abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13723981
Ik heb nog een aantal elektuurs dubbel liggen. De hele boel maar een keer uitgezocht, en alles wat ik dubbel heb mag gratis afgehaald worden. Zitten wel oude jaargangen bij, maar misschien doe ik er iemand nog een plezier mee om zijn/haar collectie compleet te maken.

Het gaat om de volgende nummers/jaargangen:

1979: jul t/m dec
1980: compleet
1981: compleet
1982: compleet
1983: mis sept
1984: compleet
1989: mei
1992: apr, jun, jul/aug
1994: jul/aug
1995: jan, jul/aug
1996: jan, feb, jul/aug
2000: jan

Hou het serieus. Tis misschien wel oud, maar voor sommigen heeft dit nog wel enige waarde.

Op te halen in Lisserbroek. Bij geen interesse gaat het naar de papierbak.

pi_13724035
Ik heb wel interesse!
...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
pi_13724309
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:25 schreef Argenta het volgende:
Ik heb wel interesse!
mail me anders op banzi underscore at hotmail dot com...
pi_13724915
...mailtje onderweg...

effe momentje, een of andere grapjas heeft zitten te proberen in te loggen onder mijn naam, dus account gelocked.

Toch mazzel om van die hele lange wachtwoorden te nemen, maar ja, nu kan ik je dus even niet beantwoorden.

[Dit bericht is gewijzigd door Argenta op 07-10-2003 21:50]

...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
pi_13728633
ik zou echt heel, maar dan ook echt heel, heel erg blij zijn als een van jullie even voor mij een scan maakt van de pagina's over de Diagnose kaart, zo'n chip die de status van de bios (POST, power on self test) weergeeft dmv een led. Het moet zeker in een van die bladen staan. Ik wil daar gerust wat voor tegenover zetten.

[offtopic]Heb zelf complete jaargangen ComputerTotaal liggen, namelijk 1998 en 1999[/offtopic]

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_13732629
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zou echt heel, maar dan ook echt heel, heel erg blij zijn als een van jullie even voor mij een scan maakt van de pagina's over de Diagnose kaart, zo'n chip die de status van de bios (POST, power on self test) weergeeft dmv een led. Het moet zeker in een van die bladen staan. Ik wil daar gerust wat voor tegenover zetten.
Wat hier tegenover staat, is dat jij eerst zelf ff uit gaat zoeken in welke het moet staan... Deze die ik hier weggeef heb ik dubbel, maar mijn eigen verzameling bevat nog veeeel meer jaargangen.
pi_13755539
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:58 schreef Argenta het volgende:
...mailtje onderweg...

effe momentje, een of andere grapjas heeft zitten te proberen in te loggen onder mijn naam, dus account gelocked.

Toch mazzel om van die hele lange wachtwoorden te nemen, maar ja, nu kan ik je dus even niet beantwoorden.

Misschien dat je nog je best wilt doen om te reageren... Ik heb ook andere geinteresseerden...
Bij geen reactie gaat deze aanbieding helaas aan jouw neus voorbij... Ik kan de ruimte op het moment goed gebruiken...
pi_13835656
Op verzoek op slot!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')