abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2003 @ 11:59:39 #1
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_13894685
Ik weet op dit moment even niet meer zo goed wat ik moet... dus ik dacht, laat ik er eens een topic over openen.

Een paar maanden geleden kregen we in de supermarkt waar ik een bijbaantje heb een leuke vrouwelijke collega erbij. Eerst besteede ik niet zoveel aandacht aan haar, maar na verloop van tijd begonnen we steeds meer te praten en hadden we veel lol met elkaar.
Dit ging een aantal weken zo door totdat ik erachter kwam dat ik verliefd op haar begon te worden.
Op zich niets mis mee natuurlijk, maar zo simpel lag het niet helaas.
Ze had namelijk al een relatie van 9 maanden.

Dus ik probeerde gewoon m'n gevoelens voor haar te onderdrukken en hoopte dat die gevoelens wel weer zouden verdwijnen.
Dit ging een aantal weken goed. En we hadden nog steeds evenveel lol met elkaar.

Maar toen was er het jaarlijkse feest in een dorp vlakbij de onze. Daar ging ik met een grote groep vrienden en vriendinnen heen en er werden de nodige alcoholische drankjes genuttigd. (lees: ik was zo smoor als een aap)
Het was zeer gezellig en het werdt nog leuker toen ik ineens haar tegenkwam, zonder haar vriend.

We zijn de hele nacht heel erg close geweest en heb haar aan het einde van de avond naar huis gebracht.
Hoewel er verder niets is gebeurd was er bij mij wel duidelijk een vonk overgesprongen.
Maar omdat ze al een relatie had besloot ik weer die gevoelens te onderdrukken.

Dit ging 4 weken goed, we gingen op het werk en buiten het werk erg goed met elkaar om. Maar in die weken werder mijn gevoelens voor haar alleen maar sterker. En deed ik niets anders dan de hele dag aan haar denken, zelfs m'n werk leed eronder.

Dus na die 4de week heb ik de knoop doorgehakt en heb haar gebeld en verteld dat ik haar ontzettend leuk vond om mijn hart te luchten-.
Geheel tegen m'n verwachting in vertelde ze mij dat ze ook gevoelens voor mij had. Maar tegelijkertijd hield ze ook nog van haar vriend.
Dus vertelde ze mij dat ze even tijd nodig had om na te denken wat ze nou werkelijk voor me voelde.

Ik heb meteen gezegd dat ze rustig de tijd ervoor moest nemen, want ik wilde niet dat ze een overhaaste beslissing zou nemen waar ze eventueel later spijt van zou kunnen krijgen.
Maargoed, nog geen 3 dagen later belt ze me midden in de nacht om te vertellen dat ze haar relatie had verbroken.

Ik was dolblij natuurlijk.

Ben 2 dagen later meteen na haar toegegaan en waren we onafscheidelijk.
Het voelde gewoon goed aan en we waren hardstikke verliefd.

Maar na 2 weken zegt ze ineens dat ze vind dat het te snel gaat en dat ze afstand wil nemen om tijd voor haarzelf te hebben.
Oké, het ging inderdaad wat snel ze was nog geen 3 dagen single geweest dus ik gaf haar de tijd in de hoop de relatie later weer door te zetten.

Echter 4 dagen later spreek ik haar via het 'prachtige' medium MSN
en direct valt mij haar chatnaam op... "Ik wil je bellen omdat ik je mis... Jij bent de mooiste en de liefste"

Ervan uitgaande dat die naam niet op mij doelde vroeg ik haar erna, en na lang eromheen draaien vertelde ze het mij.
Ze miste haar ex en ze wilde hem terug...
Hij miste haar ook en zou die avond bij haar langskomen om het uit te praten.

Ik kon m'n oren niet geloven, ze had al die tijd dat we bijelkaar geweest waren negatief over hem gesproken en nu waren ze weer bijelkaar?

Het avontuur was dus voorgoed voorbij, en ik was hardstikke kwaad...
Heb haar in een opwelling een slet genoemd en nu is ze boos op mij.
Nu heb ik er ontzettende spijt van, en heb het ook naar haar gesmst, want ik heb haar sinds anderhalve week niet meer gezien...

Maar ze zegt niets meer...

Wat moet ik nou, ik wil weer gewoon dat het wordt zoals het was toen we nog een goede vriendschap hadden.
Of is dat onmogelijk?

Ik kan gewoon niet geloven dat een vriendschap zoals wij die hadden zo snel kapot kan gaan

Narcist
pi_13894778
vriend, voor je eigen bestwil, verbreek het contakt helemaal! Ik snap dat je nog op enige manier contakt wil hebben met haar, maar het zal je opbreken, je zult gaan piekeren over allerlei zaken en je weet dat het niet zal zijn zoals jij het wil.
Dat wil je jezelf echt niet aandoen, trust me

Good luck!

Colin Powell's got a better change of winning bronze in female gymnastics, then becoming the next president of the United States.
pi_13894840
Je had geen slet moeten zeggen, daarmee heb jij meer kapot gemaakt dan wat zij al die tijd gedaan heeft, ben ik bang...............
"Ik zeg maar zo, ik zeg maar appeltaart."
  woensdag 15 oktober 2003 @ 12:06:35 #4
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13894868
Je had geen vriendschap, je was uit op d'r. Nu is dat helemaal niet erg, maar dat zal het contact in de toekomst wel moeilijker maken (zoniet onmogelijk).
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13894876
best vervelend allemaal. ik zou ook proberen al het contact te verbreken, hoe moeilijk dat ook is. Dit meisje weet gewoon niet zo goed wat ze wil.... je zet immers je 9 maanden durende relatie niet 123 op het spel.. lijkt me..
sterkte!
pi_13895020
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:05 schreef massiefje het volgende:
Je had geen slet moeten zeggen, daarmee heb jij meer kapot gemaakt dan wat zij al die tijd gedaan heeft, ben ik bang...............
Haar daden zijn stommer dan zijn woorden.

Ik begrijp goed dat je je flink genaaid voelt als ze bij jou zeikt over haar ex - en dan weer naar hem toe gaat..

Heb iets soortgelijks meegemaakt en ik denk dat zij jou niet waard is.

Laat haar met rust (is mijn advies)

pi_13895079
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:59 schreef Magistic het volgende:

Ik kan gewoon niet geloven dat een vriendschap zoals wij die hadden zo snel kapot kan gaan

Ik kon het ook niet geloven, maar het is zo.

Jij hebt haar duidelijk gemaakt dat ze haar ex mist. Zo wrang kan liefde zijn man. En het ergste is: ze is daar waarschijnlijk niet eens eerlijk over? Of wel?

woensdag 15 oktober 2003 @ 12:18:23 #8
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_13895119
ja cést la vie. Doet ff auw maar is beter door te gaan.. komt vanzelf iemand tegen die je weer van je sokken blaast (rare uitdrukking!)
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_13895253
Denk iet dat dit wat wordt... Als ik haar vriend was zou ik het niet accepteren als jullie met elkaar omgaan. Verder was er geen vriendschap maar wilde je graag bijhaar zijn omdat je verliefd was.

Ik denk dat je haar moet vergeten en gewoon collegiaal tegen haar moet doen. Dat ze weer voor haar ex gaat vind ik niet verwonderlijk, dat zie ik zo vaak gebeuren. Je neemt een ondoordachte beslissing, even is het leuk, daarna gaat de glans eraf en mis je je oude vertrouwde ex nog. En hup daar gaat men weer terug naar de ex.

Helaas, maar niks aan te doen.

woensdag 15 oktober 2003 @ 12:26:38 #10
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_13895282
een meid die niet weet wat ze wil is wel het laatste wat je kan gebruiken in je leven... laat haar gewoon links liggen, je kan wel beter krijgen
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_13895376
such things callled life
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 14:11:29 #12
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_13897554
Bedankt voor jullie replies!

Iemand suggereerde dat ik alleen maar vrienden was omdat ik achter haar aanzat, dit is niet waar. Ik zag haar eerst niet meer dan een goede collega en had totaal geen verdere gevoelens voor haar, die zijn pas later gekomen.

En verder heb ik haar zonet even gesproken via MSN (ja ik weet het, baggermedium, maar ik heb nu even niets anders).
Maar het lijkt erop dat er geen vriendschap meer kan komen,
ze zei dat ze geen zin had om op mijn sms te reageren.
En als ik zeg dat het me spijt dan reageerd ze met: "Jah nou jah"...
Behoorlijk kortaf dus...

Dit was het dan, een prachtige vriendschap verneukt door iets met elkaar te beginnen...
Denk dat ik binnenkort maar een ander baantje ga zoeken...

Narcist
pi_13903987
Beste broer, je moet je werk niet voor een meisje opgeven hoor! Dat is het allemaal niet waard. Je weet zelf wel dat ik hier en daar wat losse touwtjes heb hangen tusen de collega's om het zo maar even te noemen, maar die durf ik ook onder ogen te zien (te negeren dus eigenlijk).

Dit is gewoon een zuur appeltje waar je effies doorheen moet bijten. Misschien dat het ooit nog goed komt, maar ga er niet vanuit, dan kan het altijd meevallen toch? Blijf haar gewoon als een collega behandelen, meer niet, minder niet.

En met Cindy heb je nu toch ook weer een goede verstandhouding?? En daar heb je nog meer mee gehad dan met dit meiske.
Je weet nooit waar het op uitdraait

Knuff!!!!

In de mythologie was Cassiopeia de koningin van Ethiopië en getrouwd met koning Cepheus. Ze hadden één dochter: Andromeda.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 10:03:11 #14
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13913520
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:05 schreef Cassiopeia het volgende:
Beste broer, je moet je werk niet voor een meisje opgeven hoor! Dat is het allemaal niet waard. Je weet zelf wel dat ik hier en daar wat losse touwtjes heb hangen tusen de collega's om het zo maar even te noemen, maar die durf ik ook onder ogen te zien (te negeren dus eigenlijk).

Dit is gewoon een zuur appeltje waar je effies doorheen moet bijten. Misschien dat het ooit nog goed komt, maar ga er niet vanuit, dan kan het altijd meevallen toch? Blijf haar gewoon als een collega behandelen, meer niet, minder niet.

En met Cindy heb je nu toch ook weer een goede verstandhouding?? En daar heb je nog meer mee gehad dan met dit meiske.
Je weet nooit waar het op uitdraait

Knuff!!!!

Kijk, dit zijn pas zussen!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13913758
Ik ben het helemaal eens met je zus!!!

Jullie hebben samen de stap gezet om verder te gaan dan een vriendschap. Helaas voor jou, was dit voor haar een opwelling. Zij zit wat dat betreft fout!

Hiervoor hoef jij je baantje niet op te geven. Het zal in het begin pijnlijk zijn om haar te zien, maar je kan haar niet eeuwig blijven ontlopen en als jij ander werk zou zoeken, kom je haar neem ik aan toch nog wel eens tegen, al is het maar gewoon op straat!

Maar neem wel afstand. Negeer haar desnoods. Een vriendschap is sowieso al moeilijk nadat jullie verder gegaan zijn, maar nu eigenlijk onmogelijk omdat zij dat dus blijkbaar niet wilt. Daarnaast zal jij hoop houden zolang je gevoelens voor haar hebt! Of je dat nu wilt of niet! Die hoop zal altijd tussen jullie in blijven staan!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')