abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13758986
Ik ben op zoek naar grappige wraakacties..heb ruzie met iemand en wil heel graag even iets uithalen, maar niet de bak in ofzo....iemand tips????
  donderdag 9 oktober 2003 @ 10:36:57 #2
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_13759033
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:34 schreef Revenge het volgende:
Ik ben op zoek naar grappige wraakacties..heb ruzie met iemand en wil heel graag even iets uithalen, maar niet de bak in ofzo....iemand tips????
uhm.... waarover heb je ruzie ??
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_13759037
word cipier, dan heb je alle gelegenheid.

waarom zit hij in de bak?

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_13759077
Omschrijf eerst de situatie, dan weten wij wat voor grauwlijke dingen we moeten bedenken.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 10:41:11 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13759119
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:37 schreef milagro het volgende:
word cipier, dan heb je alle gelegenheid.

waarom zit hij in de bak?

Nog niet helemaal wakker, of juist heel wakker...?
Volgens mij wil TS op ludieke maar niet strafbare wijze wraak nemen op een bepaald persoon.

Tijd is de beste wraak...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 9 oktober 2003 @ 10:42:24 #6
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_13759135
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:39 schreef Rolex het volgende:
Omschrijf eerst de situatie, dan weten wij wat voor grauwlijke dingen we moeten bedenken.
aka Man-Mountain
pi_13759180
Ik wil niet in de bak met mijn wraakactie...

Het betreft de ex van mijn vriend....need I say more?

Ze heeft er alles aan gedaan om hem terug te krijgen (ze waren al uitelkaar toen ik wat met hem kreeg) en mij daar erg veel pijn bij gedaan. Nu wil ik gewoon ook even "steken" (ben een schorpioen), maar dan wel op een grappige manier....

pi_13759187
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nog niet helemaal wakker, of juist heel wakker...?
Volgens mij wil TS op ludieke maar niet strafbare wijze wraak nemen op een bepaald persoon.

Tijd is de beste wraak...

dat begreep ik

ik vond het een domme vraag, dus een dom antwoord.

wraak nemen is zo'n tijd en energie verspilling, is die ander niet waard, denk ik dan.
wraak nemen is dom, je hebt er 9 van de 10 keer alleen maar jezelf mee.
die ander is allang niet meer met jou bezig en dan zit jij je ondertussen nog steeds op te vreten over hem/haar 24/7 ..

donderdag 9 oktober 2003 @ 10:46:25 #9
28560 toska
Let's All Chant
pi_13759204
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:44 schreef Revenge het volgende:

Ze heeft er alles aan gedaan om hem terug te krijgen (ze waren al uitelkaar toen ik wat met hem kreeg) en mij daar erg veel pijn bij gedaan. Nu wil ik gewoon ook even "steken" (ben een schorpioen), maar dan wel op een grappige manier....

Geef dr op voor de Bachelor
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_13759233
Gewone wraak is misschien energieverspilleng, maar een leuke tegenactie lijkt mij juist erg veel opluchting geven...ik ben al twee jaar stil, nooit iets gedaan en nu is het gewoon tijd...ik wil haar niet kapot hebben, maar wel even een rotgevoel bezorgen (zoals ze mij zovaak gedaan heeft).
pi_13759255
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:46 schreef toska het volgende:

[..]

Geef dr op voor de Bachelor

Dat soort acties bedoel ik inderdaad...gewoon even lachen!!!! Meer tips????
pi_13759271
Grow over it! Je frustreert jezelf er alleen maar mee.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  donderdag 9 oktober 2003 @ 10:50:58 #13
63026 Kaptein__Iglo
De politie had gelijk
pi_13759281
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:48 schreef Revenge het volgende:
Gewone wraak is misschien energieverspilleng, maar een leuke tegenactie lijkt mij juist erg veel opluchting geven...ik ben al twee jaar stil, nooit iets gedaan en nu is het gewoon tijd...ik wil haar niet kapot hebben, maar wel even een rotgevoel bezorgen (zoals ze mij zovaak gedaan heeft).
Je kan ook gewoon naar het RIAGG gaan hoor frusti
  donderdag 9 oktober 2003 @ 10:52:18 #14
67733 Kanzaki
Allemaal als nOOb begonnen
pi_13759303
Op internet even op zoek gaan naar het anarchistisch kookboek. Staan veel tips in :
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.
pi_13759304
Als ze jou zo vaak een rotgevoel gegeven heeft, weet je wat et is, en snap ik nie dat je dat bij een ander ook wilt doen. Gewoon niets uithalen lijkt me veel verstandiger, wees de slimste van de 2. Heb et zelfde meegemaakt als jij, heb me ingehouden, en daarmee voorkom je nog meer gezeur. Nergens op reageren helpt meestal et beste, ook al is et nie makkelijk.

Elendil

[url]http://www.planet.nl/~boer9146[/url]
pi_13759322
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:48 schreef Revenge het volgende:
gaat het goed met jou en je vriend, zijn jullie happy samen?

zij zou helemaal geen rol meer moeten spelen in je leven.
waarom laat je dat toe?
als zij niet meer bezig is met jullie dwars te zitten, laat het dan rusten en wees verder heel gelukkig met je vriend.

als je haar terugpakt, geef je aan dat jij nog dagelijks met haar bezig bent en dát moet je haar juist niet gunnen, snap je

geloof me, is beter.
zet haar uit je hoofd, word je veel happier van.

pi_13759353
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:52 schreef Elendil het volgende:
Als ze jou zo vaak een rotgevoel gegeven heeft, weet je wat et is, en snap ik nie dat je dat bij een ander ook wilt doen. Gewoon niets uithalen lijkt me veel verstandiger, wees de slimste van de 2. Heb et zelfde meegemaakt als jij, heb me ingehouden, en daarmee voorkom je nog meer gezeur. Nergens op reageren helpt meestal et beste, ook al is et nie makkelijk.

Elendil

*daarbij aansluit*
pi_13759407
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:49 schreef Revenge het volgende:

[..]

Dat soort acties bedoel ik inderdaad...gewoon even lachen!!!! Meer tips????

Je kunt via internet je opgeven voor verschillende reclame etc....
Zo kan ze dus dagen achter elkaar emails en post krijgen waar ze gek van word.

Maar als je iets verder wil kun je tijdens haar afwezigheid bij d'r thuis inbreken en een hele dure sexlijn bellen. Reken maar uit hoeveel het haar gaat kosten. ipv inbreken kun je ook bij d'r langsnaan met een smoes en stieken bellen vanuit een andere kamer. En daarna haar weglokken zodat je voor een uur of 2 even de eur uit is.

Hier heb ik nog een leuke, je kunt haar opgeven bij een datingbureau. Maak je een foto van d'r en die stuur je op met gegevens en al.....

En haar mobiele nummer bij een reclamestunt in de krant noteren of en sexoproep in de krant met haar mobiele/huisnummer......

Maar het is natuurlijk fout, de rede die je opgeeft vind ik ook zwakjes.

pi_13759869
Mijn vriend is de vader van haar kind, dus ze blijft in ons leven.

Ik kan heel veel redenen noemen waarom ik dan zo frusti ben, maar dat heeft geen zin. Ik weet ook dat laten rusten veeeeeel beter zou zijn etc etc, maar het is nu gewoon genoeg geweest: ik wil een wraakactie.

Ik heb te lang over me heen laten lopen en de vrede willen houden (omwille van het kindje) maar ookal heb je een kind gebaard: je kan niet eisen dat je ex bij je terugkomt, zijn nieuwe relatie kapot maken of anders het kindje bij haar vader weghouden. De maat is nu gewoon vol, het is genoeg geweest zo.

Ik wil het wel met klasse en humor doen (dus eh inbreken is niet precies wat ik zoek..) Een advertentie lijkt me wel grappig...hihi.

donderdag 9 oktober 2003 @ 11:21:24 #20
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_13759897
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:44 schreef Revenge het volgende:

Nooit doen lekker negeren lijkt me wijzer....
Voor je er erg in hebt leidt zo'n actie tot een reactie en dan heb jij meer te verliezen als zij heeft lijkt me. Het feit dat haar ex zich lekkerder voelt bij jou is al wraak genoeg elke keer dat ze daar aan herinnert word.
En dat gebeurt nogal eens als ik het verhaal goed begrepen heb...

[Dit bericht is gewijzigd door Alien-Intruder op 09-10-2003 11:26]

I need TP, TP for my Bunghole....
pi_13759952
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:34 schreef Revenge het volgende:
Wraak is een loos iets, het is leeg, lost niets op...

Get over it en ga gewoon door met leven...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_13759973
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:19 schreef Revenge het volgende:
Mijn vriend is de vader van haar kind, dus ze blijft in ons leven.

Ik kan heel veel redenen noemen waarom ik dan zo frusti ben, maar dat heeft geen zin. Ik weet ook dat laten rusten veeeeeel beter zou zijn etc etc, maar het is nu gewoon genoeg geweest: ik wil een wraakactie.

Ik heb te lang over me heen laten lopen en de vrede willen houden (omwille van het kindje) maar ookal heb je een kind gebaard: je kan niet eisen dat je ex bij je terugkomt, zijn nieuwe relatie kapot maken of anders het kindje bij haar vader weghouden. De maat is nu gewoon vol, het is genoeg geweest zo.

Ik wil het wel met klasse en humor doen (dus eh inbreken is niet precies wat ik zoek..) Een advertentie lijkt me wel grappig...hihi.

tja..ik zou denken laat je vriend het uitvechten op een normale wijze en houd je erbuiten verder.

een wraakactie zal averechts werken en daar heb jij alleen maar je vriend mee en zijn kindje.

maar goed, je doet maar.

pi_13759993
Ik wil wraak nemen op ex van mijn vriend omdat ze mij pijn heeft gedaan met haar acties om hem terug te winnen. Ze is natuurlijk vrij in welke actie dan ook, maar ik dan toch ook?

Ik vraag niet om jullie goedkeuring, ik vraag alleen of iemand nog een grappige wraakactie weet...

donderdag 9 oktober 2003 @ 11:32:24 #24
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_13760148
Wraak is negatieve energie. Geloof me, ik heb ook redenen genoeg om wraak te nemen op iemand. Maar ik doe het niet.

Gebruik die energie positief en wendt het aan om je relatie met je vriend nog hechter te maken. Als zij ziet dat jullie relatie alleen maar sterker wordt en beter is dan de relatie die zij had met je vriend is dat toch de ultieme manier?

Door haar streken te leveren bereik je misschien alleen maar dat de relatie tussen je vriend en zijn kind straks slechter wordt.

Wie is dan de uiteindelijke winnaar?

Gewoon negeren die meid. Zolang ze nog reacties uitlokt bij je zal zij altijd het gevoel houden dat ze nog een rol speelt in jullie leven. Dat zal ze ook wel altijd blijven doen, gezien de aanwezigheid van een kind, maar jullie moeten haar rol bepalen, niet andersom. Als ze merkt dat ze echt geen invloed meer heeft op jullie band komt er vanzelf een punt dat zij ook het bijltje er bij neer gooit en zich gaat richten op haar eigen leven. En dan ben je van haar af.

Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_13760166
Sorry, maar ook ik weet geen leuke wraakactie.

ben ook van mening dat je alleen maar je eigen glazen ermee ingooit, maar we kunnen je toch moeilijk iets verbieden of je tegenhouden ofzo

[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')