Dusss nog 3 dagen te gaan, wat zal ik doen?
Heeft iemand verstand van Finse meisjes, of meisjes in het algemeen die niks zeggen?
Alles op alles zetten (misschien met behulp van een vriend? )
lukt het: moooooooi dan heb je nog 3 heerlijke dagen
lukt het niet: dan geneer je je nog 3 dagen als zij in de buurt komt maar heb je het iig geprobeerd
quote:dit is niet geheel zonder riscico op lichamelijke beschadigingen
Op zondag 5 oktober 2003 12:22 schreef Matrixxx het volgende:
misschien heeft ze hetzelfde als jou en post ze nu hetzelfde op een fins forum. Gewoon veel (niet té veel) met haar omgaan en dicht bij haar zijn enzo. Je kan haar natuurlijk ook ff zoenen, dan weet je het helemaal cker
Mja als je een echte relatie zou willen denk ik dat het een moeilijk verhaal word, als het om 1 nacht draait is het het beste om snel iets te regelen, samen uit eten of zo, en als je niet durft te vragen zal je je er overheen moeten zetten gezien de tijd die je nog maar hebt. Overigens, je ziet haar nooit meer, dus je hebt echt niets te verliezen.
En als ze je wel wil mooi toch. Finland ligt nou ook weer niet aan de andere kant van de wereld dus wie weet waar het allemaal nog toe leidt.
quote:al de 4e of 5e stoere poster die er gewoon meteen op af zou gaan, ik ben benieuwd hoe het met jullie zou gaan als jullie in deze situatie zaten
Op zondag 5 oktober 2003 12:30 schreef Aurelium het volgende:
Echt een nothing 2 lose scenario. Stap er gewoon op af en vertel het er. Who cares als je afgaat, je zult haar daarna nooit meer zien. Als je het er echt niet durft te vertellen, schrijf het dan op een briefje ofzo en doe dat bij haar in de bus
quote:ik zou niets doen
Op zondag 5 oktober 2003 12:33 schreef Roepert het volgende:[..]
al de 4e of 5e stoere poster die er gewoon meteen op af zou gaan, ik ben benieuwd hoe het met jullie zou gaan als jullie in deze situatie zaten
Als je niks doet dan zul je lange tijd gaan balen, je bent verliefd en je ziet haar nooit meer. Je zult je afvragen hoe het had kunnen zijn. Als je echter wel wat doet dan kan het goed aflopen (oh yeaaaah ) of het wordt niks en in dat geval weet je dat het er niet in zat en ben je snel van je verliefdheid af.
Deze spreuk is goud waard: "Je krijgt uiteindelijk meer spijt van de dingen die je niet hebt gedaan dan van de dingen die je wel hebt gedaan."
Ik heb zojuist bij haar vriendinnen een berichtje achtergelaten dat ze langs moet komen als ze iets met me wil doen. (ik kon haar nog steeds niet direct vragen, maar dit is een goed compromis)
Hoewel haar vriendinnen er een groot voorstander van waren dat ik het zelf zou vragen gingen ze toch akkoord
Haar vriendinnen zijn er al langere tijd van overtuigd dat ik een goede kans maak, en ik ga er maar van uit dat haar vriendinnen dat niet zomaar denken...
Dusssss vanavond wordt de avond, jullie gaven me het laatste nodige duwtje, mijn dank is groot
"I have to do my homework"
ik houd het dus maar op een NEE...
morgen nog een keertje proberen en dan kap ik er mee.
Jammer maar helaas, volgende keer eerder de stoute schoenen aantrekken!
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:48 schreef rongvk het volgende:
"I have to do my homework"
Forget it dude
quote:ach ja.. het ben meestal wel ok met meiden, maar als ik verliefd ben dan is het geen kwestie van hoe gaat het gaat, maar eerder hoe weinig ik het verkloot haha.
Op zondag 5 oktober 2003 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen houden niet van halfslachtig gedoe, dus als er ooit interesse van haar kant was, dan is dat nu allemaal weer tenietgedaan.Jammer maar helaas, volgende keer eerder de stoute schoenen aantrekken!
Nou ja in ieder geval valt het wel mee qua gebroken hart gevoel en zo.. nog 6 weken in finland, en d'r loopt vast nog wel een leukere rond
*tja, als noob weet ik daar niet zo veel vanaf*
LUISTER NAAR HAAR VRIENDINNEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |