quote:Omdat Baukel leuke topics opent en leuk reageerd. dat jullie zijn typstijl niet zo geweldig vinden zegt niets over zijn kwaliteiten oid
Op donderdag 9 oktober 2003 16:18 schreef Jerruh het volgende:[..]
misschien doen we dat, maar dat terzijde: noem eens serieus waarom baukel een moderator zou moeten worden!
[serieus mode]
Knut of DJ Koster
[/serieus mode]
quote:constant? oja waar dan?
Op donderdag 9 oktober 2003 16:23 schreef Jerruh het volgende:[..]
als er iemand constant in een topic blaat dat een of andere iemand modje zou meoten worden,
quote:DJ koster dus absoluut niet, ik vind hem als user wel prima zo
Op donderdag 9 oktober 2003 16:23 schreef Tiemie het volgende:[serieus mode]
Knut of DJ Koster
[/serieus mode]
quote:Even offtopic gaan is heel wat anders dan niet met je eigen naam posten en mensen voordragen die helemaal niet bestaan.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:15 schreef boebiedoe het volgende:[..]
[..]
[..]heel serieus heatwave
En we discussieren over wie de nieuwe MOD GC zou moeten worden.
Nog vragen?
quote:Vertel jij eens waarom Baukel niet moderator kan worden?
Op donderdag 9 oktober 2003 16:18 schreef Jerruh het volgende:[..]
misschien doen we dat, maar dat terzijde: noem eens serieus waarom baukel een moderator zou moeten worden!
quote:ik meen het hoor!
Op donderdag 9 oktober 2003 16:27 schreef Knut het volgende:
Jerruh
een user kan ook leuke topics openen of informatie kwijt zonder blauw te zijn! .
quote:Oh haha, jij bepaalt ineens wat wel of niet serieus is??
Op donderdag 9 oktober 2003 16:27 schreef HeatWave het volgende:[..]
Even offtopic gaan is heel wat anders dan niet met je eigen naam posten en mensen voordragen die helemaal niet bestaan.
Nog vragen?
ik niet iig. (behalve dat instralen, maar dat mag niet van MUUS)
toch wel stiekem 5 minuten geprobeerd
quote:Ik bepaal het niet, ik constateer. Ik zeg niet dat Baukel het NIET zou kunnen worden, al acht ik de kans klein omdat het nou eenmaal een kloon is.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:30 schreef haaahaha het volgende:[..]
Oh haha, jij bepaalt ineens wat wel of niet serieus is??
Ik zie tussen de poll toch duidelijk baukel staan, dus blijkbaar is dit net zo serieus als een andere naam.
Maar dat was totaal mijn punt niet in die post...
quote:Ik zou dat niet zomaar kunne vertellen, maar ik zou denken dat hij het modden niet serieus genoeg zou nemen.. ik wil ff zeggen dat ik niks heb tegen baukel, maar ik vind het beetje bekaaid om te zeggen dat ie mod moet worden omdat ie "zulke leuke topics opent".
Op donderdag 9 oktober 2003 16:29 schreef haaahaha het volgende:[..]
Vertel jij eens waarom Baukel niet moderator kan worden?
quote:Ik denk juist gezien het type topics hij opent, en hij ermee wegkomt, hij precies weet hoe iemand zich wel en niet kan gedragen in een subforum. Het feit dat users hier hem als niet serieus bestempelen, houdt niet automatisch in dat zijn insteek ook een niet serieuze is. Ik denk juist dat hij erg serieus is in zijn forumgedrag.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:34 schreef Jerruh het volgende:[..]
Ik zou dat niet zomaar kunne vertellen, maar ik zou denken dat hij het modden niet serieus genoeg zou nemen.. ik wil ff zeggen dat ik niks heb tegen baukel, maar ik vind het beetje bekaaid om te zeggen dat ie mod moet worden omdat ie "zulke leuke topics opent".
trouwens, als ie mod zou zijn heeft ie gans geen tijd meer om leuke topics te openen.
Vergeet niet dat IRBarboon in het begin een onzinusertje was.
quote:je zou op zich gelijk kunnen hebben, alleen ik weet niet of hij een kloon is, en als hij het niet is, dan zit hij hier nog niet echt lang voor een persoon: zou het dan niet beter zijn om iemand, die de users en hun manier van reacties kent als modje te laten functioneren?
Op donderdag 9 oktober 2003 16:38 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ik denk juist gezien het type topics hij opent, en hij ermee wegkomt, hij precies weet hoe iemand zich wel en niet kan gedragen in een subforum. Het feit dat users hier hem als niet serieus bestempelen, houdt niet automatisch in dat zijn insteek ook een niet serieuze is. Ik denk juist dat hij erg serieus is in zijn forumgedrag.
Vergeet niet dat IRBarboon in het begin een onzinusertje was.
quote:Ik zie het
Op donderdag 9 oktober 2003 16:27 schreef HeatWave het volgende:[..]
quote:dat denk ik en vind ik dus ook. dat hij een topic op een bepaalde manier typt zegt niets over het doel oid
Op donderdag 9 oktober 2003 16:38 schreef haaahaha het volgende:
Ik denk juist dat hij erg serieus is in zijn forumgedrag.
voorbeeldje : de fok discodancing is een heel leuk zaterdag-avond topic, kom er eens een kijkje nemen en je ziet vanzelf wel dat Baukel niet zo maar een onzinnig type is .
Baukel heeft topics veel topics geopend en in zon beetje alle subfora. dat de "baukel-haters" elk topic vernuecken door te zeuren over zijn typstijl vind ik dan ook erg kinderachtig.
quote:Weet ik niet. Waarom zou een relatief nieuwe user niet een moderator kunnen zijn? Het zal een pre zijn, maar in mijn ogen geen vereiste, omdat dit een vrij toegankelijk forum is, en er hier niet echt speciale gedragsnormen anders dan die in de echte maatschappij gelden. Je hoeft vooral bij general chat niet echt speciaal verstand van zaken te hebben, niet zoals bij digital of sex.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:40 schreef Jerruh het volgende:[..]
je zou op zich gelijk kunnen hebben, alleen ik weet niet of hij een kloon is, en als hij het niet is, dan zit hij hier nog niet echt lang voor een persoon: zou het dan niet beter zijn om iemand, die de users en hun manier van reacties kent als modje te laten functioneren?
quote:Dan snap ik al helemaal niet waarom jij zegt serieus te willen discuseren hierover, nut zie ik dan niet in.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:44 schreef HeatWave het volgende:
In theorie kan iedereen mod worden. Laat Baukel dan maar een serieus mailtje sturen naar de crew en uitleggen waarom hij mod zou moeten worden, Want DAT is nog altijd de manier. En als hij dat kan is er niets wat het in de weg staat lijkt me.
quote:Zijn 2 verschillende dingen. De discussie is wie "wij" geschikt vinden, die discussie is wel leuk enzo, maar de eindbeslissing ligt bij de crew. Dat niet wil zeggen dat je er niet over kan discussieren, en wie weet houden ze er nog rekening mee ook. MIjn punt was dus dat de discussie op zijn minst een beetje serieus moet blijven. het gaat nu opeens ALLEEN maar over Baukel, maar ik had het over gimmickklonen. Of Baukel er daar een van is weet ik niet eens 100% zeker. Maar bv Swedish_sven kwam ook voorbij, en DAAR reageerde ik in eerste instantie op. Niet op Baukel.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:45 schreef haaahaha het volgende:[..]
Dan snap ik al helemaal niet waarom jij zegt serieus te willen discuseren hierover, nut zie ik dan niet in.
quote:Ok.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:49 schreef HeatWave het volgende:[..]
Zijn 2 verschillende dingen. De discussie is wie "wij" geschikt vinden, die discussie is wel leuk enzo, maar de eindbeslissing ligt bij de crew. Dat niet wil zeggen dat je er niet over kan discussieren, en wie weet houden ze er nog rekening mee ook. MIjn punt was dus dat de discussie op zijn minst een beetje serieus moet blijven. het gaat nu opeens ALLEEN maar over Baukel, maar ik had het over gimmickklonen. Of Baukel er daar een van is weet ik niet eens 100% zeker. Maar bv Swedish_sven kwam ook voorbij, en DAAR reageerde ik in eerste instantie op. Niet op Baukel.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:54 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ok.
Zijn we daar ook weer uit .
Ik denk dat ik verder maar op Knut stem .
quote:waarom doe je dan deze uitspraak ?
Op donderdag 9 oktober 2003 16:49 schreef HeatWave het volgende:
het gaat nu opeens ALLEEN maar over Baukel, maar ik had het over gimmickklonen. Of Baukel er daar een van is weet ik niet eens 100% zeker.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:17 schreef HeatWave het volgende:[..]
Baukel is al crew btw
.
quote:PI's en smiley zijn ok
Op donderdag 9 oktober 2003 16:56 schreef Tiemie het volgende:[..]
waarom doe je dan deze uitspraak ?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |