quote:Ik kan me nog een bepaald plaatje van jouw herineren
Op donderdag 9 oktober 2003 21:57 schreef chelloboy het volgende:
Degene die deze plaatjes plaatst moeten ze ook maar aan de hoogste boom ophangen.
quote:
Politie verijdelt ontvoering PSV-spits KezmanUitgegeven: 16 oktober 2003 12:33
EINDHOVEN - De politie heeft een ontvoering van PSV-spits Mateja Kezman verijdeld. Vanaf zaterdag beschikte de politie over informatie dat de voetballer zou worden ontvoerd om losgeld te vragen. Zondagavond hield de politie in verband daarmee een 59-jarige man uit Arnhem aan.
Die verdachte is donderdag in vrijheid gesteld omdat er onvoldoende bewijs was om hem langer vast te houden. Het hoofd van de regionale recherche in zuid-oost Brabant W. van den Brand heeft dat donderdag meegedeeld.
quote:Goh, misschien........ik weet niet..........is misschien een stomme opmerking.......maar heeeeeeeeel misschien kun je best veel dinero's vangen als je losgeld vraagt voor Kezman!?
Op donderdag 16 oktober 2003 12:52 schreef FrisianReds het volgende:
Ik las t ook net. Wat een verschrikkelijk onnozele vent(die bijna-ontvoerder dan). Wat moet je nou met een Kezman?
Ik weet niet he?...............Kan me vergissen hoor!
quote:
Straks schrijft chelloboy het volgende:
Zal wel weer een neus zijn gweeest
Gezien de historisch domme acties vanuit het PSV-kamp (hekken op slot doen om de spelers te 'kidnappen' voor een wedstrijd) zal dit wel weer een actie geweest zijn om Kezman proberen weg te houden uit Zeist
Maar even serieus...Denk niet dat Kezman het lang uithoudt in Nederland op deze manier. Die winterstop kan wel eens een héle lange gaan worden voor de PSV-fans.
quote:Tis iig geen fenomenale ontvoering.
Op donderdag 16 oktober 2003 13:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het bewijs is geleverd, hij is een mazzelaar, want de ontvoering is voorkomen door de politie
quote:Tsja, het is aan de andere kant natuurlijk niet moeilijk om mensen uit Arnhem te slim af te zijn
Op donderdag 16 oktober 2003 13:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het bewijs is geleverd, hij is een mazzelaar, want de ontvoering is voorkomen door de politie
quote:Da's ook weer waar
Op donderdag 16 oktober 2003 13:12 schreef twi het volgende:Tsja, het is aan de andere kant natuurlijk niet moeilijk om mensen uit Arnhem te slim af te zijn
Misschien gewoon weer een kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats te zijn
Dan blijft de vraag nog steeds onbeantwoord....
quote:Fenomenaal dom
Op donderdag 16 oktober 2003 13:11 schreef zjroentje het volgende:Tis iig geen fenomenale ontvoering.
quote:wat denk je hij is DE STER van nederland dus hij is heel veel geldwaard.
Op donderdag 16 oktober 2003 12:52 schreef FrisianReds het volgende:
Ik las t ook net. Wat een verschrikkelijk onnozele vent(die bijna-ontvoerder dan). Wat moet je nou met een Kezman?
p.s. hoorde dat het Joegoslavië Tribunaal hem nog zocht
quote:iig meer dan de overige spelers in de HCE
Op donderdag 16 oktober 2003 13:56 schreef Maxximus het volgende:
wat denk je hij is DE STER van nederland dus hij is heel veel geldwaard.![]()
![]()
quote:Waar kan ik tekenen?
Op donderdag 16 oktober 2003 14:56 schreef PyTh het volgende:
Yep....
Verwacht 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk
Dan mag hij gewoon meedoen tegen Ajax
quote:Als het een strafvermindering wordt dan zou ik dat een érg, érg discutabele en oneerlijke uitspraak vinden. Dan stelt het zelfs vergeleken met de straf van van Nistelrooij voor Oranje weinig voor...
Op donderdag 16 oktober 2003 14:56 schreef PyTh het volgende:
Yep....
Verwacht 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk
quote:Weet niet of het oneerlijk is als ie maar 1 wedstrijd krijgt...
Op donderdag 16 oktober 2003 15:17 schreef twi het volgende:[..]
Als het een strafvermindering wordt dan zou ik dat een érg, érg discutabele en oneerlijke uitspraak vinden. Dan stelt het zelfs vergeleken met de straf van van Nistelrooij voor Oranje weinig voor...
Discutabel misschien wel...
Maarja dat kun je van de scheidsrechter Luinge ook vinden...
Jammer voor hem en PSV.
quote:Ga er vanuit dat PSV en Kezman in beroep gaan zodat ie morgenavond gewoon mee kan doen tegen Heerenveen..
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:04 schreef popolon het volgende:
Kezman mist de wedstrijden tegen Heerenveen en Ajax, 3 wedstrijden geschorts waarvan één voorwaardelijk.Jammer voor hem en PSV.
quote:Waardoor de straf maybe 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk wordt, en dan mistie Ajax ook
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:07 schreef PyTh het volgende:[..]
Ga er vanuit dat PSV en Kezman in beroep gaan zodat ie morgenavond gewoon mee kan doen tegen Heerenveen..
quote:Die zou ie toch wel missen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:27 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
Waardoor de straf maybe 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk wordt, en dan mistie Ajax ook
quote:Ja, dat bedoelde ik. (Maar je kon die "ook" ook op een andere manier opvatten, als je begrijp wat ik bedoel. Ik denk dat "nog steeds" beter was geweest.)
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Die zou ie toch wel missen.
Maar ik lees net dat PSV in hoger beroep gaat, dus kezman speelt gewoon tegen Heerenveen
quote:Daardoor wordt de kans om tegen ajax te spelen nog kleiner
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:23 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
Ja, dat bedoelde ik. (Maar je kon die "ook" ook op een andere manier opvatten, als je begrijp wat ik bedoel. Ik denk dat "nog steeds" beter was geweest.)
Maar ik lees net dat PSV in hoger beroep gaat, dus kezman speelt gewoon tegen Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |