Vorig topic:
[Multiplatform] Freedom Fighters
Met dank aan Smots voor de openingspost!
IOI, de Deense makers van Hitman 1 en 2, komen binnenkort met een nieuwe game: Freedom Fighters. Deze game zal uitkomen op alle next-gen consoles en PC
Linkje: http://www.eagames.com/official/freedom/home.jsp
Het verhaal:
In een wereld waarin de Sovjet-Unie de Koude Oorlog heeft gewonnen, begint zich een ernstig conflict te ontwikkelen in de straten van Amerika. Troepen van het rode leger steken de Mexicaanse en Canadese grenzen over, kort nadat er een kernraket is afgevuurd op Washington D.C. Er breekt grote chaos uit als de Amerikanen via de televisie horen dat hun president is gedood en de Russen het land zijn binnengevallen.
De spelers kruipen in de huid van Christopher Stone, een zachtaardige loodgieter die zich ontpopt als een charismatische en onverschrokken vrijheidsstrijder die geobsedeerd is met het vinden en bevrijden van zijn broer, die door de vijand gevangengenomen is.
De game raakt in een stroomversnelling als Stone een leger van stadsguerillas samenstelt en leidt om de strijd aan gaan met de Sovjets in de straten van New York City.
Freedom Fighters biedt gameplay met twee lagen: 1) Een strategisch turn-based speltype dat is opgebouwd rond basisoperaties in een ondergronds rioolstelsel en 2) Een actiespeltype dat zich afspeelt in de straten waar heftige veldslagen worden gewonnen of verloren en spullen worden buitgemaakt.
Stone en zijn medestrijders vechten hun oorlog uit met verschillende soorten wapens die met een of twee handen worden bediend en gebruiken daarnaast vechttechnieken waarbij geen wapens te pas komen in hun strijd om vrijheid.
Omdat je een oorlog niet in je eentje kunt winnen, is een groot deel van het spel afhankelijk van Stone's vermogen om andere New Yorkers te rekruteren voor de strijd tegen het Rode Gevaar. Met een eenvoudig commandosysteem kan Stone zijn stadsguerillas orders geven om riskante missies uit te voeren.
Er zijn grote beloningen en straffen voor overwinningen en nederlagen in Freedom Fighters. Een op charisma gebaseerd rekruteringssysteem geeft punten voor het redden van vrijheidsstrijders of het innemen van belangrijke installaties, waardoor Stone meer mannen kan rekruteren.
Ik heb de demo gedownload en gespeeld (hier te halen) en ik moet zeggen: dit is best een cool spel!!
quote:Sluitpost van de vorige gezien?
Op woensdag 15 oktober 2003 23:04 schreef Bastard het volgende:
deze komt niet vol denk ik
quote:Daar wilde ik het maar niet over hebben,... eerlijk gezegd was het cooler geweest als je de Russen was geweest vind ik.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:08 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Sluitpost van de vorige gezien?
Maar die kan je kiezen bij multiplayer
quote:Beetje jammer he.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:25 schreef kibber het volgende:
heb hem op xbox, leuk spel moet ik zeggen al ben ik nog neit ver, weinig tijd voor gehad
Ik heb net ook de powerplant gehaald, moet nog 1 ding op die kaart halen.
Maar ook hier nadert het einde
V.
quote:nee, je moet wel lezen: PRIJSVRAAG!
Op donderdag 16 oktober 2003 16:38 schreef Infernal het volgende:
Wat nou, ga je ze zelf verkopen hier in nederland?
quote:En stel u krijgt, waar zouden we die prisvraag dan kunnen vinden
Op donderdag 16 oktober 2003 17:14 schreef Smots het volgende:[..]
nee, je moet wel lezen: PRIJSVRAAG!
Wat een spel! Ik heb genoten!!!
quote:is er trouwens een mogenlijkheid om DC te downen met de kruisdoos versie
Op donderdag 16 oktober 2003 21:31 schreef Verbal het volgende:
Ook klaar!Geweldig spel!
![]()
Bring on the add-ons!
![]()
V.
quote:Cool spelletje he
Op donderdag 16 oktober 2003 21:31 schreef Verbal het volgende:
Ook klaar!Geweldig spel!
![]()
Bring on the add-ons!
![]()
V.
quote:Sorry
Op donderdag 16 oktober 2003 21:35 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
is er trouwens een mogenlijkheid om DC te downen met de kruisdoos versie
V.
quote:Download Content op de xbox.... vrij vertaald.
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:08 schreef Verbal het volgende:[..]
Sorry
V.
quote:nee
Op donderdag 16 oktober 2003 21:35 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
is er trouwens een mogenlijkheid om DC te downen met de kruisdoos versie
quote:Sjonge jonge jonge, moet ik nou ALLES voorkauwen?
Op donderdag 16 oktober 2003 18:04 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
En stel u krijgt, waar zouden we die prisvraag dan kunnen vinden
quote:Geinige review, maar dit klopt volgens mij niet:
Op donderdag 16 oktober 2003 18:04 schreef Afunados het volgende:
Zie deze topic nu pasEnfin, hier kan je mijn review van de PS2 versie lezen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |