abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13735103
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 11:01 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Laten we eerlijk zijn, als ze in de HCE geen Kezman hadden stonden ze niet zo hoog. Maar europees komt hij ook niet uit de verf.

Wat moet PSV dan doen om Europees te kunnen gaan presteren?

Maar zo lust ik er nog wel 1. Zonder Hoodonk had feyenoord de UEFA-Cup gewonnen, Zonder VDV was Ajax vorig jaar nooit in de kwartfinale beland.

Om op je vraag terug te komen: om Europees te presteren moet er een andere selectie komen.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 11:30:05 #77
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_13735445
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 11:16 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar zo lust ik er nog wel 1. Zonder Hoodonk had feyenoord de UEFA-Cup gewonnen, Zonder VDV was Ajax vorig jaar nooit in de kwartfinale beland.

Zit wat in, maar ik denk dat het nogal verschilt. PSV is afhankelijker van Kezman en Feyenoord was afhankelijker van Pierre dan Ajax van VDV.

Een nieuwe selectie zeg je. Wie mogen er blijven en wie moet er weg?Geld is er niet dus hoe gaan we dat fixen?

Hard, gemeen en snel
pi_13735510
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 11:16 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Om op je vraag terug te komen: om Europees te presteren moet er een andere selectie komen.

Ik denk dat alleen van Bommel, Kezman, Robben, Waterreus, Hofland en Ooijer het niveau aankunnen, de rest is allemaal te licht.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 8 oktober 2003 @ 11:48:55 #79
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_13735902
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 11:32 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik denk dat alleen van Bommel, Kezman, Robben, Waterreus, Hofland en Ooijer het niveau aankunnen, de rest is allemaal te licht.

Yep, vooral die koreanen, ze willen wel, maar het lukt gewoon niet.
Letterlijk en figuurlijk te licht.
Maar ik denk dat het grootste gedeelt gewoon echt tussen de oren zit.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 11:50:13 #80
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13735931
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 11:48 schreef appelsientje het volgende:

Yep, vooral die koreanen, ze willen wel, maar het lukt gewoon niet.
Letterlijk en figuurlijk te licht.

Die Koreanen zijn gewoon kut!

Haal er Song van Feyenoord bij en de (koreaanse) bende van ellende is compleet!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13736009
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 11:30 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

Een nieuwe selectie zeg je. Wie mogen er blijven en wie moet er weg?Geld is er niet dus hoe gaan we dat fixen?

Van Bommel, Robben, Kezman, Bouma, Waterreus, Colin, Hofland

en eventueel Van Dijk, Hoogstrate, Vogel en Vonlanthern

De rest is te licht voor Europa

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 8 oktober 2003 @ 12:08:35 #82
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_13736289
Ik vind Bouma werkelijk drie keer niks.

Aardige vrije trap en dan houdt het wel op.

In de wedstrijd tegen Depor maakt hij ook weer een aantal cruciale fouten, gelukkig bleef de schade door die fouten deze keer beperkt. Maar hij is zeker niet goed genoeg voor CL niveau.

Hard, gemeen en snel
pi_13736335
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 12:08 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Ik vind Bouma werkelijk drie keer niks.

Aardige vrije trap en dan houdt het wel op.

In de wedstrijd tegen Depor maakt hij ook weer een aantal cruciale fouten, gelukkig bleef de schade door die fouten deze keer beperkt. Maar hij is zeker niet goed genoeg voor CL niveau.

Bouma speelt op de verkeerde plek, ik zie hem het liefst voor de verdediging spelen. Een extra slot op de deur die opbouwend beter is dan Ooijer of Hofland
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13736476
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 11:30 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Zit wat in, maar ik denk dat het nogal verschilt. PSV is afhankelijker van Kezman en Feyenoord was afhankelijker van Pierre dan Ajax van VDV.

De selectie van PSV is gewoon goed genoeg voor Nederland, daar is geen twijfel over. Om Europees mee te kunnen doen, zullen er een flink aantal spelers wegmoeten omdat ze kwaliteit ontberen.

1 Rob van Dijk (keeper)
2 André Ooijer (verdediger) A (+)
3 Young-pyo Lee (verdediger)
4 Ernest Faber (verdediger) A (-)
5 Wilfred Bouma (verdediger)
6 Mark van Bommel (middenvelder)
7 Ji-sung Park (middenvelder)
8 Jan Vennegoor of H. (aanvaller)
9 Mateja Kezman (aanvaller)
10 Leandro do Bonfim (middenvelder) B (-)
11 Arjen Robben (aanvaller)
13 Remco van der Schaaf (middenvelder)
14 Johann Vogel (middenvelder) A (-)
15 Johann Vonlanthen (aanvaller) B (+)
16 Theo Lucius (middenvelder)
19 Dennis Rommedahl (middenvelder) A (+)
20 Jurgen Colin (verdediger) B (+)
22 Jordi Hoogstrate (middenvelder) B (-)
23 Ronald Waterreus (keeper) A (-)
24 Marquinho (middenvelder)
25 John de Jong (middenvelder) A (+)
29 Kevin Hofland (verdediger)
30 Kasper Bogelund (verdediger) A (-)
31 Yves Lenaerts (keeper)
35 Michael Jacobsen (verdediger) B (?)
44 Nick Vermeiren (keeper)

Dit is de huidige PSV-selectie. Ik denk dat alleen de vet gedrukte namen genoeg niveau hebben voor Europa. De doorgestreepte namen hebben dat zeker niet, de schuingedrukte namen zijn twijfelachtig en het is afhankelijk of ze A: met het beoogde stijgende niveau mee kunnen groeien B: genoeg kwaliteit hebben (omdat ze pas bij de club zijn of erg jong zijn). Een + betekent dat ik denk dat ze meekunnen, een - betekent dat ik denk dat ze het niet gaan maken. Bij een ? kan ik (nog) geen mening vormen.
Opvallend is misschien de - voor Waterreus (over zijn echte top, pakt geen punten meer en mist nu echt de winanarsuitstraling die hij vroeger wel had), faber (te blessuregevoelig), Leandro (slechte mentaliteit), Bogelund (niet constant genoeg en te weinig aanvallende dreiging). De + voor John de Jong (ik vind zijn basiskwaliteiten goed genoeg) en Rommedahl (snelheid is zo belangrijk, zeker Europees gezien) vallen ook op.

Natuurlijk is het verkopen van sommige spelers óf een onhaalbare kaart, of niet mogelijk vanwege gebrek aan belangstelling. Maar feit is wel dat de spelersgroep te weinig kwaliteit heeft. De keuze is óf blijven aanmodderen, óf keuzes maken en de bijlen slijpen. Jammer van het aardige imago.

Wat een vrouw!
spits!
pi_13736514
Zo blijft er niet veel over DD.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13737129
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 12:19 schreef zjroentje het volgende:
Zo blijft er niet veel over DD.
Klopt, maar je kiest ervoor om óf een stap naar boven te zetten óf met eens in de twee jaar een NL-kampioenschap genoegen te nemen en verder niks. Kies je voor het laatse, dan is de huidige selectie meer dan sterk genoeg. Wil je meer, dan moet je snijden.

Kies dan voor mijn part voor de taktiek van de jaren 80, heb schijt aan wat de andere vinden en haal goede spelers bij de concurrentie weg. Denk niet bij voorbaat: 'Die komen toch niet', maar probeer om bijvoorbeeld Van Persie (die een hoog salaris vraagt) bij Feyenoord weg te kapen. Of het lukt weet ik niet, maar met zoete broodjes en aardige praatjes kom je er niet...

Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 13:01:18 #87
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_13737343
@DD

Kan me redelijk vinden in je lijstje alleen vind ik persoonlijk Bouma en John de Jong te licht. Vennegoor daarentegen heeft IMHO wel de capaciteiten alleen krijgt hij geen eerlijke kans.

Hard, gemeen en snel
pi_13737608
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Kies dan voor mijn part voor de taktiek van de jaren 80, heb schijt aan wat de andere vinden en haal goede spelers bij de concurrentie weg. Denk niet bij voorbaat: 'Die komen toch niet', maar probeer om bijvoorbeeld Van Persie (die een hoog salaris vraagt) bij Feyenoord weg te kapen. Of het lukt weet ik niet, maar met zoete broodjes en aardige praatjes kom je er niet...
Ik denk ook niet dat dit zal werken.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13737716
hiddink is met het zeer beperkte zuid korea 4e geworden op het wk. als je dat vertaalt naar psv, dan moet het toch kunnen dat psv eens die 2e ronde, en mogelijk meer haalt.

er moet voor elkaar gestreden worden en er moet gevoetbald worden om te winnen, niet om niet te verliezen. ik denk niet dat het echt met de kwaliteiten van de spelers te maken heeft. kwaliteiten zijn er op zich genoeg. misschien geen overvloed, maar als ajax het kan, basel het kan, feyenoord het een jaar of wat terug kon, rosenborg het kon, etc,etc, dan ga je me niet vertellen dat psv in al die jaren niet één keer genoeg kwaliteit heeft gehad om door te gaan.

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_13737728
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:11 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat dit zal werken.

Misschien, maar met jongens als Schaaf, Lucius en Hoogstrate red je het ook niet.
Wat een vrouw!
spits!
pi_13737751
Wordt tijd voor PSV dat Erwin Koeman het overgaat nemen van Hiddink. Persoonlijk vind ik Hiddink veel te voorspelbaar geworden in zijn speelwijze. Denk dat Koeman veel creatiever zal zijn in zijn opstelling en speelwijze. Ook zal hij meer risico durven nemen dan Hiddink omdat hij niet een reputatie hoog heeft te houden.......
Let yourself go and enjoy the bassline...
  woensdag 8 oktober 2003 @ 13:18:12 #92
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_13737760
Als Feyenoord van Persie niet wil/kan betalen dan kunnen ze dat in Eindhoven ook niet, lijkt me.

Het worden dan dus weer spelers van subtoppers, soms werkt dat (van Bommel, Hofland) meestal niet (Bruggink, van der Weerden, Dirckx, vd Schaaf, etc.)

Hard, gemeen en snel
pi_13737846
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:18 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Als Feyenoord van Persie niet wil/kan betalen dan kunnen ze dat in Eindhoven ook niet, lijkt me.

Het worden dan dus weer spelers van subtoppers, soms werkt dat (van Bommel, Hofland) meestal niet (Bruggink, van der Weerden, Dirckx, vd Schaaf, etc.)

Dat denk ik ook niet, maar toch: in Eindhoven ontbreekt het vaker wel dan niet aan geloof in eigen kunnen en een fikse portie lef. Steek je nek maar uit en het kan best dat ie een keer flink wordt afgehakt, maar durf gewoon.
Wat een vrouw!
spits!
pi_13737950
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:16 schreef ChAoZ het volgende:
hiddink is met het zeer beperkte zuid korea 4e geworden op het wk. als je dat vertaalt naar psv, dan moet het toch kunnen dat psv eens die 2e ronde, en mogelijk meer haalt.
Maar er wordt vaak vergeten hoe.....
pi_13737973
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:21 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet, maar toch: in Eindhoven ontbreekt het vaker wel dan niet aan geloof in eigen kunnen en een fikse portie lef. Steek je nek maar uit en het kan best dat ie een keer flink wordt afgehakt, maar durf gewoon.

Ben ik met je eens, PSV berust zo vaak in z'n lot, het lijkt wel alsof ze een minderwaardigheidscomplex hebben.
pi_13738140
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:25 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar er wordt vaak vergeten hoe.....

de manier waarop ajax vorig jaar de kwartfinale haalde was ook niet schitterend. ik denk toch echter dat veel psv-ers blij zouden zijn als zo de 2e ronde werd gehaald
Nu ook Zuid Afrika
pi_13738166
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:32 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

de manier waarop ajax vorig jaar de kwartfinale haalde was ook niet schitterend. ik denk toch echter dat veel psv-ers blij zouden zijn als zo de 2e ronde werd gehaald

Dat was wel zonder hulp van het arbitrale trio.....
pi_13738199
"goal" lyon? bij rosenborg? was dat niet wat met arbiters?
Nu ook Zuid Afrika
pi_13738224
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:34 schreef ChAoZ het volgende:
"goal" lyon? bij rosenborg? was dat niet wat met arbiters?
Ik geloof niet dat die over de lijn was.

Maar laten we het daar hier niet over hebben.

pi_13738377
Ajax heeft vorig jaar goed gepresteerd in Europa, iets wat PSV niet kan zeggen, dat Ajax vorig jaar wat geluk heeft gehad doet er niks aan af. Eerst zelf eens wat presteren en daarna kritiek op anderen hebben

Ik ben het met DD eens dat PSV maar eens wat doortastender op de trnsfermarkt moet zijn. Wij konden Morientes niet krijgen, maar Monaco wel. Stam en Cocu wilden ook (nog) niet. Dan moet je je dus wat ambitieuzer gaan opstellen

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')