abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14409762
Mag je nou eigenlijk wel of niet op jezelf stemmen? Toen ik het een paar soeps terug deed, werd er niet al te postief gereageerd.
Het staat niet in de regels, maar ik kan me voorstellen dat je op een ander moet stemmen.
Kan er dan niet in de regels opgenomen worden dat de deelnemers verplicht hun stem posten?
  woensdag 5 november 2003 @ 18:50:52 #202
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14410819
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:15 schreef TUX2 het volgende:
Mag je nou eigenlijk wel of niet op jezelf stemmen? Toen ik het een paar soeps terug deed, werd er niet al te postief gereageerd.
Het staat niet in de regels, maar ik kan me voorstellen dat je op een ander moet stemmen.
Kan er dan niet in de regels opgenomen worden dat de deelnemers verplicht hun stem posten?
Tsja, het is ook geen regel. Als je die van jezelf echt de mooiste vindt, moet je gewoon op jezelf kunnen stemmen vind ik.
Maar daar hebben ze hier een soort van ongeschreven regel van gemaakt, om dat niet te doen....maar ik vind zelf dat het wel moet kunnen.
Life suxx, deal with it!
pi_14411423
Ik vind de keuze nu een beetje moeilijk. Sjoewe heeft er meer werk van gemaakt, maar de afwerking is iets minder, maar als ik niet op mezelf stem weet ik zeker dat ik niet win...
Als ik die van mezelf nou echt veel mooier zou vinden, dan zou ik op mezelf stemmen, maar ik stem nu dan toch maar op Sjoewe, omdat ik dat ook gedaan zou hebben als ik meer stemmen zou hebben.
  donderdag 6 november 2003 @ 09:28:40 #204
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_14423540
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:08 schreef SiNz het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

@Mons: Niet slecht, alleen iets te simpel.

ja het was inderdaad een geweldig saaie soep... 'k had alleen te weinig tijd. en omdat er al een luchthapper en spoiler op zat heb ik die er express niet opgezet.

@latysskylighter bedankt voor je stem

[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 06-11-2003 09:36]

"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_14455375
Voor degenen die het nog niet doorhadden: Ik ben een tijdje afwezig, mijn pc heeft de geest gegeven.
Als mn pc weer up and running is photoshop ik weer mee Ik vind het namelijk erg jammer dat ik niet mee kon doen met de Accord en de Impreza, daar had ik wel wat leuks mee gekunt.
De 350 vind ik iets minder om te photoshoppen, dus die mis ik niet echt

Maar goed, als mn pc weer werkt ben ik weer terug dus! Succes met soepen verder .

pi_14455641
hmmm, ik ben er nog niet over uit welke ik nou moet inzenden:

of

ff klikken op de plaatjes, dan zien ze er beter uit

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  vrijdag 7 november 2003 @ 13:08:43 #207
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14456917
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
hmmm, ik ben er nog niet over uit welke ik nou moet inzenden:

[afbeelding]
of
[afbeelding]

ff klikken op de plaatjes, dan zien ze er beter uit

Hmm, dat ziet er wel heel erg nep uit die met de andere achtergrond.
Heeft waarschijnlijk te maken met contrastverschillen.

Ik zou gewoon de eerste doen (wel nog ff de onderlip wat lichter maken, zodat het niet afsteekt ).
Of je gaat ff met contrasten kutten zodat het wat echter lijkt (of een andere achtergrond natuurlijk), maar deze zou ik niet doen!

Life suxx, deal with it!
pi_14457026
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:08 schreef SiNz het volgende:

[..]

Hmm, dat ziet er wel heel erg nep uit die met de andere achtergrond.
Heeft waarschijnlijk te maken met contrastverschillen.

Ik zou gewoon de eerste doen (wel nog ff de onderlip wat lichter maken, zodat het niet afsteekt ).
Of je gaat ff met contrasten kutten zodat het wat echter lijkt (of een andere achtergrond natuurlijk), maar deze zou ik niet doen!

Thnx, dacht ik zelf ook al, maar als je er te lang naar gekeken hebt zie je het niet meer zo goed.
Die onderlip kan ik niet meer veranderen want ik heb na het mergen van de layers per ongeluk gesaved
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  vrijdag 7 november 2003 @ 14:03:34 #209
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14458673
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

Thnx, dacht ik zelf ook al, maar als je er te lang naar gekeken hebt zie je het niet meer zo goed.
Die onderlip kan ik niet meer veranderen want ik heb na het mergen van de layers per ongeluk gesaved

Je kan het toch ook weer ff selecteren en de Brightness was hoger zetten!??! Is wel iig iets!
Life suxx, deal with it!
pi_14461184
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:03 schreef SiNz het volgende:

[..]

Je kan het toch ook weer ff selecteren en de Brightness was hoger zetten!??! Is wel iig iets!

Dat kan natuurlijk wel, niet eens aan gedacht
Is gebeurd....
  maandag 10 november 2003 @ 01:05:57 #211
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14515184
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:09 schreef Haikuh het volgende:
t lukt me steeds beter niet echt dat dit perfect is , maar t ziet wel beter uit als me eerste soep

hij plakt alleen tegen de grond beetje te laag gegaan volgens mij...maja

Ja, hij hangt idd op de grond. Misschien nog ff veranderen. En het is ook wel aan te raden wat aan je velgen/wielen te doen....daar klopt weinig van! (bijv. voorband valt raar weg en achtervelg zit geen band meer aan...)

Maar ga zo door!! Wordt wel wat denk ik

Life suxx, deal with it!
  maandag 10 november 2003 @ 05:17:49 #212
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14515942
De velgen heb ik voor de eerste keer der onder gezet , en volgens mij was de donor auto de fout , die stond iets anders dan deze , maar was de enige die een beetje gelijk stond, zover ik zo snel kon vinden,

thnx voor je "sugesties"ik zal der aan werken

ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_14528695
Om even terug te komen op wat ik net getypt hebt in PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 16, boven de poll:

Ik kan me ergeren aan het lakse gedrag van sommige topicbezoekers. Als je zelf meedoet kun je toch ook wel een keer de poll maken? Jullie kunnen toch ook zelf beslissingen maken en openingsposts lezen?

Is het nou zo moeilijk of ben ik (met een paar anderen in dit topic) zo ongelooflijk snel van begrip?

maandag 10 november 2003 @ 16:58:07 #214
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14529032
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:46 schreef Henkmanz het volgende:
Om even terug te komen op wat ik net getypt hebt in PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 16, boven de poll:

Ik kan me ergeren aan het lakse gedrag van sommige topicbezoekers. Als je zelf meedoet kun je toch ook wel een keer de poll maken? Jullie kunnen toch ook zelf beslissingen maken en openingsposts lezen?

Is het nou zo moeilijk of ben ik (met een paar anderen in dit topic) zo ongelooflijk snel van begrip?

Amen!
Life suxx, deal with it!
  maandag 10 november 2003 @ 18:07:04 #215
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14530864
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:46 schreef Henkmanz het volgende:

Wil ik best doen, maar ik ben niet zo gigantisch vaak op fok!, lees: eens in de 2 dagen ofzo, dus meestal is dat lastig precies te timen, maar ik ben het verder met je eens, dat wel. En als het een keer zo uitkomt zal ik ook best ff een poll neerzetten (al heb ik geen idee hoe dat werkt nu, maar dat is ongetwijfeld gemakkelijk te vinden
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  maandag 10 november 2003 @ 18:24:15 #216
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14531364
As requested; hoewel dit niet onder off-topic valt imo.
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:43 schreef ToMaSZ het volgende:
Ik ga dit keer niet stemmen, Ik stem niet op mezelf, plus dat ie zeker niet foutloos is, _Tim_ heeft wel erg vreemde fouten, wel cool verder, maar die velgen kloppen bijvoorbeeld bestwel niet, plus dat ie verder alleen is verlaagd en er een logo is weggepoetst, geen kunst. En wat Haikuh betreft, wel leuk idee, duokleur, maar te geverfd en niet consequent geweest.
pi_14531398
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:43 schreef ToMaSZ het volgende:
Ik ga dit keer niet stemmen, Ik stem niet op mezelf, plus dat ie zeker niet foutloos is, _Tim_ heeft wel erg vreemde fouten, wel cool verder, maar die velgen kloppen bijvoorbeeld bestwel niet, plus dat ie verder alleen is verlaagd en er een logo is weggepoetst, geen kunst. En wat Haikuh betreft, wel leuk idee, duokleur, maar te geverfd en niet consequent geweest.
Het is natuurlijk niet de bedoeling om andermans soep af te kraken of te becriticeren in het wedstrijdtopic. Suggesties enz zijn welkom, en wel in dit topic.
Ik ben het overigens eens over Tim's velgen, maar hij heeft wel degelijk meer gephotoshopt dan jij zegt.
De mistlampen zijn weg, het logo is weg, hij is verlaagd, hij heeft andere velgen, hij heeft booskijkers, ander nummerbord (al zie ik het nut daar niet van in), de richtingaanwijzer is weg.

In mijn ogen is zijn totaalplaatje mooier dan die van jou, vandaar mijn stem op hem. Het is nou niet zo dat donoronderdelen automatisch voor een winnaar zorgen.

maandag 10 november 2003 @ 19:12:12 #218
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_14532782
Ik ben het wel eens met Henkmanz, maar ik heb geen zin meer om te soepen, omdat er bijna niemand meer mee doet.
Ik vind ook wel dat andere mensen eens een poll kunnen maken, want hoevaak heb ik wel niet een poll gemaakt (ook vaak te laat omdat niemand het deed) Als iedereen nou zo denk als ik, dus dat je geen zin meer hebt om te soepen, omdat er niemand mee mee doet, dan komt dit topic ook niet verder, dus als we nou eens met z'n allen gaan soepen dan wordt het misschien ook weer leuker en soept men vaker.
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
  maandag 10 november 2003 @ 20:33:56 #219
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14535139
Heyz, nou ff voor iedereen , dit is volgens mij de 2de keer dat ik echt me inzet voor iets moois te maken , en de eerste keer dat ik velgen ga knippen en plakken enzo .... en dacht dat Henkmanz de leider was..... die de pollz maakte, maar als jullie willen dat ik dat es doe , dan doe ik dat wel hoor..

maar thnx , voor jullie reacties.. btw dit is me nieuwe soep, is al iets anders....

maar hier zijn geen velgen gedaan, nog geen goede donor auto gevonden

maandag 10 november 2003 @ 20:43:21 #220
28634 wick
Got VTEC?
pi_14535411
ik volg de fotosjop draadjes met plezier, maar tering wat een mierenneukerij ok het hoort erbij, ik stel jullie werk dan ook zeer op prijs, keep it goin
live fast, die young
  maandag 10 november 2003 @ 20:48:59 #221
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14535604
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:25 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet de bedoeling om andermans soep af te kraken of te becriticeren in het wedstrijdtopic. Suggesties enz zijn welkom, en wel in dit topic.
Ik ben het overigens eens over Tim's velgen, maar hij heeft wel degelijk meer gephotoshopt dan jij zegt.
De mistlampen zijn weg, het logo is weg, hij is verlaagd, hij heeft andere velgen, hij heeft booskijkers, ander nummerbord (al zie ik het nut daar niet van in), de richtingaanwijzer is weg.

In mijn ogen is zijn totaalplaatje mooier dan die van jou, vandaar mijn stem op hem. Het is nou niet zo dat donoronderdelen automatisch voor een winnaar zorgen.

Ik probeer niemand af te kraken of te bekritiseren, wat ik wilde zeggen was eigenlijk dat er dit keer niets echt goeds bijzat, ook de mijne was dat niet. Vandaar dat ik niet heb gestemd
  maandag 10 november 2003 @ 21:05:49 #222
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14536043
tis 21:00 geweest trouwens, _Tim_, heb je al een nieuw plaatje?
  maandag 10 november 2003 @ 22:13:25 #223
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14538220
ondertussen al 22.00
pi_14538238
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:13 schreef Haikuh het volgende:
ondertussen al 22.00
Juist Henkmanz, kom maar op met die bak, anders zoeken wij er een uit
pi_14538330
hmhmdlvnadlnvflanldfnalfdlvnaklvfnqioerjhoq???
http://www.highresautoimages.com/1600/maserati/coupe3.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')