quote:Zo ziet een teek eruit Kyra1974. Ranzig he?
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:32 schreef kyra1974 het volgende:
een teek??? hahahahahahah weet niet eens hoe die eruit ziet... ik vind het een combi tussen een pitbull en een varken
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:05 schreef ruby het volgende:
Joehoe!
[..]Zo ziet een teek eruit Kyra1974. Ranzig he?
heb nog een neiwuetje (geen spoiler voor nodig want het is maar een senario)
Alfie gaat de trouwerij tegehouden trouwens
maare..
Den & Den nemen de Vic over... Lisa wil Phil neerschieten maar haakt af op het laatste moment.. Den heeft nog een appeltje te schillen met hem omdat hij hem verklikt heeft bij the old bill en omdat hij dennies te grazen heeft genomen... dus den schiet hem neer...
helaas is ie niet dood hij is in coma (aangezien hij er een jaaar uitgaat en grant nog 1 jaar een contract bij ITV heeft).. komen ze terug en krijgen we een battle between the michells and the watts
wat denken jullie hiervan?...
quote:Dat is dus een vette een spoiler, de Engelse bladen hebben er ook foto's van gepubliceerd
Op woensdag 8 oktober 2003 12:22 schreef kyra1974 het volgende:
och ja da's phil.. hahahaheb nog een neiwuetje (geen spoiler voor nodig want het is maar een senario)
Alfie gaat de trouwerij tegehouden trouwens
quote:Oohoooh Kyra1974, wat doe je nou?
Op woensdag 8 oktober 2003 17:52 schreef schatje het volgende:[..]
Dat is dus een vette een spoiler, de Engelse bladen hebben er ook foto's van gepubliceerd
.
Maareh, van mij mogen Den & Den de Vick overnemen want Phil & Peggy ben ik als eigenaren nu wel eens zat.
sorry... ik vond het namelijk te goed om waar te zijn,.,,
niet boos op mij zijn trouwe easties fans
Grant Mitchell is volgens een omderzoek het meest gewild voor een comeback. 1 op de 5 soapliefhebbers ziet het liefst Grant terugkeren, maar of dat ook gebeurt...
Ik wist dat toen acteur Ross kemp stopte, dat hij dat deed om bij andere omroepen programma's te maken.
Een Brit op de EastEnders chat wist mij er op te wijzen dat hij best een succesvolle carriere heeft. Hij speelt in verschillende tv-series waarvan Ultimate Force de meest populaire is. Ik geloof dat er al een 3e seizoen op komst is en seizoen 1 is inmiddels verkrijgbaar op DVD. Het schijnt echt heel goed te zijn.
Voor de rest staat hij momenteel in het theater in 'The taming of the shrew', een stuk van Shakespeare.
En hij gaat in een 2-delige tv-film 'Spartacus' een Gladiator trainer spelen. De film zal worden uitgezonden in 2004.
Dus voorlopig is ie druk bezig. Ik ben benieuwd of ie nog zin heeft om zich te richten op 1 job en alleen nog maar Phil Mitchell wil zijn. Ik hoop het wel
De foto's komen van de Ross Kemp Fansite
quote:Die Phil ligt wel vaak in coma hoor.. Dat ie dat allemaal aankan. Toen hij zo'n jaar of 8 geleden (ik weet het niet meer precies) was vreemdgegaan met Sharon, toen heeft Grant hem in elkaar geslagen met als gevolg dat hij in coma lag...
Op woensdag 8 oktober 2003 12:22 schreef kyra1974 het volgende:
helaas is ie niet dood hij is in coma (aangezien hij er een jaaar uitgaat en grant nog 1 jaar een contract bij ITV heeft).. komen ze terug en krijgen we een battle between the michells and the wattswat denken jullie hiervan?...
Tis toch wat met de Nederlandse hardcore EE fans hahaha!
Wat gaat er nu gebeuren in de square? Ik weet niet anders dan dat the Mitchells de square 'regeren'!
Waar is Gary trouwens? Ik heb hem (en Laura) niet meer gezien afgelopen tijd. Niet dat ik daar zo rouwig om ben, maar ik vroeg het me zo af.
Was Kat trouwens al in NY of nog niet? Ik heb een aantal aflevering maar half gezien...
quote:Voor spoilers: http://welcome.to/eastenders
Op donderdag 9 oktober 2003 13:57 schreef Individual het volgende:Wat gaat er nu gebeuren in de square? Ik weet niet anders dan dat the Mitchells de square 'regeren'!
quote:Vakantie, tussen opnemen en uitzenden zit namelijk 2 maanden
Waar is Gary trouwens? Ik heb hem (en Laura) niet meer gezien afgelopen tijd. Niet dat ik daar zo rouwig om ben, maar ik vroeg het me zo af.
quote:Eerst 'posh' hotel, en vervolgens New York.
Was Kat trouwens al in NY of nog niet? Ik heb een aantal aflevering maar half gezien...
Toch even uit intresse. Als je alle spoilers leest gebeuren er dan toch nog wel dingen die je verrassen?
Een aantal van m'n vrienden hier lezen ook spoilers en soms kom je er niet onderuit... Helemaal de 'rumour' van Den's comeback...
Wie is er ooit wel eens in de 'echte' East End geweest?
quote:Ja, toch wel. Zo klopte een klein detail van een spoiler in een tijdschrift pas geleden niet helemaal. Er stond dat Dot flauw zou vallen bij het eerste keer terug zien van Den. En dat is dus niet gebeurd.
Op donderdag 9 oktober 2003 15:20 schreef Individual het volgende:
Toch even uit intresse. Als je alle spoilers leest gebeuren er dan toch nog wel dingen die je verrassen?
Ik vond trouwens zowieso de reakties nogal meevallen op Den's terug komst. Alsof hij van een vakantie weer terug was gekomen. Als ik iemand zou zien lopen die ik dood waande zou ik toch wel anders reageren denk ik
quote:Ze hadden in Albert Square ook de spoilers gelezen natuurlijk.
Op donderdag 9 oktober 2003 18:37 schreef Nicole22 het volgende:[..]
Ik vond trouwens zowieso de reakties nogal meevallen op Den's terug komst. Alsof hij van een vakantie weer terug was gekomen. Als ik iemand zou zien lopen die ik dood waande zou ik toch wel anders reageren denk ik
quote:Ja daar verbaasde ik me ook al over. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was.
Op donderdag 9 oktober 2003 18:37 schreef Nicole22 het volgende:
En dat gedoe met die Shelly... Wat is dat nou voor verhaallijn? Is dit gewoon opvulling ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 11-10-2003 16:15]
En Shirley, dat moet idd opvulling zijn, slaat echt nergens op.
quote:Ow ja, Shirley....kun je nagaan hoe interessant haar verhaallijn is.
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:53 schreef schatje het volgende:
Lisa mag dus nog een tijd blijven, met de kerst zal het ongetwijfeld allemaal tot onknoping komen.Hoewel ik wel een beetje teleurgesteld was, had graag gezien dat Lisa voor de tweede keer de trekker overhaalde.En Shirley, dat moet idd opvulling zijn, slaat echt nergens op.
Kerst, nog maar twee maanden.
quote:En ondertussen weet Garry nog steeds niet dat hij niet de vader is van Laura's kind, en Ian weer niet dat Bobbie een kind van hem is
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:32 schreef ruby het volgende:[..]
Ow ja, Shirley....kun je nagaan hoe interessant haar verhaallijn is.
quote:
Kerst, nog maar twee maanden.
quote:Dag kwal, ik zal je zeker niet missen
Sid Owen Dropped From Eastenders
EastEnders star Sid Owen has been dropped from the soap just a year after his character Ricky Butcher returned.EastEnders executive producer Louise Berridge said: "We will be very sorry to say goodbye to Sid, who has been one of the most amiable and popular of our cast members since his return to the show in 2002."Ricky has been one of our most enduringly successful characters and although the possibilities for his character are limited at the moment the door is being left firmly open for his return in the future.
Deze spoiler is leuk:
spoiler:
The two characters involved in a homosexual relationship are going to be...
Derek and Ash
quote:spoiler:
Op woensdag 15 oktober 2003 01:06 schreef schatje het volgende:[..]
Dag kwal, ik zal je zeker niet missen
.
Deze spoiler is leuk:
spoiler:
Another one I found on the rec.arts.tv.uk.eastenders newsgroup. Considering the source ('Gwynhafyr') has always been pretty reliable, I'd say that this is probably going to happen at some point...The two characters involved in a homosexual relationship are going to be...
Derek and Ash
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 02:12 schreef APK het volgende:
Wat?
Zit Ricky nog in het programma?
Ik had liever Bianca terug gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |