quote:Hij heeft een goedlopend productie-bedrijf als ik me niet vergis.
Op donderdag 16 oktober 2003 01:03 schreef laffer het volgende:[..]
hij heeft echt nog niks kunnen presteren!
quote:tja, inlikken/ kruiwagen, denk ik!
Op donderdag 16 oktober 2003 01:06 schreef static het volgende:[..]
Hij heeft een goedlopend productie-bedrijf als ik me niet vergis.
ik hou niet zo van die arrogatie die hij uit!!
( geheel off-topic... ik ga lekker pitten, trustuh)
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 22:23 schreef Svensational het volgende:
Ga jij het rechtstreeks vragen of stuur je de vragen per mail op? En hoe heb je AvG benaderd? Ook per mail of anders?
quote:Wat dachten jullie van Kim van Kooten en Michiel Huisman? n.a.v. Phileine zegt sorry...
Op donderdag 16 oktober 2003 00:30 schreef static het volgende:
We hebben een leuk lijstje, maar suggesties worden uiteraard meegenomen.
quote:Ik ga de antwoorden verwerken, topic volgt straks.
Op maandag 20 oktober 2003 00:19 schreef static het volgende:
Next in line: Tatum Dagelet.
quote:We hopen Frans Bauer, n.a.v. 'De Bauers'.
Op woensdag 12 november 2003 17:07 schreef Svensational het volgende:
Who's next?
quote:Cool! Z'n muziek zuigt, maar hijs echt een toffe gozer!
Op woensdag 12 november 2003 17:30 schreef static het volgende:[..]
We hopen Frans Bauer, n.a.v. 'De Bauers'.
quote:Wat wil je weten?
Op donderdag 13 november 2003 02:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe dit in z'n werk gaat. Zelfs hier niet terwijl het toch de spelregels heet.
quote:Ik ben er al achter gekomen dat het via de mail gaat. Maar hoe bereik je ze in eerste instantie en hoe overtuig je ze om mee te werken aan een interview van een voor hun onbekend forum?
Op donderdag 13 november 2003 02:32 schreef static het volgende:[..]
Wat wil je weten?
Waarom geen interessante personen zoals Floortje (van Dressel?) van Yorin travel. Een Sascha de Boer, Jeroen Pauw of een bekend cabaratier. Intelligente mensen die weten waar ze over praten.
quote:Daar hebben we iemand voor die de PR van Fok! doet.
Op donderdag 13 november 2003 02:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Ik ben er al achter gekomen dat het via de mail gaat. Maar hoe bereik je ze in eerste instantie en hoe overtuig je ze om mee te werken aan een interview van een voor hun onbekend forum?
quote:Er is een initieel lijstje, als start zeg maar; we doen dit nog niet zo lang op het forum per slot van rekening.
Op donderdag 13 november 2003 02:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En wie beoordeelt de lijst van bekende personen? Tot nu toe hebben we 2 vrij oppervlakkig bekende Nederlanders aan het woord gehad.
quote:Uiteraard nemen we dat mee, dus roep maar als je een favoriet hebt; ik zal deze namen iig meenemen.
Waarom geen interessante personen zoals Floortje (van Dressel?) van Yorin travel. Een Sascha de Boer, Jeroen Pauw of een bekend cabaratier. Intelligente mensen die weten waar ze over praten.
quote:Sure.
Op donderdag 13 november 2003 22:39 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder of Jack Spijkerman maar eens proberen dan?
Jan Mulder lijkt me zeer interessant.
Vind het geweldig dat ze een beetje doorgebroken is in Hollywood en ben toch wel erg geinteresseerd hoe dingen er daar aan toe gaan.
Echt respect als je die lukt!!
en kun je me haar dan meteen emailadres geven
quote:Floortje wil wel maar i.v.m. het reizen is ze pas in januari weer beschikbaar voor een interview. Even wachten dus nog.
Op donderdag 13 november 2003 02:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waarom geen interessante personen zoals Floortje (van Dressel?) van Yorin travel.
quote:En famke dan? Heb je dat al geprobeerd of is het uberhaupt wel mogelijk om een emailadres van zo'n ster te krijgen?
Op vrijdag 14 november 2003 16:50 schreef static het volgende:[..]
Floortje wil wel maar i.v.m. het reizen is ze pas in januari weer beschikbaar voor een interview. Even wachten dus nog.
quote:Heb ik nog niet geprobeerd, maar zoiets gaat via haar manager.
Op vrijdag 14 november 2003 21:59 schreef Hare het volgende:[..]
En famke dan? Heb je dat al geprobeerd of is het uberhaupt wel mogelijk om een emailadres van zo'n ster te krijgen?
Komt er binnenkort een film met haar uit overigens? Dat wil nl. nog wel eens helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |