quote:Zoek op google naar newsserver free en binaries, kom je er genoeg tegen.
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:06 schreef Knabbel30 het volgende:
Ik zit op het moment bij Cistron en hun newsserver is gewoon slecht.
Heb weet je dan wel een goeie payserver?
Ik heb zitteb twijfelen om op Demon over te stappen maar dan zit ik 6 weken zonder internet
Er waren ook gratis servers, maar ik ben de naam en hostname kwijt
Wat Zjappa als schrijft, easynews is de beste, maar je betaald $10 per 6GB.
UPC en XS4ALL schijnen ook goede servers te hebben.
* generalist heeft geen newsserver nodig, heeft daar andere 'bronnen' voor
Even zoeken op http://forum.ftd.nu wil ook wel 's uitkomst bieden
quote:De tijd dat de files op de server blijven staan.
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:45 schreef cptmarco het volgende:[..]
wat is dat?
En voor een dubbeltje op de eerste rang werkt niet bij binaries.
quote:VERTEL
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:36 schreef generalist het volgende:
Nieuwsservers meteen goede snelheid en retentiontime zijn inderdaad betaal-servers.Wat Zjappa als schrijft, easynews is de beste, maar je betaald $10 per 6GB.
UPC en XS4ALL schijnen ook goede servers te hebben.* generalist heeft geen newsserver nodig, heeft daar andere 'bronnen' voor
quote:Newszilla van XS4ALL is inderdaad ERG goed. hoge retentietijd (tussen de 4 en 8 dagen, afhankelijk van groep) en een pittige snelheid.
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:36 schreef generalist het volgende:
[..]
UPC en XS4ALL schijnen ook goede servers te hebben.
UPC (oftewel: Chello) heeft z'n leven aardig gebeterd op newsgebied. Vorig jaar was het nog een zooitje met een retentie van tussen de 18 en 48 uur. Maar ik hoor steeds betere geluiden wat dat aangaat. Desondanks blijf ik UPC als kabelaar/provider onder de maat vinden qua uplinktime en service.
Deze staat niet vermeld op de site omdat het nog in de test fase zit ofzo, maar hij werkt wel
Wat is de kwaliteit van de Demon news server? Daar lees ik op het forum weinig over.
quote:Waarom? We zijn hier toch op fok? Waarom zouden we hier het antwoord niet kunnen geven?
Op maandag 10 november 2003 07:22 schreef Jazzpa het volgende:
Check dan bijvoorbeeld eens het GOT forum...
quote:Ja, ik heb me hier toch niet voor de kat zijn viool geregistreerd
Op maandag 10 november 2003 07:25 schreef ToBe het volgende:[..]
Waarom? We zijn hier toch op fok? Waarom zouden we hier het antwoord niet kunnen geven?
quote:Dat zeg ik ook niet. Op GOT zijn alleen hele topics gewijd aan Demon en hun newsserver, ik denk dus dat daar sneller een antwoord gevonden kan worden...
Op maandag 10 november 2003 07:25 schreef ToBe het volgende:[..]
Waarom? We zijn hier toch op fok? Waarom zouden we hier het antwoord niet kunnen geven?
Ter info uit een Demon topic op GOT:
quote:
De newsserver die Demon gebruikt is die van Supernews Deze beschikt over meer dan 140 Tb (ja, da's ruim 140.000 Gb) opslagcapaciteit en heeft alle (binary)groepen die je je maar kunt wensen. De snelheid is gelimiteerd tot 3 threads van 512 kbit/sec.
quote:Misschien dat ik me dan even zal wagen in de krochten van het got heelal
Op maandag 10 november 2003 08:10 schreef Jazzpa het volgende:[..]
Dat zeg ik ook niet. Op GOT zijn alleen hele topics gewijd aan Demon en hun newsserver, ik denk dus dat daar sneller een antwoord gevonden kan worden...
Ter info uit een Demon topic op GOT:
[..]
Het komt er samengevat op neer dat iedereen supertevreden is. Het schijnt alleen dat er een paar mensen zo zwaar lopen te leechen dat er wat capaciteitsproblemen zijn...
Dit is bij de weg het topic waarin veel Demon info staat: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/832532
Tikje DIG alsnog, newsgroepen OPZICH zijn niet illegaal imho. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |