quote:lol@ skyligther
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:55 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
ik wilde eigenlijk via een diagram antwoorden, maar dat doe ik toch maar niet, hier is een kort antwoord:Ik hou van een beetje overzicht!
quote:ooh over de foto´s hoor je mij opzich niet klagen hoor! die Lupo was leuk (maar ik was veeeeeeel te laat) en de NSX tsja shit happens. deze saab vind ik ook leuk. maar zoals laytsky dinges (sorry hoor, neem dan een fatsoenlijke nick
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:02 schreef SiNz het volgende:[..]
Hoe bedoel je in een dalende lijn gaat?!? Er zijn toch wel meer foto's gepost die mensen niet leuk vinden om te soepen?!? Als je um niet leuk vindt, doe je toch gewoon niet mee?! Gebeurd wel vaker....
(dit bericht is overigens niet voor SiNz bedoeld, maar voor iedereen die mij serieus neemt )
quote:die nummerplaat probeer ik nog ff te fixen is idd er blurry, de vooruit was de bedoeling dat ie iets lichter was dan de zijruiten omdat dat meestal in het 'echt' ook zo is. en dat ie bumber een beetje scheef zit is wel waar maar ik kon bijna geen donor foto vinden die uit exact dezelfde hoek was genomen, want de meeste foto's die je vind zijn schuin van voren genomen en deze is toch wat meer van de zijkant.
Ik durf het bijna niet meer te zeggen:
je voorbumper zit een beetje scheef!Verder een hele aardige soep, als ik jouw was zou ik nog ff kijken naar de nummerplaat (weet niet of dat de bedoeling is), de wielen en de voorruit. Het lijkt alsof de voorruit net iets lichter is dan de anderen.
Verder is dit het voorbeeld van een niet zwaar overdreven getunede saab! Dus mooie inzending
[..]
quote:Nou, als je het 1 keer doorleest onthoud je het wel, ik weet em toch ook!
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:24 schreef Ultimora het volgende:
(sorry hoor, neem dan een fatsoenlijke nick)
quote:ok, maak dan de zijruiten die je door het voorfuit ziet een beetje donkerder, dit maakt het meer realistisch, verder goede soep
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:10 schreef zerrocool het volgende:[..]
die nummerplaat probeer ik nog ff te fixen is idd er blurry, de vooruit was de bedoeling dat ie iets lichter was dan de zijruiten omdat dat meestal in het 'echt' ook zo is. en dat ie bumber een beetje scheef zit is wel waar maar ik kon bijna geen donor foto vinden die uit exact dezelfde hoek was genomen, want de meeste foto's die je vind zijn schuin van voren genomen en deze is toch wat meer van de zijkant.
ik zal ff kijke wat ik kan fixe.
quote:Stuk beter dan de eerste
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:16 schreef zerrocool het volgende:
ik heb de zijruiten nu wat donkerdere gemaakt, ff een kenteken erop gezet en nog wat hele kleine aanpassingen nu is ie wel af.
alleen staat het nummerbord nu nog schever dan de voorbumper, maar ik zou dat laten, want zo kun je nog dagen bezig blijven
ps je auto is geen 800x600
[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 07-10-2003 17:44]
quote:klopt, maar ik was geen n00b die overhaast foto's postte in het verkeerde topic. een n00b houdt niet in dat je weinig posts hebt, houdt gewoon in dat je er geen ruk van snapt.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:55 schreef _laytsskylighter_ het volgende:Iedereen was ooit een n00b, jij ook, ik ook.
Ik ben ook niet zo moeilijk over de plaatjes die gesoept moeten worden, de 1 past wat meer en is makkelijker en de andere is weer iets moeilijker. Dat houdt het alleen maar leuk en uitdagend. Als we allemaal makkelijk willen kunnen we ook een Golf 4 nemen en die dan 20x achter elkaar soepen. Is wel zo makkelijk.
Dus mensen/kinderen soep als je wilt soepen, je wint als je het goed gedaan hebt, en je leert ervan als je het minder goed gedaan hebt. Je hoeft ook niet jaloers te zijn op elkaar, de 1 is nou eenmaal beter dan de ander, maar zie het als een uitdaging je skills te verbeteren.
Probeer elkaar te helpen dan op elkaar te schelden. je zult zien dat het dan een stuk leuker is, probeer nieuwe dingen uit. En vraag gewoon hoe wat gedaan wordt.
Dus geen geruzie meer, maar ga soepen en geniet ervan, als je dat niet kan. Begin er dan niet aan.
quote:Brute velgen!!
Op donderdag 9 oktober 2003 21:12 schreef Googolplexian het volgende:
Ik doe ook weer eens (subtiel) mee...
1. Ik heb nog nooit een spoiler gezien die aan de auto geintegreerd zit op zo'n manier.
2. Ik heb ook nog nooit een spoiler gezien die op die plek op de auto gezet wordt.
3. Wordt een beetje lastig je achterklep te openen zo denk ik
Verder heb je mijn stem wel hoor Blacku....ownee Googolplexian!
googolplexian hier kennen we verder praten over die auto`s en hun (uber) spoilers..
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:01 schreef bier2k3 het volgende:[..]
dat geleuter van ons is zinniger als dat gezeik van jou... probeer je mod te spelen ofzo? jammer had je het normaal gevraagd had ik die foto wel weggehaald nou val maar kapot
edit: bij nader inzien (ff da andere topic bekeken en dat is daar inderdaad voor), de foto toch weggehaald, maar je loopt wel te zeiken maat
quote:Gstar begrijpt het niet. Je kan mensen ook in hun waarde laten. Of hij mijn discussies onzinnig vindt of niet heb ik werkelijk poep aan.
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:04 schreef _laytsskylighter_ het volgende:Gstar begrijpt het! Je hoeft geen mod te zijn om op iemands fouten te wijzen. Als je meedoet, lees dan eerst gewoon ff de 1e post, dat kan toch niet zo moeilijk zijn?
quote:Netjes erop gebrushed. Alleen lijkt de spoiler wel mat. Doe je helaas weinig aan > if donorauto = geel then goto kutglans.
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:08 schreef bier2k3 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]googolplexian hier kennen we verder praten over die auto`s en hun (uber) spoilers..
We hebben er een soeper bij, dames en heren!
quote:Ja.. achteraf hed ik ook wel een beetje spijt van die spoiler. Maar hij zat er al op en ik had de layers al gecombineerd en gesaved
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:37 schreef SiNz het volgende:[..]
Brute velgen!!
Alleen ff je spoiler.1. Ik heb nog nooit een spoiler gezien die aan de auto geintegreerd zit op zo'n manier.
2. Ik heb ook nog nooit een spoiler gezien die op die plek op de auto gezet wordt.
3. Wordt een beetje lastig je achterklep te openen zo denk ikVerder heb je mijn stem wel hoor Blacku....ownee Googolplexian!
En als je het nooit gezien hebt is het alleen maar origineel toch?
Jep ... Blackuplexian
quote:Ja want het was een redelijk moraliserend toontje, en moraalridders zijn er al genoeg. Toen ik zag dat dit topic er echt helemaal voor was heb ik gewoon die fotos weggehaald omdat het zo nuttiger is. Staat er toch ook:?
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:43 schreef Gstar het volgende:[..]
mis ik iets? ik vroeg redelijk netjes of je die foto weg wilde halen, ik had je er bij voorbaat al voor bedankt, je reactie begrijp ik niet helemaal. Natuurlijk ben ik geen mod, anders had ik de foto zelf wel verwijderd. in elk wedstrijdtopic worden wel foto's gepost die niks met de wedstrijd zelf te maken heeft, dit kan gebeuren en daarom vroeg ik jou die foto te verwijderen, dit keer was ik het, volgende keer is het weer iemand anders, Kan jij je reactie ook uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |