1. De remake van Pirates!, daar wacht ik al jaren op. Alle clonen hebben tot nu toe niet gebracht wat ik had gehoopt. Sea dogs en Pirates of the Caribbean ken ik niet, maar van wat ik er van gezien heb is het niet je van het.
Sid 'the gaming God' Meier is bezig met de remake, release eind 2004.
2. Sims 2, The Sims, hoe simpel of saai misschien voor velen, heeft me heel wat uren beziggehouden. Briljant concept. Sims 2 schijnt nog een stuk beter te worden. Ik denk dat het wel de hit van 2004 gaat worden.
3. GTA 4, of hoe die dan ook zal gaan heten en mocht ie ooit komen. Hopelijk met nog meer missies, meer open game play, meer steden, meer voertuigen, meer carriere mogelijkheden, betere graphics enz.
4. Diablo 3, maar dat zal er wel nooit van komen helaas. Diablo LOD was leuk, maar miste toch wel een hoop. Te veel hack and slash, maar heb me er toch vele uren mee vermaakt.
5. Gran Turismo 4/5 (?), ik weet niet welk deel ze nu zitten, maar de volgende release, na de upcoming release, zou op de PS3 komen. Die moet echt mooi worden. Gran Turismo is imo het beste racespel ooit.
[Dit bericht is gewijzigd door Focusdriver op 15-10-2003 20:17]
quote:Ehhh, en waarom
Op woensdag 15 oktober 2003 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duke Nuke'm Forever
World Of Warcraft
Omdat dat mn 1e betaalde mmorpg wordt.
quote:Sarcastische post
Op woensdag 15 oktober 2003 20:16 schreef Georges het volgende:[..]
Ehhh, en waarom
quote:U heeft mail
Op woensdag 15 oktober 2003 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Sarcastische post
Kijk je mail maar
Als jullie de game opnoemen waarop je zit te wachten, doe dat dan met een reden erachter. Beargumenteer je keuze. Net als Georges (TS) deed dus.
En geef niet als reden
quote:Daar kunnen we weinig mee
spel lijkt me perfect
Ik zelf wacht dus op Mario Kart Double Dash voor de Cube, aangezien Mario Kart voor de SNES één van mijn favo's is allertijden, en ik benieuwd ben of de nieuwe stijl cool is !
Verder wacht ik op Final Fantasy Chrystal Chronicles, omdat het de eerst square game op een Nintendo Home Console is sinds Treasure Hunter G op de SNES
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 15-10-2003 20:31]
Syberia 1 was echt geweldig, de mooiste graphics ever! Heeft me echt daaaaagen beziggehouden
De release was gepland voor november 2003 maar is uitgesteld tot voorjaar 2004 omdat Microids per se de pc versie tegelijk met de XboX en PS2 versie wil launchen.
Hoe nu mijn winteravonden te vullen?
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:21 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Half Life 2. Toch wel.
2. Sims 1 was voor een paar keer wel grappig, maar na een paar uur, en een paar uitbreidingen werd het saai. Dus hopelijk is dit weer een nieuw leuk iets
3. GTA Vice City was al dus hopelijk wordt dit nog beter.
5. GT is opzich al goed. Naam zegt al genoeg. Nu hopelijk nog dat de auto's kapot kunnen
Puur omdat we al heel lang zonder echte lucasarts-adventures zitten.
Waarom?
Na de verschillende trailers, de E3 realtime demo, en het X03 filmpje.. Ben ik er van overtuigd dat Halo 2 alle goede punten van het al bijna-perfecte Halo mee gaat nemen, en daar nog een lading verbeteringen tegenaan gaat gooien.
2) Metal Slug Advance
Waarom?
Moet ik dit echt uitleggen?
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duke Nuke'm Forever Never.
1) Fable (met stip)
Als klopt wat ze zeggen, dan is dit het spel waar ik al jaren op zit te wchten.. Graphics, gameplayelementen en de interactie met je omgeving lijken me erg okay. Potentiele "best game ever".
2) Top Spin
XSN! XSN!
Hij is nu al beter dan VT2 volgens sommige, en de game is nog niet eens af.
Eindelijk een degelijk tennisspel met waanzinnige online mogelijkheden!!.
3) B.C.
Nog een telg uit de stal van Molyneux.
Heb geen idee wat ik er van moet verwachten, maar het ziet er allemaal retestrak uit en het is een origineel en leuk spelconcept. Ben erg benieuwd..
4) Full Spectrum Warrior
Een smiley: .
Enorm strak spelconcept en waanzinnige graphics.
Lijkt me een erg fijne multiplayer.
En niet te vergeten:
quote:Fable idd ook... Alleen heb ik er een beetje een Black&White gevoel bij
Op woensdag 15 oktober 2003 20:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Ontopic:1) Fable (met stip)
Als klopt wat ze zeggen, dan is dit het spel waar ik al jaren op zit te wchten.. Graphics, gameplayelementen en de interactie met je omgeving lijken me erg okay. Potentiele "best game ever".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |