Mening mag! maar de volgende voorwaarden:
- Niet generaliseren
- En niet andere muziek stijlen de grond in boren, want iedereen heeft zijn eigen smaak.
Dus respect! aight?
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Wat is jou favoriete genre?
Ik weet zeker dat er weer mensen gaan zeuren dat er iets mist...maar naar mijn mening is deze poll weer een stukje beter.
[Dit bericht is gewijzigd door NeMe op 08-10-2003 10:32]
quote:Ik d8 al dat ik wat was vergeten...stem maar top-40 ofzo
Op woensdag 8 oktober 2003 10:10 schreef robh het volgende:
Waar o waar staat "Nederlandstalige muziek"?
quote:Ja dikke vinger. Fuck die top40 muziek. Gewoon een slechte poll
Op woensdag 8 oktober 2003 10:12 schreef NeMe het volgende:Ik d8 al dat ik wat was vergeten...stem maar top-40 ofzo
quote:bestaat dat dan
Op woensdag 8 oktober 2003 10:13 schreef Thunk het volgende:
waar o waar staan de goede en intelligente house varianten
quote:Trance kerel. Ik bedoel ik hou ook van bepaalde vorm van hiphop en dat kun je ook niet echt onder rap/rnb zetten, maar valt er wel grotendeels onder. anders zou de poll veel te groot worden.
Op woensdag 8 oktober 2003 10:13 schreef Thunk het volgende:
waar o waar staan de goede en intelligente house varianten
quote:Trance/hardstyle/etc. --> techno valt hier wel zo ongeveer onder
Op woensdag 8 oktober 2003 10:17 schreef simon-v het volgende:
Waar staat techno?
quote:Je hebt duidelijk geen verstand van muziek. Het lijkt totaal niet op elkaar.
Op woensdag 8 oktober 2003 10:20 schreef NeMe het volgende:[..]
Trance/hardstyle/etc. --> techno valt hier wel zo ongeveer onder
quote:Nee, echt totaaaaaaaaaaaaaaal anders, techno en hardstyle en hardhouse en house en al die andere blaadjes aan dezelfde tak.
Op woensdag 8 oktober 2003 10:21 schreef simon-v het volgende:[..]
Je hebt duidelijk geen verstand van muziek. Het lijkt totaal niet op elkaar.
Wat is dat toch met die dance gasten, dat ze elke kloon met een net iets ander hi-hat geluidje meteen een andere naam gaan geven? Ik bedoel, Bruce Springsteen klinkt absoluut niet als R.E.M. klinkt absoluut niet als de Rolling Stones klinkt absoluut niet als Pearl Jam klinkt absoluut niet als Red Hot Chili Peppers, maar het is toch allemaal gewoon rock.
edit: en het is trouwens jouW muzieksmaak. .
-(hard) Rock
-Punk
-Metal
-Trance/Dance
-Hardstyle/Hardcore
-Top 40 Engelstalig
-Top 40 NL talig
-Latin
-Klassiek
-.......
quote:Het gaat niet om de hi-hat. Techno klinkt niet echt bepaald melodieus, hardstyle en trance wel. Als je het dan nog onder 1 noemer wil noemen heb je gewoon geen verstand van muziek omdat je niet weet hoe wat klinkt. Techno is een muziek stroming waar je weer veel sub-stromingen hebt zoals: Zweedse techno, minimale techno, schranz techno, etc.
Op woensdag 8 oktober 2003 10:27 schreef HomoUniversalis het volgende:[..]
Nee, echt totaaaaaaaaaaaaaaal anders, techno en hardstyle en hardhouse en house en al die andere blaadjes aan dezelfde tak.
Wat is dat toch met die dance gasten, dat ze elke kloon met een net iets ander hi-hat geluidje meteen een andere naam gaan geven? Ik bedoel, Bruce Springsteen klinkt absoluut niet als R.E.M. klinkt absoluut niet als de Rolling Stones klinkt absoluut niet als Pearl Jam klinkt absoluut niet als Red Hot Chili Peppers, maar het is toch allemaal gewoon rock.
edit: en het is trouwens jouW muzieksmaak.
.
[Dit bericht is gewijzigd door simon-v op 08-10-2003 10:33]
quote:Ach de volgende keer doen we het gewoon dunnetjes over en neem ik er echt de tijd voor, nu eerst weer ff een vernieuwde poll, die voldoet eerst wel.
Op woensdag 8 oktober 2003 10:31 schreef Famas het volgende:
er moet gewoon een uitgebreide POLL komen...-(hard) Rock
-Punk
-Metal
-Trance/Dance
-Hardstyle/Hardcore
-Top 40 Engelstalig
-Top 40 NL talig
-Latin
-Klassiek
-.......
quote:deze die je nu hebt gemaakt is al stukken beter!
Op woensdag 8 oktober 2003 10:34 schreef NeMe het volgende:[..]
Ach de volgende keer doen we het gewoon dunnetjes over en neem ik er echt de tijd voor, nu eerst weer ff een vernieuwde poll, die voldoet eerst wel.
quote:Oh, het wordt nog verder opgesplitst. En Woerdense elastic techno is een afgeleide van de Utrecht stretchy techno-school, of niet?
Op woensdag 8 oktober 2003 10:32 schreef simon-v het volgende:[..]
Het gaat niet om de hi-hat. Techno klinkt niet echt bepaald melodieus, hardstyle en trance wel. Als je het dan nog onder 1 noemer wil noemen heb je gewoon geen verstand van muziek omdat je niet weet hoe wat klinkt. Techno is een muziek stroming waar je weer veel sub-stromingen hebt zoals: Zweedse techno, minimale techno, schranz techno, etc.
Zo kun je voor iedere band wel een apart genre gaan opnoemen, maar fuck it, ik gooi de prodigy gewoon op een hoop met Faithless, en Cygnus X mag daar ook bij, net als Gigi d'agostino. Niet dat ik het allemaal even goed vind, maar de overeenkomsten zijn gewoon veel groter dan de verschillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |