abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13869429
Sjit man alweer blaasontsteking. Toen ik een jaar of 16 was heb ik het ook al eens gehad. Ik heb er toen ook al een paar weken mee rondgelopen dus vandaag de eerste dag gelijk maar de dokter gebeld. Gelukkig kon ik gelijk urine langsbrengen en kan ik om 3 uur bellen.....
Misschien maar goed ook aangezien er bloed bijzit

Het liefst zit ik nu de hele dag op de wc

Iemand nog tips om deze zware uren (waarschijnlijk duurt het daarna nog wel even) door te komen?

pi_13869464
een emmer langs de bank, dan hoef je niet de hele tijd naar de wc te lopen
I fuck you, you don't fuck me
pi_13869732
NIET BLAZEN!!! ANDERS ONTPLOFT DE BOEL AAAAAAAAAAH!!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:02:06 #4
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_13869745
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:47 schreef sindell het volgende:

Iemand nog tips om deze zware uren (waarschijnlijk duurt het daarna nog wel even) door te komen?

drinken, ontzettend veel drinken
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_13869768
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:02 schreef just me het volgende:

[..]

Kom hij's al ziek, moet hij dan ook nog alcoholist worden
M'n signature, wat doe je :{
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:03:21 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_13869780
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:02 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Kom hij's al ziek, moet hij dan ook nog alcoholist worden

beroerd is ie toch al
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:03:22 #8
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_13869781
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:47 schreef sindell het volgende:
Sjit man alweer blaasontsteking.
Heb het zelf ook een paar keer gehad dus ik weet hoe vervelend het is. Sterkte, heb geen tips voor je. Hoop dat je gauw je kuurtje kunt gaan halen en dat het snel inkickt
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_13869809
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:03 schreef just me het volgende:

[..]

beroerd is ze toch al

pi_13869815
cranberrysap...definitely!
pi_13869820
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:02 schreef just me het volgende:

[..]

*water pakt

Proost

pi_13869838
Sleep je PC mee naar de WC en ga daar rustig zitten Fok!-en de hele dag
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_13869844
ben er heel toevallig net van af!

heb vorige week blaasontsteking gehad.. Ontzettend veel naar de wc geweest en ook met bloed erbij... ik dokter gebeld en kon ook gelijk langskomen en kreeg ook gelijk recept mee voor bij de apotheek op te halen..

Het bloed ging na de 2e dag weg, en het pijn doen tijdens en na het plassen ging na 4 dagen weg.. tis effe een weekje doorzetten en hopen dat je antibiotica gaat werken!

Ik leef met je mee, ik weet hoe pijnlijk het is.. ik ga voor je duimen!

Oja heel veel water drinken.... Sterkte!

pi_13869894
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:06 schreef tum_tum het volgende:
ben er heel toevallig net van af!

heb vorige week blaasontsteking gehad.. Ontzettend veel naar de wc geweest en ook met bloed erbij... ik dokter gebeld en kon ook gelijk langskomen en kreeg ook gelijk recept mee voor bij de apotheek op te halen..

Het bloed ging na de 2e dag weg, en het pijn doen tijdens en na het plassen ging na 4 dagen weg.. tis effe een weekje doorzetten en hopen dat je antibiotica gaat werken!

Ik leef met je mee, ik weet hoe pijnlijk het is.. ik ga voor je duimen!

Oja heel veel water drinken.... Sterkte!

Mja ik hoop dat ik dus op tijd ben en dat het zo snel mogelijk weer weg is. Ik weet dus ook wat het is maar toen heb ik er 3 weken mee rondgelopen ofzo
Maar das al te lang geleden.

Las ik hier nou iets over cranberrysap?

dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:10:56 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13869946
Tips? Ja!
- Niet te snel naar de anti-biotica grijpen, die kan een hoop natuurlijke bacterien in je lijf kapot maken. Hij doodt nl. niet alleen slechte, maar ook goede bacterien tijdens een kuur waardoor je sneller een andere kwaal oppikt
-Je lichaam goed warmhouden. Warme sokken, warme broek, maillots desnoods. Ze zeggen ook wel 's dat wollen onderbroeken willen helpen, maar die zijn zo oncharmant dat je echt wanhopig moet zijn om dat te doen
-Veel cranberrysap drinken. Houden blaasbacterien niet van.
-Zoiezo veel drinken.
-Probeer zoveel mogelijk uit te plassen als je op de wc zit.
-Na eventuele sex goed uitplassen, daar willen nl. ook nog wel eens wat bacterien blijven zitten.

Ik heb er zelf ooit 8 in een half jaar gehad en ben er nu alweer 2 jaar vanaf

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_13869978
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:08 schreef sindell het volgende:

[..]

Mja ik hoop dat ik dus op tijd ben en dat het zo snel mogelijk weer weg is. Ik weet dus ook wat het is maar toen heb ik er 3 weken mee rondgelopen ofzo
Maar das al te lang geleden.

Las ik hier nou iets over cranberrysap?

3 weken lang! DAMN! das niet zo fijn.... ik hoop dat je dat nu niet weer hebt. Dat is vreselijk...

dit was mijn eerste keer dat ik het had, dus ik wist allemaal niet wat er ging gebeuren, ik schrok me wild toen ik al dat bloed zag.. En het deed ook zo'n pijn, toen zei mn moeder dat het blaasontsteking kon zijn.. daarom gelijk dokter gebeld.
Dus gelijk al op de eerste dag dat ik blaasontsteking had, heb ik die pillen genomen. Misschien dat het bij mij daarom binnen een weekje over was.. Moest dus gisterenochtend weer urine brengen en toen bleek alles weer helemaal in orde te zijn..

Hopelijk krijg jij ook gelijk je kuurtje.. of in ieder geval, zo snel mogelijk.

pi_13870051
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:10 schreef SEMTEX het volgende:
Tips? Ja!
- Niet te snel naar de anti-biotica grijpen, die kan een hoop natuurlijke bacterien in je lijf kapot maken. Hij doodt nl. niet alleen slechte, maar ook goede bacterien tijdens een kuur waardoor je sneller een andere kwaal oppikt
-Je lichaam goed warmhouden. Warme sokken, warme broek, maillots desnoods. Ze zeggen ook wel 's dat wollen onderbroeken willen helpen, maar die zijn zo oncharmant dat je echt wanhopig moet zijn om dat te doen
Ik heb er zelf ooit 8 in een half jaar gehad en ben er nu alweer 2 jaar vanaf
Ja de vorige keer dus heb ik lang gewacht om naar de huisarts te gaan. Het ging niet vanzelf over en ik wil die pijn niet nog een keer mee maken. Daarom hoop ik eigenlijk dat ik vandaag nog met die pillen kan beginnen.

Blaasontsteking krijg je toch niet van kou? Of is dat gewoon om het niet erger te maken?

8 x in een half jaar

dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:21:21 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13870186
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:15 schreef sindell het volgende:
Blaasontsteking krijg je toch niet van kou? Of is dat gewoon om het niet erger te maken?
Nee, meestal komt het van een bacterie, maar door tocht en kou kan het soms erger worden en of kun je er meer last van krijgen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_13870396
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee, meestal komt het van een bacterie, maar door tocht en kou kan het soms erger worden en of kun je er meer last van krijgen.

Aaah ok dankje voor je tips!
*cranberrysap kopen gaat*

Heb helaas geen wollen onderbroek

dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:36:32 #20
59197 Marachi
Marachi goes NGT!
pi_13870610
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:15 schreef sindell het volgende:

[..]

[..]

Ik ken iemand die eens in de winter gesexed had in de sneeuw en daar had ze ook een blaasontsteking aan overgehouden. 't zou nu natuurlijk kunnen dat het een combinatie van factoren is maar probeer in ieder geval kou te mijden
Grote FOK! hé!
pi_13872052
blaasontsteking? Zullen we ruilen, ik heb nu namelijk nierbekkenontsteking en een blaasontsteking
  woensdag 15 oktober 2003 @ 11:37:35 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_13894140
Er is hier al een topic over: Blaasontsteking
Daar gaan we verder.
Hoop trouwens wel dat het inmiddels weer wat beter gaat.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')