abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13805977
Ik probeer het 1 en ander te vinden op internet van het produkt herbalife, maar ik kan NIKS vinden over slechte ervaringen...dit is toch geen tovermiddel ofzo? Er zullen toch ook wel slechte verhalen te vinden zijn? Weet iemand deze te vinden? mail ze dan naar rb_ps@hotmail.com onderwerp herbalife. DANK U
pi_13805997
Er zijn zoveel dealers van Herbalife en die vertellen natuurlijk alleen maar dat het een superproduct is. Zo zijn er vele positieve praatjes en de negetieve zijn moeilijk te vinden...
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:31:07 #4
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_13806066
Bedankt !! DIt is het eerset wat vind :-) dacht al een TOVERMIDDEL niet dus
pi_13806159
Als je gewoon zelf je voedsel per dag samensteld dan krijg je hetzelfde binnen als met die herbalife shake's e.d. Je moet alleen even op de calorien, eiwitten, vitamines, koolhydraten en vetten enz. gaan letten. Maar je bent wel een stukkie goedkoper uit als je het uit je normale voeding haald. En als je dan toch nog sneller (en ongezonder) wil afvallen kan je beter even een potje unydine, stackers of xenadrine bestellen op perfectbody.nl
Bij mij heeft dat altijd aardig meegeholpen. Vergeet niet dat je er zelf 100% achter moet staan.
pi_13806222
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:34 schreef -ROoS het volgende:
Bedankt !! DIt is het eerset wat vind :-) dacht al een TOVERMIDDEL niet dus
Tovermiddelen bestaan niet anders waren er geen dikke mensen op deze planeet.
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_13806295
Dat soort spullen werkt heel goed om snel af te vallen, maar de kans op het jo-jo effect is enorm groot. Je valt snel veel af en na het weer beginnen met normaal eten, schiet je als een komeet de breedte in.

Niet doen dus!

Time's fun when you're having flies!
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:51:38 #9
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_13806325
de echte tovermiddelen om afteslanken hebben erg nare bij effecten
(speed e.d.)

kijk maar een naar de film Requiem for a dream als je niet snapt wat ik bedoel

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_13806367
Herballive is onzin en het werkt van geen kanten.

Als je al zoiets zou willen loop dan eens langs een goeie sportschool.

Daar heb je andere producten die je wel kunnen helpen af te vallen.

En die zijn ieder geval goedkoper en beter van kwaliteit.

zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:04:34 #11
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_13806478
De co-host van Robert Jensen, Jan Paparazzi, heeft het destijds gebruikt om af te vallen. Ik heb het hele verhaal daarvan gevolgd en heb hem zelfs een keer gemaild om te vragen of het nou geholpen had, waarop zijn reactie was dat het na die weken je strot uit komt zetten en het alleen zou helpen als je er ook nog bij beweegt.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:46:08 #12
66535 _Tim_
nfckngblvbl
pi_13807145
Herballife werkt wel, als je er zelf mee aan wil werken
Dus niet dezelfde troep eten als gewoonlijk, een shake'je Herbalife en het is in orde
Je mag gewoon niet meer snoepen en junken etc... En ik plaats daar van moet je een shake drinken
Het werkt dus wel, als je het zelf wil (wat bij de meeste mensen niet het geval is)
Mijn schoonmoeder in spé is een verdeler van Herbalife, en ze is zichtbaar wel wat kilo's kwijt, maar das omdat ze er dan ook 100% voor gegaan is
Met 90% er voor gaan kom je er niet
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:55:43 #13
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_13807317
waarom is iedereen toch zo negatief over herbalife? ik ben er echt heel positief over. Ik ben er in een jaar tijd 30 kg mee afgevallen en heb niet meer gesport dan normaal. Nu 2 jaar later is er nog steeds 20 kg af. Nee, ik ben geen distributeur. Het is inderdaad heel erg moeilijk en in het begin is het niet zo lekker. Maar dat ligt aan de smaak poeder. Als je tropical neemt kan je dat mengen met jus d'orange, of andere vruchtensappen en is het best goed te doen. Ben je iemand die moeilijk afvalt dan is dit naar mijn mening echt de oplossing. Voor iemand die makkelijk afvalt , dan zou ik gewoon mijn eetgewoontes aanpassen e.d. Helaas heb ik ermee moeten stoppen omdat het wel heel erg duur is en ik het niet meer kon betalen, jammer....want dan had ik nu op mijn streefgewicht gezeten denk ik.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:56:59 #14
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_13807340
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:46 schreef _Tim_ het volgende:
Dus niet dezelfde troep eten als gewoonlijk, een shake'je Herbalife en het is in orde
Je mag gewoon niet meer snoepen en junken etc... En ik plaats daar van moet je een shake drinken
als je gewoon brood eet en fruit snoep... dan heb je het zelfde effect geloof ik.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  Moderator zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:57:55 #15
18653 crew  D.
pi_13807355
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:46 schreef _Tim_ het volgende:
...een verdeler ...
Da's Belgisch voor distributeur?
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 13:15:08 #16
66535 _Tim_
nfckngblvbl
pi_13807627
yep
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 13:53:41 #17
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_13808172
Aangezien er al meerdere topics zijn, gaat deze op slot.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')