staat er gvd helemaal geen prijslijst bij de balie
heb ik maar een hamburger, cheeseburger, whopper, en een whopper met cheese besteld
zitten we onder het eten eventjes op het bonnetje, durven die vuile flikkers 40 euro cent voor 1 plakje kaas te vragen
een hamburger kost 1 euro, en dan 1 zo'n vies stukje kut kaas kost dan 40 eurocent
zijn ze nu helemaal gestoord
quote:Hoeveel werkstudentes denk je dat ze nodig hebben voor voldoende kutkaas
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:40 schreef mtv het volgende:
kut kaas
quote:hilarisch.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Hoeveel werkstudentes denk je dat ze nodig hebben voor voldoende kutkaas
-edit- fast food = fast money voor de eigenaars.
quote:Waarin bakken ze de friet dan bij de mac?
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:42 schreef hallo_mensen het volgende:
burger king sucks met hun in olie gebakken frietengedver
quote:Ik vind de friet bij de BK ook wel lekker iig.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:44 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
frituur vet
quote:Volgens mij worden zelfs de filiaalmanagers er niet bepaald rijk van, dus de winst blijft hoog hangen zeg maar.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als je zoveel winst maakt, waarom de werknemers dan niet
Echte friet is dik, wordt gemaakt van degelijke aardappels en wordt geserveerd met fantsoenlijke mayonaise en niet met gifgroene sladressing.
quote:Leer nederlands
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:51 schreef DeStedebouwer het volgende:
Friet bij fastfood restaurants is geen friet. Dat is gewoon bocht.Echte friet is dik, wordt gemaakt van degelijke aardappels en wordt geserveerd met fantsoenlijke mayonaise en niet met gifgroene sladressing.
oh enneh fast food zuigt
quote:Is ongezond, smakeloos en geeft zachte friet...
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:44 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
frituur vet
Olie is makkelijker te verschonen, is gezonder, geeft een betere smaak en geeft hardere frietjes... Ik ben helemaal PRO Burgerking, alleen al omdat de Hamburgers er echt LEKKER zijn ipv de smakeloze rubber-schijven van de MD...
quote:Dat zijn dus de Vlaamse Patatten
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:51 schreef DeStedebouwer het volgende:
Friet bij fastfood restaurants is geen friet. Dat is gewoon bocht.Echte friet is dik, wordt gemaakt van degelijke aardappels en wordt geserveerd met fantsoenlijke mayonaise en niet met gifgroene sladressing.
quote:bij de BK is het echt per filiaal anders hoor
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Is ongezond, smakeloos en geeft zachte friet...
Olie is makkelijker te verschonen, is gezonder, geeft een betere smaak en geeft hardere frietjes... Ik ben helemaal PRO Burgerking, alleen al omdat de Hamburgers er echt LEKKER zijn ipv de smakeloze rubber-schijven van de MD...
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:55 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
bij de BK is het echt per filiaal anders hoor
en daarom vink MC beter
De hamburgers zijn OVERAL hetzelfde, voor zowel Mc als BK, het verschil zit hem in de smaak...
En tussen verschillende fillialen? In Tilburg Centrum ligt de friet en hamburger al uren te wachten onder een warme lamp voor je het naar binnen kunt werken, en hier om de hoek bij de McDrive is de friet zo heet en vers dat het gewoon lekker wordt... Maar het vlees is bij de Mc gewoon fantasie/smakeloos...
het boek "Fast food nation" van Eric Schlosser.
Ik heb het boek in 1 ruk uitgelezen, en dat terwijl het in het Engels geschreven is (niet 1 van mijn sterkste talen).
Enkele recenties:
Has wiped that smirk off the Happy Meal... Thanks to this man, you'll never eat a burger again (Evening Standard)
Startling... Junk food, we learn, is just that... left this reader vowing never to set foot in one of these outlets again (Daily mail)
This book tells you more than you really want to know when you're chomping that hamburger... Have a nice day? Listen - you should live so long (The Times).
Let wel, dit boek geeft echt de schokkende realiteit weer van de wereld van Fast Food ketens, je moet het niet lezen als je niet wilt weten hoe het er aan toe gaat. Na het lezen kom je trouwens nooit meer in zo'n tent.
Het is een penguin pocket en ik heb er 7,99 pond voor betaald. Hier kan je het bestellen: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=rt_HNFxopLPHIGPk6fr5A7y7NNisD0M3FJI=?BOL_OWNER_ID=1001004001463634&Section=BOOK_EN&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
quote:Patat bestaat niet, da's iets voor boven de rivieren.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:52 schreef Blanche_Fantasy het volgende:[..]
Leer nederlands
Friet = smal en dun en klein
Patat = dik en groot en dáár hoort de vetste mayonaise bijoh enneh fast food zuigt
Het is FRIET!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |