quote:Tis te hopen dat je dan in die nachtmerrie blijft.....
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:17 schreef Eyeopener het volgende:[..]
Droom ff verder
Moet er niet aan denken.. zijn we waarschijnlijk eindelijk van JV af.. krijgen we hem als co-commentator.. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Hel op aarde, my worst nightmare!
RTL = FORMULE 1 ja!
Is al eerder geopperd, maar dit was mijn gedachtengang:
1) www.racereport.nl = veronica.nl > Formule 1
2) Race Report = Olav Mol
3) SBS6 "=" Veronica
4) Veronica = Formule 1 MET OLAV MOL?
Laten we het hopen!
quote:En Rick Winkelman is als ik mij niet vergis de redacteur van Race Report, ik weet niet exact wat Olav zijn functie is (of die van Rick) maar Rick heeft ook wel wat te zeggen over dat blad.
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:28 schreef Tackleberry het volgende:
Blijf met je poten van de Formule 1 af!RTL = FORMULE 1 ja!
Is al eerder geopperd, maar dit was mijn gedachtengang:
1) www.racereport.nl = veronica.nl > Formule 1
2) Race Report = Olav Mol
3) SBS6 "=" Veronica
4) Veronica = Formule 1 MET OLAV MOL?Laten we het hopen!
Dus verhuist Olav mee, dan Rick hoogstwaarschijnlijk ook wel.
quote:Cool Jan Lammers ook, die mag ook direct mee verhuizen.
Gemaakt door echte insiders als Olav Mol, Frits van Eldik, Jan Lammers en Rick Winkelman.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 07-10-2003 23:43]
quote:ja, en mocht Jos onverhoopt geen stoeltje vinden noemen ze dat natuurlijk als oorzaak van de terugvallende kijkcijfers
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:45 schreef Tackleberry het volgende:
Als Olav (en de rest van z'n bende) niet meeverhuist voorzie ik een dramatische teruggang in het aantal kijkers...
veel plezier met sbs 6
quote:Mol racet ook?? Hahaha...een opgefokte Clio ja op Zandvoort en die kan ie niet eens door de Tarzan krijgen! En aan een voorbij rijdende auto horen of ie kapot gaat?? Zelfs die ouwe Murray nog in 96 in Barcelona toen die Ferrari nog maar op 8 cilinders liep! En hij had copresentators die in de F1 hebben gereden en niet in een opgesjeesde wegauto op het lullige Zandvoort. Je dweept met Mol, omdat je zelf amper F1 kennis hebt.
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:59 schreef contra het volgende:
Mol is gewoon de ideale combinatie: maakt een saaie race nog bijna spannend, racet zelf ook en weet wat coureurs meemaken, weet er technisch veel vanaf en heeft alle mogelijk contacten met iedereen; kortom de ideale presentator. Al zou SBS nog een half miljoen voor hem erbij moeten bieden; hij is het zeker waard! Wie hoort nu aan een voorbij rijdende auto of hij die de komende ronde uit zal vallen?
quote:Waar heb ik gezegd dat ze bij RTL5 een goede voorbeschouwing hebben?
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:[..]
Voorbeschouwing?? Dat gezever van Ruud ter Weijden? De kwalificatie? Sorry maar reacties op kwalis en trainingen lees ik wel op Internet. En ik weet heus nog wel wat voor weer en wie de winnaar vorig jaar was op het circuit in kwestie. Die voorbeschouwing en nabeschouwing heeft geen enkele maar dan ook geen enkele meerwaarde. Bij de Belg gaan ze 's een half uurtje voor de uitzending op bezoek bij Renault, gaan ze mee met Button enz. Dat standaard voorgekauwde verhaal wat jij voor - en nabeschouwing noemt wil ik mijn reet nog niet eens mee afvegen..
Doe mij RTL+ dan maar...
Maar daar hebben ze natuurlijk wel een iets hoger budget.
quote:Het lijkt mij dat we hier een vergelijking maken tussen Mol en de (waarschijnlijk) toekomstige presentator bij SBS, niet met presentatoren die nu weer boven Mol uitstijgen.
Op woensdag 8 oktober 2003 00:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mol racet ook?? Hahaha...een opgefokte Clio ja op Zandvoort en die kan ie niet eens door de Tarzan krijgen! En aan een voorbij rijdende auto horen of ie kapot gaat?? Zelfs die ouwe Murray nog in 96 in Barcelona toen die Ferrari nog maar op 8 cilinders liep! En hij had copresentators die in de F1 hebben gereden en niet in een opgesjeesde wegauto op het lullige Zandvoort. Je dweept met Mol, omdat je zelf amper F1 kennis hebt.
quote:Nee joh, Willibrord Frequin, die is zijn baan immers toch net kwijt:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:21 schreef Baklap het volgende:
Commentaar van Hans Kraay natuurlijk. Ja Jos, gevochten als leeuwen maar toch de grindbak.
"ey ey... Micheal! Waarom deed je dat nou? Ja, ja? Waarom! Kan je niet normaal winnen zwakkeling! L*l!"
quote:Ik zet nu eenmaal graag hoog in als het om mijn favosport gaat
Op woensdag 8 oktober 2003 00:18 schreef contra het volgende:[..]
Het lijkt mij dat we hier een vergelijking maken tussen Mol en de (waarschijnlijk) toekomstige presentator bij SBS, niet met presentatoren die nu weer boven Mol uitstijgen.
Als Olav Mol niet mee gaat verhuizen, dan gaat ze dat erg veel kijkers zorgen.
Ik ben er eigenlijk zeker van dat Olav mee gaat.... hij laat zich na zoveel jaar echt niet zomaar aan de kant zetten. Hij (en zijn team) hebben tenslotte contacten binnen de F1 die nodig zijn om zo'n programma te maken.
quote:Maar vers bloed is soms ook wel goed....wie weet wie SBS naar voren schuift of ergens uit een blik trekt; misschien valt het allemaal wel mee. We zijn iig af van dat kont gelik bij de pitspost want daar werd ik gewoon een partij misselijk van. Een coureur vanuit zijn commentaar positie helemaal afzeiken maar de hemel in prijzen als ie er naast zit......walgelijk...
Op woensdag 8 oktober 2003 07:26 schreef UFOtje het volgende:
Ik ben er nogsteeds ziek van!Als Olav Mol niet mee gaat verhuizen, dan gaat ze dat erg veel kijkers zorgen.
Ik ben er eigenlijk zeker van dat Olav mee gaat.... hij laat zich na zoveel jaar echt niet zomaar aan de kant zetten. Hij (en zijn team) hebben tenslotte contacten binnen de F1 die nodig zijn om zo'n programma te maken.
Jammer voor rtl5, was een van de weinige dingen waarnaar ik keek op die zender.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Voorbeschouwing?? Dat gezever van Ruud ter Weijden?
quote:
behalve Ruud ter W. Die mag van mij preventief geruimd worden
quote:
Jack Plooy en Ruud ter Weijden zal ik igg. niet missen.
quote:
Ruud mag van mij het veld ruimen, maar please laat Olav meegaan
quote:Is er überhaupt iemand die Ruud ter Weijden wel graag terug ziet?
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:17 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE in vredesnaam waarom!?!? <censuur> ik haat SBS6! krijgen we straks Hans Kraaij JR in de rol van Ruud Ter Weijden of zo![]()
quote:...en Bert - in de brandvrije broekzak - Devies
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:22 schreef NewOrder het volgende:
Ik ken nog de tijd dat F1 op Eurosport was, met commentaar van John Watson en Allard Kalf in t engels. Dat waren nog eens tijden. Sindsdien is t alleen maar bergaf gegaan, zowel met F1 als met het commentaar...
Ik zou het toch jammer vinden als Mol niet meegaat naar SBS, zijn enthousiasme (al dan niet met "grove" fouten) is toch aanstekelijk. Stukken beter dan die laatste race die ik van SBS bij DTM heb gezien.
Suggestie voor een nieuwe commentator als Mol niet wil: Alan McNish
quote:bron: formule1.nl
Geplaatst: 08-10-2003 (10:07)SBS kaapt Formule 1 weg bij RTL
SBS heeft de rechten voor de Formule 1 Grands prix weggekaapt bij RTL. Een woordvoerder van SBS wilde dat nog niet bevestigen, maar RTL erkent dat de concurrent in de hoofdstad de rechten heeft verworven. "We hebben dinsdag te horen gekregen dat niet wij, maar SBS de tv-rechten heeft verworven", aldus een woordvoerster tegenover het persbureau ANP.
Volgens RTL is er veel geld geboden en was het zakelijk gezien niet interessant om meer te bieden. SBS maakte dit jaar voor het eerst kennis met het enthousiasme van het autosportpubliek. Via het productiebedrijf Media Republic van voormalig Jos Verstappen-sponsor Michiel Mol werd de DTM op de Nederlandse televisie gebracht. Media Republic was ook betrokken bij de poging om door een mannenprogramma budget te vergaren voor het Formule 1-debuut van Christijan Albers. De Nederlandse coureur liet op Hockenheim weten dat een debuut in de koningsklasse nog steeds tot de mogelijkheden behoort. Hij verklaarde dat Mercedes een transfer naar Formule 1 zal steunen.
Het contract tussen SBS en Bernie Ecclestone heeft een looptijd van drie jaar. In de komende weken wordt onderhandeld met mogelijke presentatoren en commentatoren voor het Grand prix-programma in SBS-stijl. ITV betaalde enkele jaren geleden een astronomisch bedrag aan de Formule 1-commentator Murray Walker om ook de stem van Formule 1 naar het station te krijgen. De Nederlandse commentator Olav Mol heeft ook een uitstekende band met het Formule 1-publiek.Volgens SBS wordt er onderhandeld met verschillende kandidaten
Er staat alleen maar 1 ding op mijn wish list: Ruud Ter Weijden
verbannen naar Antartica, want die vent vind ik toch zo dom!!! Ik was laatst in Noorwegen op vakantie en daar hebben ze ook een voorbeschouwing enzo, maar dan niet vanuit een studio maar 'gewoon' vanaf het circuit. De beelden die de FIA uitzend in de tijd dat Ruud mijn humeur verpest zijn erg gaaf! Uiteraard moeten dingen als de pitspost etc wel blijven, maar dat was ook op het circuit.
voor degene die haar niet kennen zie dit topic -> BBC beeb: Suzi Perry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |