Wat gebeurd er precies, of misschien wel niet, wanneer ik dit aanvink bij het branden van een CD ?
Om een kort verhaal lang te maken:
Je geeft dan aan of je een kopie beveiliging wil maken. Als je deze aanvinkt dan is de desbetreffende track dus niet te kopieren. Althans dat beweert nero
quote:Ok, thnx
Op maandag 6 oktober 2003 04:45 schreef Zenith4ever het volgende:
Als je dit aanvinkt en je klikt met je rechtermuisknop op dit vinkje, dan staat er wat het betekend.Om een kort verhaal lang te maken:
Je geeft dan aan of je een kopie beveiliging wil maken. Als je deze aanvinkt dan is de desbetreffende track dus niet te kopieren. Althans dat beweert nero
quote:Je CD krijgt een mooie waxlaag, zodat je CD beschermd is tegen negatieve weersinvloeden, corrosie en krassen. Bovendien wordt je CD een stuk gladder, waardoor deze makkelijker in een slot-in drive floept. Maar dat is niet alles Mike! Het is ook een streling voor het oog waar menig andere computer hobbyist jaloers op zou worden!
Op maandag 6 oktober 2003 04:24 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Wanneer ik een cd brand in Nero en ik rechtermuisklik op een geselecteerde track en kies voor Eigenschappen, dan staat er ook BESCHERMING. (dit kun je aanvinken)Wat gebeurd er precies, of misschien wel niet, wanneer ik dit aanvink bij het branden van een CD ?
Ik moet minder nachtbraken, dat Tell-Sell is niet goed voor mij
quote:Gewoon vaker doen, net zolang totdat je zelf niet meer in de gaten hebt of het goed voor je is ja of nee
Op maandag 6 oktober 2003 05:10 schreef ACT-F het volgende:[..]
Ik moet minder nachtbraken, dat Tell-Sell is niet goed voor mij
quote:Mike... RIP
Op maandag 6 oktober 2003 05:10 schreef ACT-F het volgende:
...
Maar dat is niet alles Mike!
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |