abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:36:16 #176
22592 crew  Ole
pi_13792562
Hier alvast wat quotes ( at5.nl) COHEN VOL AFSCHUW OVER MISHANDELING

"Het is laf om een vrouw te intimideren te slaan en te mishandelen. Dat geldt des te meer voor mannen die samen één vrouw te lijf gaan. Dit moeten wij afkeuren en veroordelen", zei Job Cohen.
De burgemeester hield woensdag in de raad een toespraak naar aanleiding van de dood van de 43-jarige Anja Joos na een vermoedelijke winkeldiefstal bij een supermarkt in de Pijp.
"Zwijgen is geen optie. We moeten onze normen duidelijk benoemen en schendingen daarvan openlijk aan de kaak stellen, zodat we tegen schendingen kunnen optreden." De verklaring werd door de raad met applaus ontvangen

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:38:02 #177
40772 Chris_Redfield
Sexy mothafuckha
pi_13792602
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:36 schreef Ole het volgende:
Hier alvast wat quotes ( at5.nl) COHEN VOL AFSCHUW OVER MISHANDELING

"Het is laf om een vrouw te intimideren te slaan en te mishandelen. Dat geldt des te meer voor mannen die samen één vrouw te lijf gaan. Dit moeten wij afkeuren en veroordelen", zei Job Cohen.
De burgemeester hield woensdag in de raad een toespraak naar aanleiding van de dood van de 43-jarige Anja Joos na een vermoedelijke winkeldiefstal bij een supermarkt in de Pijp.
"Zwijgen is geen optie. We moeten onze normen duidelijk benoemen en schendingen daarvan openlijk aan de kaak stellen, zodat we tegen schendingen kunnen optreden." De verklaring werd door de raad met applaus ontvangen

Ik hoop dat na de woorden nu ook eens de daden komen.
Satan Stole My Teddybear
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:38:45 #178
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_13792616
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:28 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Precies, zo doen wij dat als welopgevoede Hollandse kaaskoppen. Gewoon eigen verantwoordelijkheid nemen en verder niks aan het handje.

Offeh... ben jij toevallig ook Marokkaanse?

Nee, als je even verder onderzoek had gepleegd zie je in mijn fotoboek dat dat niet het geval is.

Edit: Doet er niet zo veel toe eigenlijk.
Al begrijp ik heel goed waar sommige gevoelens vandaan komen.

[Dit bericht is gewijzigd door ondeugend op 10-10-2003 16:42]

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_13792685
OMFG, dit kan iedereen dus gebeuren die even een Dirk binnenloopt...

Goede reclame!

vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:42:37 #180
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13792700
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:27 schreef Ripley het volgende:
Die keer dat ik er wat van zei waren het 2 nederlanders en een marrokaan, dus ga alsjeblieft niet zeggen dat per se weer die marokkanen zijn. De hele sfeer onder het personeel in die winkel is gewoon verziekt.
Toch weer een Marokkaan erbij heh. Je ontkomt er gewoon niet aan.

En ja, kaaskoppies zijn ook heus weleens stout. Over uitgekauwde discussies gesproken .

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_13792715
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:27 schreef Ripley het volgende:

[..]

Die keer dat ik er wat van zei waren het 2 nederlanders en een marrokaan, dus ga alsjeblieft niet zeggen dat per se weer die marokkanen zijn. De hele sfeer onder het personeel in die winkel is gewoon verziekt.

Heeft dat volgens jou met die specifieke winkel te maken, met het personeelsbeleid bij de Dirk of is er iets anders aan de hand?
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:45:53 #182
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_13792780
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En ja, kaaskoppies zijn ook heus weleens stout. Over uitgekauwde discussies gesproken .

Die eigen verantwoordelijkheid waar jij het trouwens zo mooi over hebt , gaat tot zo ver he ! Ik heb hem genomen maar niet door de wet te overtreden.
Dat wat bij de betreffende supermarkt is gebeurd, slaat alles.

Beetje rare zin er tussen Ik heb mijn verantwoordelijkheid genomen dus.

[Dit bericht is gewijzigd door ondeugend op 10-10-2003 17:07]

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:46:58 #183
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13792801
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:32 schreef robh het volgende:
Goh.

Dûh boeiend. Dat was nog voordat er ook maar iets bekend was. En dat sloeg op Cohen die weer selectief z'n brave burgervaderwoordje klaarhad, terwijl hij daar m.i. beter even mee had kunnen wachten.

Maar er is hier blijkbaar geen enkele sprake van het recht in eigen hand nemen, maar van simpel zinloos geweld zonder reden. Zie je wel vaker bij de combi supermarkten en Marokkanen, kan me nog zo'n geval in Limburg ofzo herinneren.

vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:50:31 #184
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_13792904
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij geeft in een vorige post aan dat kaaskopjes (zoals jij het noemt) dit soort zaken anders aanpakken. Terwijl ik met mijn ogen heb gezien dat het daar iig niet zo werkt als jij het voorspiegelt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:52:52 #185
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_13792974
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:43 schreef Coone het volgende:

[..]

Heeft dat volgens jou met die specifieke winkel te maken, met het personeelsbeleid bij de Dirk of is er iets anders aan de hand?

Ik weet het niet, ik kom weinig bij andere Dirks en koop liever bij de AH om de hoek. Wat je wel ziet bij deze dirk is dat de overlast van de zwervers en junks behoorlijk groot is (bij de albert heijn even verderop trouwens niet, daar is het bier ze te duur gok ik). Dat in combinatie met behoorlijk jong, goedkoop personeel (ik zie vrijwel nooit iemand van boven de twintig supervisie oid houden) heeft denk ik bijgedragen aan de problemen en deze escalatie.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:54:27 #186
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13793021
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dûh boeiend. Dat was nog voordat er ook maar iets bekend was.

En waarom toon je niet wat terughoudendheid wanneer je weet dat alle feiten niet boven tafel zijn? Want dan krijg je de hypocrisie op je neus. Terecht.

En Tedje_van_Es: denk je dat ze 200 meter buiten de winkel nog de kans had om wat te stelen?

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_13793057
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En waarom toon je niet wat terughoudendheid wanneer je weet dat alle feiten niet boven tafel zijn? Want dan krijg je de hypocrisie op je neus. Terecht.

En Tedje_van_Es: denk je dat ze 200 meter buiten de winkel nog de kans had om wat te stelen?

Omdat hij graag marokkanen aanwijst
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:56:36 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_13793079
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:27 schreef Chris_Redfield het volgende:
En heeft Cohen al gereageerd nu zijn knuffel allochtonen een onschuldige vrouw hebben dood getrapt?
hoe subtiel je de gebeurtenis naar je eigen hand zet... sukkel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:58:10 #189
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13793134
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:50 schreef Ripley het volgende:
Jij geeft in een vorige post aan dat kaaskopjes (zoals jij het noemt) dit soort zaken anders aanpakken. Terwijl ik met mijn ogen heb gezien dat het daar iig niet zo werkt als jij het voorspiegelt.
Jij doet precies wat ik mensen de hele tijd verwijt.

Men neme een aanwijsbare groep van ettertjes die continu de boel verzieken (Marokkanen dus).
Men doet net of die groep niet aanwijsbaar is en of het probleem binnen de gehele Nederlandse bevolking speelt.
Men geve iedereen de schuld, van President tot Prins, behalve die arme daders zelve.
Men mete dit breed uit in de media, zodat iedereen het nog gaat geloven ook (jaja de Nederlandse maatschappij is intens verrot, dat zeg ik je, verrot!).
Men neme allerlei maatregelen toegespitst op de hele Nederlandse bevolking (hameren op normen en waarden etc. etc.) terwijl met het overgrote deel van die bevolking niks mis is.
De aanwijsbare groep ettertjes blijkt absoluut niet gevoelig voor dergelijke halvezachte maatregelen te zijn (dûh what's new) -----> ergo: de maatregelen werken niet. Verrassend heh?

Je zult eerst het probleem moeten benoemen wil je er op een adequate manier wat aan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 10-10-2003 16:59]

pi_13793148
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dûh boeiend. Dat was nog voordat er ook maar iets bekend was. En dat sloeg op Cohen die weer selectief z'n brave burgervaderwoordje klaarhad, terwijl hij daar m.i. beter even mee had kunnen wachten.

Maar er is hier blijkbaar geen enkele sprake van het recht in eigen hand nemen, maar van simpel zinloos geweld zonder reden. Zie je wel vaker bij de combi supermarkten en Marokkanen, kan me nog zo'n geval in Limburg ofzo herinneren.

Kan jij minstens tot de begrafenis van Anja je mond houden over dit onderwerp. Dank u !!!
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:00:13 #191
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13793185
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:58 schreef Coone het volgende:
Kan jij minstens tot de begrafenis van Anja je mond houden over dit onderwerp. Dank u !!!
Vriendje van Cohen zeker?
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:01:41 #192
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13793217
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:54 schreef Sidekick het volgende:
Lul niet. Ik was in die fase van het topic zo ongeveer het meest terughoudend van allemaal.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:02:00 #193
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13793227
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:56 schreef Re het volgende:

[..]

hoe subtiel je de gebeurtenis naar je eigen hand zet... sukkel

Idd. En om nog ff wat leuke quotes van desbetreffende op te rakelen:
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:50 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Juist dat soort tuig is de moderne pest voor de samenleving, totaal nuteloze figuren die alleen maar ellende veroorzaken. En nu er 1 van die lowlife's naar de eeuwige jachtvelden geholpen staan de wannebe sociaal ingestelde mensen op hun achterste benen. Je zal zelf maar een winkel hebben in zo'n buurt, of je vrouw/vriendin werkt er.

Zoals ik in een eerder topic al zei:
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:20 schreef Sidekick het volgende:

[..]

A-oh. Ik verwacht termen als "win-win-situatie".

pi_13793243
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Lul niet. Ik was in die fase van het topic zo ongeveer het meest terughoudend van allemaal.

En nu haal je de schade in?
  Eindredactie Games vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:03:13 #195
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_13793262
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik kom weinig bij andere Dirks en koop liever bij de AH om de hoek. Wat je wel ziet bij deze dirk is dat de overlast van de zwervers en junks behoorlijk groot is (bij de albert heijn even verderop trouwens niet, daar is het bier ze te duur gok ik).

als de de AH van de vijzelstraat bedoeld, ja idd ons bier is duur omdat we geen euroshopper bier meer verkopen, maar op zondag zijn er genoeg zwervers...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:03:33 #196
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13793269
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:00 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Vriendje van Cohen zeker?

Cohen veroordeelde de actie tenminste. Jij vond een moord niet zo erg...
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:05:03 #197
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_13793315
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij doet precies wat ik mensen de hele tijd verwijt.

Men neme een aanwijsbare groep van ettertjes die continu de boel verzieken (Marokkanen dus).
Men doet net of die groep niet aanwijsbaar is en of het probleem binnen de gehele Nederlandse bevolking speelt.
Men geve iedereen de schuld, van President tot Prins, behalve die arme daders zelve.
Men mete dit breed uit in de media, zodat iedereen het nog gaat geloven ook (jaja de Nederlandse maatschappij is intens verrot, dat zeg ik je, verrot!).
Men neme allerlei maatregelen toegespitst op de hele Nederlandse bevolking (hameren op normen en waarden etc. etc.) terwijl met het overgrote deel van die bevolking niks mis is.
De aanwijsbare groep ettertjes blijkt absoluut niet gevoelig voor dergelijke halvezachte maatregelen te zijn (dûh what's new) -----> ergo: de maatregelen werken niet. Verrassend heh?

Je zult eerst het probleem moeten benoemen wil je er op een adequate manier wat aan doen.

Jij leest echt niet wat ik zeg. Ik heb al een paar keer vermeld dat ik daar om de hoek woon en regelmatig in die winkel kom. Ik heb daar met mijn eigen ogen gesignaleerd dat het hier niet per se gaat om gedrag van Marokkanen. Of van Nederlanders. Of van Surinamers. Of van wie dan ook. Maar dat de meeste mensen in het personeel daar, van welke afkomst dan ook, zich aan zulk gedrag schuldig maken. Daarom vind ik het onzin om het maar op de afkomst te gooien.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:05:36 #198
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13793326
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:01 schreef Lemmeb het volgende:

Dat anderen nog hypocrieter zijn praat het goed. Jep. Duidelijk. En je mocht niet wijzen zei je een paar posts terug nog....

Wat wil je nou?

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:06:02 #199
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_13793334
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:03 schreef donald_dick het volgende:

[..]

als de de AH van de vijzelstraat bedoeld, ja idd ons bier is duur omdat we geen euroshopper bier meer verkopen, maar op zondag zijn er genoeg zwervers...

Nee, stadhouderskade Daar komen weinig zwervers binnen, de bewaking is daar dan ook keurig, discreet en oplettend.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:08:05 #200
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13793386
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:11 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Dat zegt niets, ze was het vast van plan.
Dus als men jou preventief ruimt, heb je er geen enkel probleem mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')