Gelieve wel betaalbaar. Voor bijvoorbeeld ¤750 ga ik er wel vanuit dat het beestje goud schijt.
Enfin, rond de ¤250 zou een leuk prijsje zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Viperdesign op 07-10-2003 17:29]
quote:Met zo'n post lijkt het me stug dat iemand zijn beestje kwijt wil aan jou. Deze pups zijn nu eenmaal duur, en als je echt graag een hond wilt dan heb je dat er ook voor over.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:54 schreef Viperdesign het volgende:
Gaarne een versie die ontwormd, ingeënt, gechipt is e.d.Gelieve wel betaalbaar. Voor bijvoorbeeld ¤750 ga ik er wel vanuit dat het beestje goud schijt.
Enfin, rond de ¤150 zou een leuk prijsje zijn.
quote:Of iemand die die beestjes niet als handelswaar ziet.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:56 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Met zo'n post lijkt het me stug dat iemand zijn beestje kwijt wil aan jou. Deze pups zijn nu eenmaal duur, en als je echt graag een hond wilt dan heb je dat er ook voor over.
quote:Dat weet ik wel zeker.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:00 schreef Bigs het volgende:
Voor 150 euro vind je echt geen goed verzorgde raspup volgens mij.
quote:Weet het niet, ben ze wel voor 200 tegen gekomen maar die waren alweer weg.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:00 schreef Bigs het volgende:
Voor 150 euro vind je echt geen goed verzorgde raspup volgens mij.
Een beetje goede raspup kost al gauw 1000 Euro.
quote:De duurste (goed gefokte) was iets van ¤500...
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die vindt je echt niet voor 150 en ook niet voor 750.Een beetje goede raspup kost al gauw 1000 Euro.
quote:wij hebben een aantal weken geleden een raspup gekocht, een Beagle (zo liev, check fotoboek
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:13 schreef Silicium het volgende:[..]
De duurste (goed gefokte) was iets van ¤500...
die was dus €750,-
tis een tophond, dus zeker het geld waard...
quote:moet bezit zijn neem ik aan.
in het bezig
Graag gedaan
[/totaal offtopic]
quote:[offtopic]
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:22 schreef Viper_74 het volgende:
Viperdesign: staat een typefout in je fotoboek shit:
[..]moet bezit zijn neem ik aan.
Graag gedaan
[/totaal offtopic]
quote:daar krijg je spijt van.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:19 schreef Yuki het volgende:[..]
wij hebben een aantal weken geleden een raspup gekocht, een Beagle (zo liev, check fotoboek
)
die was dus €750,-
tis een tophond, dus zeker het geld waard...
Net zo waardeloos als Franse Bastards/basseds (als ik t goed schrijf)
Namelijk dekkingskosten, dierenartskosten, kosten voor werpkist etc., reiskosten, m'n ouders moeten vrije dagen opnemen dus dan loop je ook inkomsten mis, en ga zo maar door...
We vragen iets van 650 euro voor een hondje, maar dan heb je ook wel een rashond met indrukwekkende stamboom...
Vorig jaar hadden we een nest van 4 hondjes (best weinig), en dan maak je net geen verlies ermee.
Dus als jij voor 150 euro een goede rashond vindt, zou ik dat erg knap vinden!
quote:hij is helemaal niet waardeloos
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:13 schreef PLAE@ het volgende:[..]
daar krijg je spijt van.
quote:oh sorry
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:44 schreef Yuki het volgende:[..]
hij is helemaal niet waardeloos
... als je m goed opvoed is t een fantastische gezelschapshond
Ik zweer bij kooikerhondjes
quote:Denk jij echt dat er een fokker is die er geld bijdoet ??? De kostprijs van wat je vraagt is al meer dan het dubbele.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:54 schreef Viperdesign het volgende:
ontwormd, ingeënt, gechipt is e.d.rond de ¤150.
V.
+5 opmerkzaam
Als je al een hond vindt voor dit bedrag zal het verwaarloosd zijn. De kosten voor dierenarts e.d. zullen vele malen hoger uitvallen dan wat je bespaart op aanschaf.
De ouders van mijn vriendin hebben een keer uit medelijden zo'n soort hondje gekocht. Voor rond de 150 euro, het beestje bleek al gauw ziek, na een heleboel dierenarts rekeningen (rond de 3000 euro) en een boel ellende is het beestje na 9 maanden helaas afgemaakt . TS heeft geen idee wat hij zichzelf, het beestje, en toekomstige kopers van de fokker aandoed.
Ik pleit dan ook voor een slot.
quote:OT:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:13 schreef PLAE@ het volgende:[..]
daar krijg je spijt van.
(wij zouden eerst een beagle krijgen, is om allerlei redenen niet door gegaan, nu hebben we een Fox Terrier, ook leuk. maar niet alles..)
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:08 schreef Menyo het volgende:
Om dieren en mensenleed te verkomen hoop ik dat er op dit topic een slotje komt. Op de manier waarop TS op zoek is naar een pup blijkt van weinig kennis van honden. Dat is op zich niet zo erg, maar het feit dat TS blijkbaar ook helemaal GEEN voorstudie heeft gedaan naar dit ras getuigt van weinig intresse.Als je al een hond vindt voor dit bedrag zal het verwaarloosd zijn. De kosten voor dierenarts e.d. zullen vele malen hoger uitvallen dan wat je bespaart op aanschaf.
De ouders van mijn vriendin hebben een keer uit medelijden zo'n soort hondje gekocht. Voor rond de 150 euro, het beestje bleek al gauw ziek, na een heleboel dierenarts rekeningen (rond de 3000 euro) en een boel ellende is het beestje na 9 maanden helaas afgemaakt
. TS heeft geen idee wat hij zichzelf, het beestje, en toekomstige kopers van de fokker aandoed.
Ik pleit dan ook voor een slot.
[Dit bericht is gewijzigd door Viperdesign op 07-10-2003 17:34]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |