- Intel Celeron 466 Mhz socket 370
- Convertor Slot 1 naar socket 370
- Abit LX-6 mainboard
- 13gb Maxtor harddisk
- ATX kast + voeding
- Hercules Stingray 128/3D Voodoo Rush 8MB
- Modem 56k E-Tech intern
- Geluidskaartje (volgens mij een AWE64 Value van Creative)
- 128 MB SD-RAM
- 3.5" floppy
- 10/100Mbit RealTek netwerkkaart
- 10 Mbit (?) netwerkkaart
En nog wat andere spulletjes. Het geheel zit nog in de kast, en is tot vandaag in gebruik geweest. Ik raad de koper wel aan om de kast flink te isoleren en ventilatoren schoon te maken. Het hoeft niet weg, en ik verkoop het ook in onderdelen (per onderdeel echter 5,25euro verzendkosten). Voor alles bij elkaar bieden vanaf een euro of vijftig exclusief verzendkosten (welke rond de 10 euro bedragen zonder kast) of inclusief zelf ophalen. Ik kan niks brengen.
De componenten zijn (uiteraard) niet meer in nieuwstaat, maar werken allemaal, met uitzondering van het modem en de 10mbit netwerkkaart (gezien ik die niet getest heb, omdat ze in de kast liggen).
Misschien zoekt iemand nog een redelijk presterend routertje dat ook makkelijk als webserver kan dienen met Windows 2000 of misschien zelfs XP erop.
Eventueel 15" ADI scherm en keyboard bijgeleverd voor 10 euro extra.
Als je neit te ver woont heb ik wel interesse in de SDram
[Dit bericht is gewijzigd door Realzm op 09-10-2003 23:12]
[Dit bericht is gewijzigd door Pompiedom op 09-10-2003 21:41]
Realmz. Mijn huis woont in Katwijk
Yebcar: Ik zal morgen de kast even openmaken om te kijken of het dubbelzijdig is. Wat ik vrijwel zeker weet is dat het 66 MHz is.
Geckoo: Ik zal je even mailen, want m'n ICQ is vrij inactief aan het doen de laatste anderhalf jaar (niet geinstalleerd enzo).
flappiewappie: Met name het mainboard+slot+cpu hoop ik als setje te kunnen verkopen, gezien ik geen Slot 1 CPU heb om bij het mainboard te doen.
Algemeen: Mijn voorkeur geniet om alles in 1x op te sturen. Ook wil ik mensen erop wijzen dat er per onderdeel 5,25 euro verzendkosten bijkomt. Een reepje geheugen of een CPU in een bubbeltjesenvelop zie ik niet zo zitten namelijk. Het is daarom slim om meerdere onderdelen tegelijk te kopen, als je niet alles in 1 koop wilt.
Om de verkoop misschien wat te bespoedigen: Exclusief kast (dat ding is loodzwaar en niet te versturen) voor 55 euro inclusief verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |