Mijn favoriete (amerikaanse) soap aller tijden was die met Eden, als vrouwelijke hoofdrolspeelster. Ik weet zelfs de naam van die soap niet meer, dat zegt wel iets he?
Eden en Cruz...
quote:Inderdaad! Carly is zo cool! Jammer dat ze steeds pech heeft...
Op vrijdag 01 juni 2001 09:17 schreef Merel het volgende:
ATWT.. Daar ben ik groot mee geworden joh!ATWT roeleert!!
Die hele David/Reid/Molly/Holden/Lily affaire, smul!
* Fannetje geeft 'm een schopje, ik zie het vanzelf wel of ie weer terug gaat
quote:Mason was ook gaaf met zijn Shakespeare-quotes (die oude dan , niet die stomme "Adam" uit Dynasty
Op vrijdag 01 juni 2001 09:10 schreef Marble het volgende:Eden en Cruz...
quote:Nee RTL4 heeft gewoon de uitzendingen gestaakt midden in een seizoen!
Op vrijdag 01 juni 2001 15:02 schreef Vivi het volgende:
Mason was ook gaaf met zijn Shakespeare-quotes (die oude dan , niet die stomme "Adam" uit Dynasty)
Ja en Cruz en Eden...*zwijmel* het is btw wel erg abrupt geeindigd toen Eden nog dood was ofzo
Gaat Molly Holden helpen of niet?
Hoe gaat het met Carly?
<edit> Overigens, over Santa - dat was idd . De ene dag was het er nog gewoon, de volgende dag zat ik al helemaal klaar (half twee 'snachts - echt een toptijd voor een soap!)... tellsell. Waaaat, tellsell? Teletekst gekeken, stond Santa nog gewoon op. Nou ja, zijn ze zeker vergeten de band erin te stoppen ofzo. Dus de volgende dag weer gekeken... ben echt een week in denial geweest... kon gewoon niet geloven dat ze zomaar zonder waarschuwing een soap van de buis hadden geflikkerd. Grrr, ik word er nog steeds pissig van. Gelukkg heeft ATWT kennelijk een groot publiek?
[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. op 01-06-2001 18:13]
quote:Molly wil gaan proberen Reid te overtuigen te baby terug te geven ( grappig feitje die 2 zijn in het echie getrouwd)
Op vrijdag 01 juni 2001 17:50 schreef w.o.r. het volgende:
Ik heb 'm gemist vanmiddag! Wat is er gebeurd?Gaat Molly Holden helpen of niet?
Hoe gaat het met Carly?
quote:Gna gna, ik hoop dat dat huwelijk inderdaad niet doorgaat... gun het Barbara dan ook van harte dat ze nu ons allerliefste Carlytje in huis heeft
Op vrijdag 01 juni 2001 17:58 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Lisa belde Hal en die heeft Carly in huis genomen zodat die een oogje in het zeil kan houden .
Barbara is laaiend en dreigt ermee huwelijk niet door te laten gaan .
Thanx voor de update!
http://www.cbs.com/daytime/atwt/show_update/archive/19980103.shtml#
Maar alleen als je van spoilers houdt....:P
mijn hoogtepunt was toch de hele Lily en moeder Grimaldi affaire van een paar jaar geleden
OEH wat was dat spannend
nu heb ik niet de mogelijkheid om het te zien en ik ben te lui om het op te nemen en om er weer in te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |