http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Horny%20Devil&type=O
Terminator 2: Ultimate edtion (TINBOX!!) 17,50
Terminator 2: Ultimate edtion (TINBOX!!) 17,50 naar Tazmanian
verzenden binnen nederland. (vaste prijs, per stuk)
geen ruil, of verdere discussies binnen de thread.
Stuur me anders een mailtje @ DirkVisserX@hotmail.com
staat ook op dvd.nl aangeboden. (daar ben ik op dit moment, co-startrader)
[Dit bericht is gewijzigd door Horny-Devil op 15-10-2003 13:11]
quote:eeeehhh de link is een session timeout
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:18 schreef Horny-Devil het volgende:
helemaal nieuw 2 stuks (niet sealed)
voor de specs ff kijken in mijn profiler.http://www.dvdprofiler.com/dvdpro/mycollection/styles/Default/dvd.asp?UPC=713045200664.9
Terminator 2: Ultimate edtion (TINBOX!!)
Terminator 2: Ultimate edtion (TINBOX!!)17,50 inc. verzenden binnen nederland. (vaste prijs)
geen ruil, of verdere discussies binnen de thread.
Stuur me anders een mailtje @ DirkVisserX@hotmail.comstaat ook op dvd.nl aangeboden. (daar ben ik op dit moment, co-startrader)
wel intresse als het de dvd is
Het gaat hier uiteraard om de dvd, laat dat vanaf nu duidelijk zijn
ik reserveer 'm voor je.
Dat andeer exemplaar is in principe voor Tazmanian omdat hij zei dat hij wel intresse, had als het om de dvd ging. Mocht je dus intresse hebben, is die andere voor jou.
de eerste 2 mij mailen (en die internet bankieren hebben, zodat de deal van allebei de kanten snel kan gaan)
krijgt de de dvd.
quote:Taz heeft nog steeds intresse
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:27 schreef Horny-Devil het volgende:
ok stuur een mailtje met je gegevens naar, Dirkvisserx@hotmail.comik reserveer 'm voor je.
Dat andeer exemplaar is in principe voor Tazmanian omdat hij zei dat hij wel intresse, had als het om de dvd ging. Mocht je dus intresse hebben, is die andere voor jou.
1 to go.
aangezien ik had aangegeven dat wie het eerste mailt 'm krijgt en dat was jij niet.
edit: aangezien, ik snel geld nodig heb (ik hou ook van snelle deals)
[Dit bericht is gewijzigd door Horny-Devil op 15-10-2003 19:34]
quote:Lekker stijlloos ben jij dan; eerst een mailtje sturen dat ik 17 en een halve Euro mag lammeren op je bankrekening (wat ik dus ook per direkt gedaan heb), en dan nu zo'n kutstreek...
Op woensdag 15 oktober 2003 19:18 schreef Horny-Devil het volgende:
Treinhomo, de dvd gaat naar
morpheus @ work.aangezien ik had aangegeven dat wie het eerste mailt 'm krijgt en dat was jij niet.
edit: aangezien, ik snel geld nodig heb (ik hou ook van snelle deals)
P.S. de return-mail (met betalingsinstructies) is van 18:33 en de post van Morpheus hier is van 19:17...nou bewijst dat op zich nog niks, maar er bekruipt mij wel een donkerbruin, dun door de broek lopend, vermoeden dat jij een smerig spelletje aan het spelen bent...
Je mag dus als de sodemieter mijn poen terug op mijn rekening storten...
En ik heb Treinhomo een alternatief gegeven
of geld terug of een een andere tinbox van TS2 in nieuwstaat maar wel 1x gekeken.
(volgende keer dan ook wel een mail sturen als er staat dat je het gedaan hebt?)
Ik hoop dat ik zo alles netjes heb opgelost? deals moesten ff snel worden gemaakt, omdat mijn vreetlustige bankrekening al een aantal weken rood staat.
----------------
Dirk Visser aka Horny Devil
[Dit bericht is gewijzigd door Horny-Devil op 15-10-2003 21:11]
Blijf het overigens een rare gang van zaken doen vinden, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
mvg,
Dirk Visser
quote:oke dan maak ik het over
Op donderdag 16 oktober 2003 09:50 schreef Horny-Devil het volgende:
Ik heb het geld al terug overgemaakt aan treinhomo, die zal 'm wel niet meer willen, ik moet ook toegeven dat ik niet echt ''netjes'' gehandelt hebt. Maar als het goed is, is nu alles opgelost.
mvg,Dirk Visser
foei niet meer doen
Na zeker 300 succesvolle dealtjes en dan toch nog fouten maken
excuses.
deze kan dus op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |