkt toch niet zo. Weet iemand daar iets van?

En nog een vraagje: als je rechtshandig bent is het dan de bedoeling dat je een handschoen aan je linker- of rechterhand doet?
Ik heb er maar twee gekocht, want ik had toch even geld teveel. Beetje zonde voor je features, maar ach

hophop
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:15:51 #12
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_13939637
Ik speel dit spel al dagen op de PC. Echt een goed spel. Mooie graphics, schitterende game-play en de career-mode is grandioos. Ik hoop me komend weekend via de qualifying voor de pro-tour te plaatsen.

Wat hier nog niet is genoemd, is de feature om je eigen golfer te maken. Er blijken meer dan 1500 aanpassingen in het spel te zitten. Je kunt een levensecht gezicht maken, rompbouw aanpassen en ook je eigen kledingstijl gebruiken.

Een game waar veel uurtjes in gaan zitten en die zeker de moeite waard is!

pi_13939711
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:04 schreef Riert het volgende:
Ik had trouwens eerst begrepen dat je er online mee kon, maar dat lijkt toch niet zo. Weet iemand daar iets van?
De PS2-versie heeft uitgebreide online-mogelijkheden, de andere (console) versies niet. Dat is omdat EA met Sony een exclusieve deal heeft om hun games online te brengen. XBox-Live zit er dus niet in.
quote:
En nog een vraagje: als je rechtshandig bent is het dan de bedoeling dat je een handschoen aan je linker- of rechterhand doet?
Ik heb er maar twee gekocht, want ik had toch even geld teveel. Beetje zonde voor je features, maar ach
Dat is een goede, 2 handschoenen is volgens mij niet de bedoeling.
pi_13939763
quote:
Dat is een goede, 2 handschoenen is volgens mij niet de bedoeling
Dat vrouwtje waar ik tegen speelde in de World Tour had er 2 aan, en zodoende heb ik er zelf ook maar 2 gekocht
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_13939779
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat vrouwtje waar ik tegen speelde in de World Tour had er 2 aan, en zodoende heb ik er zelf ook maar 2 gekocht
Ik zal het eens aan mij pa vragen, die is überfanatiek golfer (in het echt dan).
pi_13939806
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:15 schreef Coelho het volgende:
Wat hier nog niet is genoemd, is de feature om je eigen golfer te maken.
Als ik alles in de openingspost zet hebben we natuurlijk niks om over te praten!

God, ik heb zin in dit spel! Ik wacht nog steeds op de levering van www.play.com

vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:23:57 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13939852
Kheb nu wel 2 handschoenen.. verhoogd de grip en accuracy. Heb ook 2 horloges om
The truth was in here.
pi_13939907
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:23 schreef Bastard het volgende:
Kheb nu wel 2 handschoenen.. verhoogd de grip en accuracy. Heb ook 2 horloges om
Rolexen? Big Pimpin' baby!
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:27:17 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13939932
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Rolexen? Big Pimpin' baby!

Tag huerts (goud) Platinum ketting om ook, met bijkleurende tanden
The truth was in here.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:27:50 #20
16494 Riert
rrrataputata
pi_13939944
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

De PS2-versie heeft uitgebreide online-mogelijkheden, de andere (console) versies niet. Dat is omdat EA met Sony een exclusieve deal heeft om hun games online te brengen. XBox-Live zit er dus niet in.
[..]

Klinkt goed. Ik heb PSII, maar op het doosje staat niet dat online logo.
Maar het online deel moet je unlocken of zo?
quote:
Dat is een goede, 2 handschoenen is volgens mij niet de bedoeling.
I know, maat het staat wel retekoel
En ik vond toch dat mn stats te hard gingen. Er is maar een iemand in mn omgeving die zich niet schaamt om golfen leuk te vinden en die was op vakantie. Geen zin in gemekker dat mn stats te hoog zijn als we een potje gaan spelen.
En ik won op een avond mn eerste PGA toernooi, een paar eerste ronden pro-tour en kreeg een nieuw sponsorcontract dus ik had belachelijk veel geld.
hophop
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:30:23 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13940014
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:27 schreef Riert het volgende:

[..]

En ik won op een avond mn eerste PGA toernooi, een paar eerste ronden pro-tour en kreeg een nieuw sponsorcontract dus ik had belachelijk veel geld.

Kreeg gisteren 2 miljoen
The truth was in here.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:30:24 #22
16494 Riert
rrrataputata
pi_13940015
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tag huerts (goud) Platinum ketting om ook, met bijkleurende tanden

Ook al een beetje naar die animaties gekeken? Sissor (pleuris hoe schrijf je dat?) legs is super!

Ik gok trouwens dat als je rechts bent je een handschoen op links draagt.

hophop
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:31:39 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13940052
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:30 schreef Riert het volgende:

[..]

Ook al een beetje naar die animaties gekeken? Sissor (pleuris hoe schrijf je dat?) legs is super!

Ja

En dan soms dat commentaar er bij.. This is something new in the 2004 edition, I think

The truth was in here.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:32:49 #24
16494 Riert
rrrataputata
pi_13940086
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja

En dan soms dat commentaar er bij.. This is something new in the 2004 edition, I think

"ohw, what a lovely gesture to wave to the audiance at such a moment"
hophop
pi_13940424
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:30 schreef Bastard het volgende:
Kreeg gisteren 2 miljoen
Dat soort bedragen krijgen ze in het echt ook Gijs. Golf is een van de best betalende sporten. Tiger Woods krijgt vaak al een paar miljoen startgeld, dan heeft hij nog geen bal geslagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')