In de wereld van professioneel Golf steekt er maar 1 naam boven de rest uit. Tiger Woods! Nu is dat niet alleen meer op de Fairway maar ook op je console. Tiger Woods is gewoon DE golfgame van dit moment!
Op de PC is deze game ook te koop, alleen is de besturing van deze versie totaal anders. Is de gameplay bij de consoles arcade, op de PC is het echt een simulatie.
Aangezien ik Tiger Woods bij een kennis op de XBox heb gespeeld en hem zelf op de Gamecube heb besteld beperk ik me bij deze openingspost even tot de consolesversie.
Tiger Woods 2004 bevat alles wat je van een golfgame mag verwachten. De heerlijke manier waarop je de virtuele ballen weg kan slaan, zorgt voor een zeer toegankelijke gameplay, die elke beginnende speler zo onder de knie heeft en genoeg diepgang heeft voor de golffan. Het creëren van je virtuele alter ego is een leuke noviteit, waarna je bijna eindeloos kan uitleven in het groot aantal spelmodi.
Screenshots:
Reviews:
http://ps2.gamezone.com/gzreviews/r21786.htm
http://www.gamespot.com/ps2/sports/tigerwoods2004/review.html
http://ps2.ign.com/articles/451/451026p1.html
http://www.gamepro.com/sony/ps2/games/reviews/31140.shtml
Links:
www.ea.com
Ik hou normaal gesproken helemaal NIET van Golf games, zelfs Mario Golf vond ik niet leuk
quote:deze ziet er wel vet uit, ben nog twijfelen tussen tiger of links 2004
Op donderdag 16 oktober 2003 20:36 schreef Moogle het volgende:
Ik kom hem bij je gamen StrolIk hou normaal gesproken helemaal NIET van Golf games, zelfs Mario Golf vond ik niet leuk
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 20:36 schreef Moogle het volgende:
Ik kom hem bij je gamen Strol
quote:ik normaal ook niet, maar deze is wel erg leuk! Vooral door de fijne besturing, de Gameplay en het feit dat je jezelf kunt namaken met Create a Player..
Ik hou normaal gesproken helemaal NIET van Golf games, zelfs Mario Golf vond ik niet leuk
Het is een soort Gran Turismo maar dan met Golf. Je kunt meedoen aan toernooien en overal verdien je geld mee, dan kun je dan weer uitgeven in de Pro Shop of aan Stats.
quote:hoort zich goed aan
Op donderdag 16 oktober 2003 20:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
[..]ik normaal ook niet, maar deze is wel erg leuk! Vooral door de fijne besturing, de Gameplay en het feit dat je jezelf kunt namaken met Create a Player..
Het is een soort Gran Turismo maar dan met Golf. Je kunt meedoen aan toernooien en overal verdien je geld mee, dan kun je dan weer uitgeven in de Pro Shop of aan Stats.
Pfff.. zwaar verslaafd aan het spel dus.. denk al 40 uur inzitten.. slapeloze nachten. Dat golf zo cool kon wezen had ik niet gedacht
67% uitgespeeld....
quote:Dat komt omdat ik hem pas 2 uur hiervoor heb geopend Gijs.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:30 schreef Bastard het volgende:
Oh deze topic (maroc schrijfstijl) had ik nog niet geZien.
Inderdaad best ''vreemd'' dat een golf-spel ZO leuk kan zijn !
ik heb alleen een afwijking naar links waar ik niet afkom #$%^$%^&$%#$
Ik moet voor mn gevoel het pookje echt volledig naar echts knallen wil ik recht slaan. Dat gaat wel eens mis dus. Lastig, lastig.
Ik had trouwens eerst begrepen dat je er online mee kon, maar dat lijkt toch niet zo. Weet iemand daar iets van?
En nog een vraagje: als je rechtshandig bent is het dan de bedoeling dat je een handschoen aan je linker- of rechterhand doet?
Ik heb er maar twee gekocht, want ik had toch even geld teveel. Beetje zonde voor je features, maar ach
Wat hier nog niet is genoemd, is de feature om je eigen golfer te maken. Er blijken meer dan 1500 aanpassingen in het spel te zitten. Je kunt een levensecht gezicht maken, rompbouw aanpassen en ook je eigen kledingstijl gebruiken.
Een game waar veel uurtjes in gaan zitten en die zeker de moeite waard is!
quote:De PS2-versie heeft uitgebreide online-mogelijkheden, de andere (console) versies niet. Dat is omdat EA met Sony een exclusieve deal heeft om hun games online te brengen. XBox-Live zit er dus niet in.
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:04 schreef Riert het volgende:
Ik had trouwens eerst begrepen dat je er online mee kon, maar dat lijkt toch niet zo. Weet iemand daar iets van?
quote:Dat is een goede, 2 handschoenen is volgens mij niet de bedoeling.
En nog een vraagje: als je rechtshandig bent is het dan de bedoeling dat je een handschoen aan je linker- of rechterhand doet?![]()
Ik heb er maar twee gekocht, want ik had toch even geld teveel. Beetje zonde voor je features, maar ach
quote:Dat vrouwtje waar ik tegen speelde in de World Tour had er 2 aan, en zodoende heb ik er zelf ook maar 2 gekocht
Dat is een goede, 2 handschoenen is volgens mij niet de bedoeling
quote:Ik zal het eens aan mij pa vragen, die is überfanatiek golfer (in het echt dan).
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat vrouwtje waar ik tegen speelde in de World Tour had er 2 aan, en zodoende heb ik er zelf ook maar 2 gekocht
quote:Als ik alles in de openingspost zet hebben we natuurlijk niks om over te praten!
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:15 schreef Coelho het volgende:
Wat hier nog niet is genoemd, is de feature om je eigen golfer te maken.
God, ik heb zin in dit spel! Ik wacht nog steeds op de levering van www.play.com
quote:Rolexen? Big Pimpin' baby!
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:23 schreef Bastard het volgende:
Kheb nu wel 2 handschoenen.. verhoogd de grip en accuracy. Heb ook 2 horloges om
quote:Tag huerts (goud) Platinum ketting om ook, met bijkleurende tanden
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Rolexen? Big Pimpin' baby!
quote:Klinkt goed. Ik heb PSII, maar op het doosje staat niet dat online logo.
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:18 schreef Strolie75 het volgende:[..]
De PS2-versie heeft uitgebreide online-mogelijkheden, de andere (console) versies niet. Dat is omdat EA met Sony een exclusieve deal heeft om hun games online te brengen. XBox-Live zit er dus niet in.
[..]
quote:I know, maat het staat wel retekoel
Dat is een goede, 2 handschoenen is volgens mij niet de bedoeling.
quote:Kreeg gisteren 2 miljoen
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:27 schreef Riert het volgende:[..]
En ik won op een avond mn eerste PGA toernooi, een paar eerste ronden pro-tour en kreeg een nieuw sponsorcontract dus ik had belachelijk veel geld.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:27 schreef Bastard het volgende:[..]
Tag huerts (goud) Platinum ketting om ook, met bijkleurende tanden
Ik gok trouwens dat als je rechts bent je een handschoen op links draagt.
quote:Ja
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:30 schreef Riert het volgende:[..]
Ook al een beetje naar die animaties gekeken? Sissor (pleuris hoe schrijf je dat?) legs is super!
En dan soms dat commentaar er bij.. This is something new in the 2004 edition, I think
quote:"ohw, what a lovely gesture to wave to the audiance at such a moment"
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja
En dan soms dat commentaar er bij.. This is something new in the 2004 edition, I think
quote:Dat soort bedragen krijgen ze in het echt ook Gijs. Golf is een van de best betalende sporten. Tiger Woods krijgt vaak al een paar miljoen startgeld, dan heeft hij nog geen bal geslagen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:30 schreef Bastard het volgende:
Kreeg gisteren 2 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |