Thuis : 3-1 ; Nederland heeft geleerd van de uitwedstrijd en weet nu waar het aan staat. Het NL publiek staat als een echte 12e man achter Oranje en dat helpt mede aan deze gelukkige kwalificatie.
Goals NL : v/d Vaart, Kluivert, en een jonkie invaller
quote:Eigen goal van die schotten dus. Ik zie Advocaat daar echt niet Sneijder en / of Robben proberen. Da's veels te risicovol
Op woensdag 15 oktober 2003 07:40 schreef JaZekerZ het volgende:
Uit : 1-1 ; Schotland verrast t NL elftal. Onze Oranje "leeuwen" onderschatten Schotland natuurlijk, want da's traditie. Underdog Schotland maakt hier blij en dankbaar gebruik van en komt vroeg op voorsprong
Goal NL : OvermarsThuis : 3-1 ; Nederland heeft geleerd van de uitwedstrijd en weet nu waar het aan staat. Het NL publiek staat als een echte 12e man achter Oranje en dat helpt mede aan deze gelukkige kwalificatie.
Thuis : 1-1 ; Nederland heeft niets geleerd van de uitwedstrijd en begint weer als een schele leeuw met pijn in de poten. Het NL publiek kotst van deze volgevreten miljonairs en verlaat een kwartier voor tijd massaal het stadion
quote:Ik hoop dat dit niet gebeurt.... Ik ben van plan om naar de wedstrijd te gaan....
Op woensdag 15 oktober 2003 08:18 schreef pmponer het volgende:
Uit : 2-1 ; Schotland verrast t NL elftal. Onze Oranje "leeuwen" onderschatten Schotland natuurlijk, want da's traditie. Underdog Schotland maakt hier blij en dankbaar gebruik van en komt vroeg op voorsprong
Goal NL : OvermarsThuis : 1-1 ; Nederland heeft niets geleerd van de uitwedstrijd en begint weer als een schele leeuw met pijn in de poten. Het NL publiek kotst van deze volgevreten miljonairs en verlaat een kwartier voor tijd massaal het stadion
quote:Nou dan ben je lekker vroeg thuis
Op woensdag 15 oktober 2003 08:44 schreef gekketurk het volgende:[..]
Ik hoop dat dit niet gebeurt.... Ik ben van plan om naar de wedstrijd te gaan....
quote:Helemaal mee eens (voor de verandering
Op woensdag 15 oktober 2003 10:01 schreef Qi het volgende:
Ik ben toch wat positiever. Uit gaat Nederland 2-1 winnen en thuis wint Nederland met 3-1. Natuurlijk moet Schotland niet onderschat worden, maar we moeten ook niet overdrijven. Het is echt geen best elftal...
quote:Mja maar toch wel als ze (NL) zich de eerste wedstrijd verslikken?
Eigen goal van die schotten dus. Ik zie Advocaat daar echt niet Sneijder en / of Robben proberen. Da's veels te risicovol
40 euro (incl. bel.) van Brussel naar Glasgow en terug. Valt reuze mee.
* FrankyMcG is nog steeds aan het twijfelen om mee te gaan!
Van Nistelrooy not to face Scots
Ruud van Nistelrooy's plea for a return to the Dutch squad to face Scotland looks to have fallen on Dick Advocaat's deaf ears.
The Manchester United striker was dropped for the Netherlands' final Euro 2004 qualifier against Moldova after his furious reaction to being substituted in the previous game against the Czech Republic.
He had hoped for a recall after the Dutch were drawn against Scotland in the play-offs.
But national manager Dick Advocaat has been quoted as saying that he does not believe Van Nistelrooy can play in the same side as Barcelona's Patrick Kluivert.
"Patrick Kluivert and Ruud van Nistelrooy will not play together in the same team again," Advocaat told the Sunday Mirror.
"Their partnership has not paid off at all. It is time for a change and something different.
"I will not be disloyal to Patrick Kluivert. I think he is our best striker.
"He has a tremendous goal record for the national side."
Dat wordt dus waarschijnlijk van Nistelzooi op de bank in Hampden Park.
quote:Mooi. Eindelijk weer eens een NL elftal zonder RvN en zonder MvB.
Op maandag 20 oktober 2003 13:32 schreef DIGGER het volgende:
Dat wordt dus waarschijnlijk van Nistelzooi op de bank in Hampden Park.
quote:--------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 16 oktober 2003 09:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Maat van me gaat naar Scotland vs. Nederland.40 euro (incl. bel.) van Brussel naar Glasgow en terug. Valt reuze mee.
* FrankyMcG is nog steeds aan het twijfelen om mee te gaan!
quote:Hij zou via een paar Schotten kaarten rkijgen voor Schotland vak, maar ik begrijp van hem dat ie zijn geld spaart voor de Old Firm!
Op woensdag 22 oktober 2003 18:09 schreef Net_Loony het volgende:Heeft die maat van je al kaarten dan?
De supportersclub oranje maakt pas op 5 november bekend wie kaarten heeft....
Begrijpelijk eigenlijk!
quote:nee hoor want wij hebebn vandaag te horen gekregen dat we kaarten hebben.
Op woensdag 22 oktober 2003 18:09 schreef Net_Loony het volgende:Heeft die maat van je al kaarten dan?
De supportersclub oranje maakt pas op 5 november bekend wie kaarten heeft....
der waren 9000 aanvragen.
* Maxximus gaat naar glasgow
quote:
Blessure Jaap Stam lijkt mee te vallen28/10/2003 20:24
Zijn meespelen tegen Schotland lijkt niet in gevaar, alhoewel nog niets zeker is. Jaap Stam heeft zondag een spier in zijn linkerdijbeen te hebben verrekt, zo bleek dinsdag na een mri-onderzoek.
Stam moest zich afgelopen weekeinde in het duel met Bologna in de rust al laten vervangen. Komend weekeinde zal coach Roberto Mancini geen beroep op de Nederlander kunnen doen als Lazio op bezoek moet bij Udinese. Of de centrale verdediger dinsdag in Rome meespeelt tegen Chelsea zal pas na het weekeinde worden besloten.
Stam liet eerder al weten te verwachten dat hij mee kan spelen als het Nederlands Elftal op 15 en 19 novmber de twee beslissingsduels speelt tegen Schotland, op weg naar EURO 2004. 'Zelf denk ik niet en hoop ik ook niet dat de beslissende EK-duels met Oranje in gevaar komen', verklaarde hij in De Telegraaf nog voordat de scan werd genomen.
Bron: www.vi.nl
supporters bednakne hefet hij nooti van gehoord, daarmee kan elke speler een voorbeel dnemen aan edwin van der sar die het publiek uitgebreid bedankt.
quote:*proost*
Op woensdag 29 oktober 2003 00:57 schreef Maxximus het volgende:
van mij mag hij thuis blijven die lul.supporters bednakne hefet hij nooti van gehoord, daarmee kan elke speler een voorbeel dnemen aan edwin van der sar die het publiek uitgebreid bedankt.
quote:Drank maar kapot dan je lief is!
van mij mag hij thuis blijven die lul.supporters bednakne hefet hij nooti van gehoord, daarmee kan elke speler een voorbeel dnemen aan edwin van der sar die het publiek uitgebreid bedankt.
maar je hebt wel gelijk
quote:Dat interesseert mij helemaal niets, en dat zou niemand wat moeten interesseren, als hij maar goed presteert op het veld. Ik zit aan het einde van een wedstrijd echt niet te wachten op een bedankje van Jaap Stam of welke andere speler dan ook. Je uitspraak illustreert ook perfect hoe zeikerig het Nederlandse volk is.
quote:pardon,niet belangrijk dat een speler de (meegereisde) supporters bedankt?
Op woensdag 29 oktober 2003 10:50 schreef Qi het volgende:[..]
Dat interesseert mij helemaal niets, en dat zou niemand wat moeten interesseren, als hij maar goed presteert op het veld. Ik zit aan het einde van een wedstrijd echt niet te wachten op een bedankje van Jaap Stam of welke andere speler dan ook. Je uitspraak illustreert ook perfect hoe zeikerig het Nederlandse volk is.
quote:Nee, dat interesseert mij niet veel, en zo zouden meer mensen moeten denken. Ik voel mijzelf echt niet zo groot dat ik per se een bedankje moet hebben van de spelers op het veld. En ik zal al helemaal niet boos worden als ik geen bedankje krijg.
Op woensdag 29 oktober 2003 10:58 schreef DutchGooner het volgende:[..]
pardon,niet belangrijk dat een speler de (meegereisde) supporters bedankt?
quote:zonder ons geen voetbal...
Op woensdag 29 oktober 2003 11:18 schreef Qi het volgende:[..]
Nee, dat interesseert mij niet veel, en zo zouden meer mensen moeten denken. Ik voel mijzelf echt niet zo groot dat ik per se een bedankje moet hebben van de spelers op het veld. En ik zal al helemaal niet boos worden als ik geen bedankje krijg.
quote:Deels waar (commercieel voetbal: ja, amateur voetbal: nee), maar dan nog interesseert het mij niet dat een speler de supporters niet bedankt. Ik voel me niet zo groot dat ik dat verwacht. Als het gebeurt, leuk, als het niet gebeurt, so what? Het is toch te gek dat sommige mensen Stam thuis willen laten omdat hij de supporters nooit/zelden bedankt? Het zou over het voetbal moeten gaan, niet over zulk soort onbenulligheden.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:19 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zonder ons geen voetbal...
quote:dat over het niet meehebben, dat dat onzin is, dat is waar, maar ik vind het toch wel wat hebben als de (meegereisde) supporter wordt bedankt voor de gegeven steun. afgelopen zondag in eindhoven toch wel een mooi gebaar van de spelers. ik geloof de jong kwam nog speciaal een keer aanrennen en ook koeman wuifde even.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:25 schreef Qi het volgende:[..]
Deels waar (commercieel voetbal: ja, amateur voetbal: nee), maar dan nog interesseert het mij niet dat een speler de supporters niet bedankt. Ik voel me niet zo groot dat ik dat verwacht. Als het gebeurt, leuk, als het niet gebeurt, so what? Het is toch te gek dat sommige mensen Stam thuis willen laten omdat hij de supporters nooit/zelden bedankt? Het zou over het voetbal moeten gaan, niet over zulk soort onbenulligheden.
quote:Begrijp me niet verkeerd, ik vind het wel leuk als spelers dat doen, maar het is voor mij echt niet vereist. En het is al helemaal belachelijk dat sommige personen spelers willen thuis laten omdat ze supporters niet bedanken.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:28 schreef ChAoZ het volgende:[..]
dat over het niet meehebben, dat dat onzin is, dat is waar, maar ik vind het toch wel wat hebben als de (meegereisde) supporter wordt bedankt voor de gegeven steun. afgelopen zondag in eindhoven toch wel een mooi gebaar van de spelers. ik geloof de jong kwam nog speciaal een keer aanrennen en ook koeman wuifde even.
je hoeft je ZELF ook niet zo groot te voelen, maar als GROEP vind ik dat je jezelf als groot genoeg mag beschouwen, dat er wel een bedankje af zou moeten kunnen.
quote:Als ik het zo lees wordt hij niet opgeroepen. Oftewel op de tribune of voor de buis de wedstrijd bekijken.
Op maandag 20 oktober 2003 13:32 schreef DIGGER het volgende:
BBC Meldt:Dat wordt dus waarschijnlijk van Nistelzooi op de bank in Hampden Park.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 07:40 schreef JaZekerZ het volgende:
Uit : 1-1 ; Schotland verrast t NL elftal. Onze Oranje "leeuwen" onderschatten Schotland natuurlijk, want da's traditie. Underdog Schotland maakt hier blij en dankbaar gebruik van en komt vroeg op voorsprong
Goal NL : Overmars[quote]Thuis : 3-1 ; Nederland heeft geleerd van de uitwedstrijd en weet nu waar het aan staat. Het NL publiek staat als een echte 12e man achter Oranje en dat helpt mede aan deze gelukkige kwalificatie.
quote:Japie mist wel ook de pot tegen Chelski (nu al bekend)
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:11 schreef Qi het volgende:
Japie lijkt mee te kunnen doen:
ze kunnen wel zeiken als de sup. er niet zijn en niet komen te weinig zingen steun geven, maar als dat wel gebeut kan er bij SOMMIGE geen bedankje van af. nee maar wel open zeiken over de sfeer.
- De helft heeft z'n kaartje niet zelf betaald
- De helft zit er om er te zitten, te vreten en te zuipen, al stond er onderwaterhockey op het programma
- De helft ziet je bedankje na 90 minuten al niet eens meer omdat ze of al naar huis zijn, of alles dubbel zien van de drank.
Het Nederlands elftal heeft eigenlijk amper echte fans, maar meer 'fans' met de 'is toch je land he' en 'ik hou wel van carnaval buiten het carnavals seizoen' instelling.
Club supporters zijn vele malen fanatieker, en die zijn dan ook veel belangrijker om te bedanken, vind ik.
slaat totaal nergens op.
dus ik ga naar oranje alleen om maar te zuipen e.d.
en als ik der week de rop ga naar AJAX dan ga ik voor he voetbal.
blijf lekker in bed liggen dromen..
tuurlijk zitten er van die gasten bij maar dat zijn ze echt niet allemaal.
en waarom willen er 9000 man naar schotland gaan omdat het hun land is of ze willen dan de heel dag door zuipen.
is de kroeg om de hoek toch goedkoper.
The first leg is at Hampden Park on Saturday, 15 November and tickets are expected to sell out within hours of going on sale.
En voor de return in de UFO krijgen de Schotten 5800 tickets
quote:En hoeveel meer zullen er in de Arena zitten?
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:26 schreef DIGGER het volgende:
Tartan Army ticket rush
Tickets for Scotland's Euro 2004 play-off clash with the Netherlands go on sale to the public on Saturday morning.The first leg is at Hampden Park on Saturday, 15 November and tickets are expected to sell out within hours of going on sale.
En voor de return in de UFO krijgen de Schotten 5800 tickets
quote:hoogstens 500-1000 denk ik
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:13 schreef zjroentje het volgende:[..]
En hoeveel meer zullen er in de Arena zitten?
quote:Durft Dick denk ik niet aan.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:15 schreef mitt het volgende:
en ik wordt boos als Melchiot er niet instaat
quote:Denk het ook niet.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:16 schreef zjroentje het volgende:[..]
Durft Dick denk ik niet aan.
Al had ie wel gezegd dat ie Melchiot niet op kon roepen omdat ie op de tribune zit. Maar offie em nu wel oproept, vraag het me af.
Hier een aantal algemene vragen vragen nog even rondom Oranje;
Moet Davids nou wel of niet weer terug in de basis?
Is Reiziger nog wel langer geschikt als rechtsback?
En wie moet nou centraal op het middenveld en op de vleugels?
En (last but not least); wie moet nou het spitsenkoppel gaan vormen?
Okay; mijn (voorlopige) opstelling dan maar;
vd Sar,
Ooijer, Stam, de Boer, van Bronckhorst,
vd Meyde, Sneijder, Cocu, Davids,
Kluivert, vd Vaart
quote:vind je het raar als er al genoeg topics over zijn, zou een mooie boel worden als iedereen een eigen topic ging openen
Op zondag 2 november 2003 14:02 schreef feel2 het volgende:
Okay; laat ik hier dan ook nog maar wat plaatsen (aangezien er op mijn eigen topic hierover nogal naar en repectloos werd gereageerd).
quote:Het is idd raar dat er zo schofferend word gereageerd, aangezien elke topic weer een andere invalshoek kan hebben.
Op zondag 2 november 2003 14:03 schreef AirRaid het volgende:[..]
vind je het raar als er al genoeg topics over zijn, zou een mooie boel worden als iedereen een eigen topic ging openen
Ontopic maar weer (zo kunnen we wel bezig blijven hierover)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |