Alleen die blauwe is wel met erg weinig fantasie gerestaureerd.
Zie er een beetje kaal en gekunsteld uit. (o.a. geen sierstrippen wat wel hoort)
Ooit eens gelezen dat er in Amerika een rondrijdt met 6 ton op de teller zonder gereviseerd te zijn, toppertje dus.
quote:"
Op zondag 5 oktober 2003 17:34 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat dat nou juist de bedoeling was...
Er een moderne hot rod van maken
Komt niet eens door de APK zo, hij heeft geen bumpers.
quote:Er is niets aan veranderd verder .. dan weet ik nog wel wat ingrepen om er een echt vette bak van te maken ! Dit is alleen maar overspuiten en wat originele onderdelen kwijt zijn..
Op zondag 5 oktober 2003 17:34 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat dat nou juist de bedoeling was...
Er een moderne hot rod van maken
Hier een P1800 die te koop staat ; kan je dus alvast 6.000 sparen..
quote:Als ik me niet vergis is dat die rode p1800 die boven is afgebeeld.
Op zondag 5 oktober 2003 17:35 schreef wateringer het volgende:
Ooit eens gelezen dat er in Amerika een rondrijdt met 6 ton op de teller zonder gereviseerd te zijn, toppertje dus.
Dr zijn wat verschillende uitvoeringen. Je hebt ook nog de Station (ES) bijvoorbeeld. (met het aparte achterruitje)
De blauwe is idd niet mooi, die ziet er niet klassiek meer uit. En dat is juist wat deze bak zo mooi maakt, de prachtige klassieke en toch sportieve lijnen. Vind het echt een van de mooiere auto's, heb nog es op internet rond gekeken of die dingen te vinden zijn, maar dat is nog best moeilijk. Uit VS schijn je ze redelijk makkelijk te kunnen importeren, maar dat zijn dan wel vaak slechte versies, bovendien hebben ze vaak veel onderhoud nodig...
maar het blijft een prachtige auto
Echt wel een mooie auto ja. Maar idd vrij prijzig als je een fatsoenlijk gerestaureerde danwel in goede staat verkerende auto wilt hebben.
Geef mij maar een 242: .
quote:Lelijk? Ga je mond spoelen! En vlug!
Op woensdag 8 oktober 2003 00:54 schreef flippie_flink het volgende:
dan post je wel ff een hele lelijke 240 wij hebben er zelf eentje gehad maar rijden nu 850
quote:Sloop die spoiler er 's effe snel af!
Op woensdag 8 oktober 2003 00:36 schreef r8ality het volgende:
En de P1800 is véél mooier. .
quote:De P1900 eigenlijk nog mooier. Maar daar kun je 3-4 P1800's voor kopen
Op woensdag 8 oktober 2003 01:00 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Sloop die spoiler er 's effe snel af!
.
En de P1800 is véél mooier.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |