Dus: ik heb inmiddels een minidisc gekocht, en over een week tot twee weken gooi ik mijn oude discman weg.
Als je interesse hebt, bied dan maar iets. Verzendkosten voor de koper
ff wat info: tis een Grundig squixx, waarde toen ik m kocht = € 65,00
Als er binnen ongeveer 1,5 week niets geboden is gaat ie *hoppa* de container in
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:12 schreef edjekroketje het volgende:
Voordat ik ook maar begin met bieden; wat is er stuk aan/wat doet-ie niet meer of erg moeilijk?
quote:Vraag beantwoord?
Op maandag 6 oktober 2003 14:50 schreef Yuki het volgende:
geen idee wat ermee aan de hand is
Wil graag weten waar ongeveer de fout zit. "Hij doet 't niet" is een veelgehoorde omschrijving voor alles tussen een slecht contactje en een apparaat dat het nooit meer gaat doen.
Daarom stel ik mijn vraag aan de TS en alleen aan haar in iets andere bewoordingen opnieuw. Wat doet de speler precies niet meer? Slaat hij snel over, is het geluid niet meer goed, wordt de accu niet meer opgeladen? Wat???
Edit: Welk type Squixx is het? Er zijn nogal verschillen...
quote:Precies, en dan is het echt over... Er zitten Sony loopwerkjes in waar NIETS aan te repareren is...
Op maandag 6 oktober 2003 15:57 schreef ZX9R het volgende:
Als de CD-speler het moeilijk doet, kan het zijn dat de laser bot is.
quote:dan gooi ik m liever weg
Op maandag 6 oktober 2003 15:05 schreef hardcorekabouter het volgende:
ik bied ¤0,02
kwoon in amsterdam, als je langskomt ofzo
anyway: hij speelt niet meer. ik weet niet of dat een kwestie is van een los contactje of wat dan ook... ik vraag er niet veel voor, tussen de 5 en 10 euro is al lekker
quote:Waarom niet alleen verzendkosten? Je gooit 'm anders toch weg.
Op maandag 6 oktober 2003 17:09 schreef Yuki het volgende:[..]
dan gooi ik m liever weg
anyway: hij speelt niet meer. ik weet niet of dat een kwestie is van een los contactje of wat dan ook... ik vraag er niet veel voor, tussen de 5 en 10 euro is al lekker
quote:Proberen er iets aan te verdienen kan nooit kwaad
Op maandag 6 oktober 2003 17:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Waarom niet alleen verzendkosten? Je gooit 'm anders toch weg.
quote:Er gebeurt dus helemaal niets meer als je 'm "wakker maakt"?
Op maandag 6 oktober 2003 17:09 schreef Yuki het volgende:[..]
naja, indien er geen geïnteresseerden zijn (word lekker negatief gedaan hiero) weet ik een leuke bestemming
quote:Schroef hem open, en kijk of alle contactjes goed zitten (vooral die éne grote plug, die de deksel met de body connect). Zo heb ik ook een keer een cd-speler levend gekregen, zat gewoon los. Veel succes d'r mee.
Op maandag 6 oktober 2003 22:44 schreef Yuki het volgende:
kheb al vanalles geprobeerd: andere cd's, nieuwe batterijen...
t vreemde is, hij gaat wel aan enzo, maar zegt dat er geen disc is..naja, indien er geen geïnteresseerden zijn (word lekker negatief gedaan hiero) weet ik een leuke bestemming
quote:Ik wil niet persé negatief doen, maar dit klinkt als een probleem met de laser. Die moet "zien"of er een CD in zit. De laser maakt deel uit van het loopwerk, zeg maar het mechanische hart van je discman. Dat loopwerk is:
Op maandag 6 oktober 2003 22:44 schreef Yuki het volgende:
kheb al vanalles geprobeerd: andere cd's, nieuwe batterijen...
t vreemde is, hij gaat wel aan enzo, maar zegt dat er geen disc is..naja, indien er geen geïnteresseerden zijn (word lekker negatief gedaan hiero) weet ik een leuke bestemming
De herkenning van een CD doorloopt een aantal stadia:
1. klepje dicht
2. aanzetten
3. laser kijkt of er een CD aanwezig is (reflectie)
4. CD gaat draaien
5. Laser wordt op de track gezet en leest de TOC (je ziet informatie op de display
6. Je hoort muziek
Tot waar komt jouw CD speler? Tot 2 of 3?
quote:waarom denk je dat ik m voor de klussers aanbied? kheb zelf een minidisc gekocht omdat ik absoluut a-technisch ben
Op maandag 6 oktober 2003 23:14 schreef hardcorekabouter het volgende:[..]
Schroef hem open, en kijk of alle contactjes goed zitten (vooral die éne grote plug, die de deksel met de body connect). Zo heb ik ook een keer een cd-speler levend gekregen, zat gewoon los. Veel succes d'r mee.
quote:vrij logisch, een kapotte discman van nieuw maar 60 euro, vreemd dat je verwacht er 5 a 10 euro voor te krijgen
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:15 schreef Yuki het volgende:
blijkbaar nogal weinig interesse
quote:nooit geschoten altijd mis...
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:47 schreef hardcorekabouter het volgende:[..]
vrij logisch, een kapotte discman van nieuw maar 60 euro, vreemd dat je verwacht er 5 a 10 euro voor te krijgen
naja, gezien de reacties hier krijg ik steeds meer zin dat ding in de container te flikkeren
mocht je toch nog interesse hebben mail me dan VOOR donderdag 16 oktober, op die dag gaat ie namelijk de container in
mailadres te vinden in mn fotoboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |