In doos, met boekjes, usb cradle, beschermflap, Brando screenprotector, styluspen, cd en veel software zoals office, diverse launchers etc.
Deze PDA is te gebruiken als MP3 speler, movieplayer (divx etc), jpeg viewer, universele afstandsbediening, agenda, e-mail ontvanger icm gsm met infrarood, notitieblok, gameboy emulator etc. Het scherm heeft een hoge resolutie, waardoor programma's die dit ondersteunen er schitterend uitzien. De jog-dial maakt navigeren in de software nog sneller. Set ook te gebruiken als navigatiesysteem i.c.m. een gps ontvanger (deze zijn nieuw te koop vanaf 90 euro).
Richtprijs: rond de 200 euro (of elk bod dat in de richting komt).
[Dit bericht is gewijzigd door kesj op 13-10-2003 16:50]
[Dit bericht is gewijzigd door wil.lem_ske op 13-10-2003 12:25]
quote:ik ben Willem.
Op maandag 13 oktober 2003 12:22 schreef wil.lem_ske het volgende:
ik ben 150 euro
quote:Meesterlijk
Op maandag 13 oktober 2003 12:23 schreef realist_ik het volgende:[..]
ik ben Willem.
quote:en ik ben bij de hand
Op maandag 13 oktober 2003 12:23 schreef realist_ik het volgende:[..]
ik ben Willem.
quote:dat is okay.
Op maandag 13 oktober 2003 12:33 schreef wil.lem_ske het volgende:[..]
en ik ben bij de hand
ontopic:
ik bied 160,- mits het niet helemaal in het noorden van het land opgehaald moet worden...
Mail me even op kesj_news@hotmail.com
Biedt iemand meer?
quote:Het scherm en de gehele voorkant zijn als nieuw (mede door de screenprotector van Brando). Op de achterkant zit een klein krasje (niets spannends), maar dat krijg je al snel als je hem ergens neerlegt. Overigens totaal niet storend, omdat het op de achterkant is. Maar goed, het krasje zit er wel.
Op maandag 13 oktober 2003 13:20 schreef wil.lem_ske het volgende:
ik bied 170 mits hij onbeschadgt is(zit er nog garantie op)
quote:Deze link beantwoordt al je vragen
Op maandag 13 oktober 2003 13:46 schreef wil.lem_ske het volgende:
en garantie? en hoeveel mb heeft hijen hoe snel is ie? en hoe oud
http://www.palmclub.nl/reviews/handhelds/sony/clie770c
Garantie moet ik ff nakijken voor je. Ik weet namelijk niet of de garantie 1 jaar is of meer.
quote:Thanks voor het sluiten van de oude post. Ik wist niet dat deze nog actief was. De bieders uit die post reageren niet meer, ook niet op mails. Vandaar dat ik een nieuw topic heb geopend.
Op maandag 13 oktober 2003 14:50 schreef Solomon het volgende:
Zou je aub niet steeds een nieuw topic willen openen? Deze keer heb ik de oude op slot gegooit, maar de volgende keer gaat op de nieuwe topics een slotje! Ook ben je vergeten een richtprijs te vermelden, zou je dat nog even willen doen?
De richtprijs heb ik erbij gezet.
quote:Doe er 15 euro bij en hij is voor jou
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef DinoBlaster het volgende:
Ik geef er 175 euro voor.
quote:DinoBlaster, mail me anders even.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef DinoBlaster het volgende:
Ik geef er 175 euro voor.
Groeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |