quote:Het duurt nog wel ff tot kerst hoor..je bent wel heel zeker van je zaak.
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:58 schreef Reco het volgende:
nee sorry heb al 4 jaar een hele lieve vriendin
dus een leuke lieve kleffe natte kerst voor mij (en vriendin natuurlijk)
[Dit bericht is gewijzigd door Asap op 14-10-2003 15:01]
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:55 schreef Minkeltje het volgende:
Hmmm, niet eenzaam qua familie hoor, maar gewoon net dat ene mis je dan. Die vriendin (in mijn geval), of die vriend (voor de dames en eventuele heren natuurlijk), waarmee je lekker tijdens de kerst samen kan zijn..... Wie herkent zich hierin?
Kerst is zo eenzaam als je het zelf maakt...
quote:Meld me ook ff..tja geld voor mij hetzelfde.. mis mijn ex en dat zal nou niet echt bevordelijk zijn voor kerst..mja kerst duurt nog lang dat wel. misschien gaat het tegen die tijd wat beter.
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:55 schreef Minkeltje het volgende:
Hmmm, niet eenzaam qua familie hoor, maar gewoon net dat ene mis je dan. Die vriendin (in mijn geval), of die vriend (voor de dames en eventuele heren natuurlijk), waarmee je lekker tijdens de kerst samen kan zijn..... Wie herkent zich hierin?
[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 14-10-2003 15:07]
quote:Ben zeker van onze liefde voor elkaar
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:59 schreef Baklap het volgende:[..]
Het duurt nog wel ff tot kerst hoor..je bent wel heel zeker van je zaak.
quote:Tis ook niet eenzaam eigenlijk in t opzicht dat ik alleen ben. Genoeg familie enzo. Maar toch zit je zelf alleen snappie
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:02 schreef Copycat het volgende:
Vier al jaren een 'eenzame kerst' en dit jaar is het niet anders. Mijn vriend zit heel de maand december én een stuk van januari aan de andere kant van de wereld. Maar ach, ik vermaak me wel. Met mijn familie zullen we wel weer een 'gezellig uitje'' hebben, heb een etentje bij vrienden en ook met oud en nieuw heb ik me al ergens ondergebracht.Kerst is zo eenzaam als je het zelf maakt...
quote:Ja, ik snap...
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:26 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Tis ook niet eenzaam eigenlijk in t opzicht dat ik alleen ben. Genoeg familie enzo. Maar toch zit je zelf alleen snappie
(Je mag anders wel in mijn plaats met mijn familie gaan bowlen en steengrillen...) En nee, da's geen grap maar een ritueel. 'Was 't maar een grap, dan kon ik er ook om lachen.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:33 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik heb dat ook altijd met kerst....omdat het vind ik leuk is om dan eerst een cadeautje voor hem te kopen ofzo....of samen film kijken op de bank met de kachel aan...en het liefst nog sneeuw....dus dan eerst een stuk wandelen en dan lekker op de bank kruipen met een leuke film....
of als je iets met de hele familie gaat doen zie je anderen ook met vriend of vriendin en dan baal je dat je geen vriend of vriendin hebt....
dat is inderdaad wat je mist..
Maar dat komt omdat ik drie maanden ga reizen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |