quote:Een wereldtaal, zo groot is Frankrijk niet
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:05 schreef Anthraxx het volgende:
Het is een wereldtaal dus je zal er ongetwijfeld wel wat aan hebben.Alleen ik weet het ook niet
Frans afschaffen dus
quote:Ja tuurlijk...je kan je ook zo gaan gedragen als dat de Duitsers in nederland doen. Die praten echt alleen maar Duits
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:09 schreef nossio het volgende:
Ze praten er ook engels in de restaurants,Mac en burger king prima te doen.
Deux croissant gaat ook goed....Frans afschaffen dus
quote:Wereldtaal?
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:05 schreef Anthraxx het volgende:
Het is een wereldtaal dus je zal er ongetwijfeld wel wat aan hebben.Alleen ik weet het ook niet
Even kijken, waar spreken ze voornamelijk Frans:
- Frankrijk; arrogant kutvolk waar eigenlijk iedereen een hekel aan heeft.
- Canada (Quebec) Achtergesteld deel van een verder prachtig en modern land. Engels is daar dus voldoende.
- Enkele delen van Afrika; onderontwikkeld gebied waar het enige wat ze daar doen is pre-historisch stamoorlogen voeren.
Conclusie: Nutteloze taal. Leer de scholieren dan Spaans. Dat is niet voor niets de tweede wereldtaal
quote:Je bent sneller lid van de ANWB dan dat je die taal onder de knie hebt hoor
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:18 schreef teimurazu het volgende:
this alleen goed als je in frankrijk met pannuh (pech met de auto voor de debielen) staat en geen lid bent van de anwb
Wees toch niet zo bekrompen. Talen zijn de interessantste dingen die je kan leren.
quote:Je komt toch ook regelmatig duitsers tegen die het in het nederlands proberen hoor!!
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:12 schreef --Rick-- het volgende:[..]
Ja tuurlijk...je kan je ook zo gaan gedragen als dat de Duitsers in nederland doen. Die praten echt alleen maar Duits
quote:Ik heb nog nooit een Nederlander horen zeggen dat ie met Nederlands "overal komt". Engels en Spaans zijn weer een ander verhaal. Leer die kinderen die 2 talen dan zou ik zeggen
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:22 schreef Little_Meanie het volgende:
Fransen arrogant noemen? Wat zijn jullie dan, "oh met mijn stom kuttaaltje kom ik overal"![]()
Er zijn meer Spaans-sprekende mensen op de aardbol dan Frans-sprekenden.
quote:Er zijn er nog veel meer.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:22 schreef Little_Meanie het volgende:
Wees toch niet zo bekrompen. Talen zijn een van de interessantste dingen die je kan leren.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:17 schreef kwib het volgende:[..]
- Frankrijk; arrogant kutvolk waar eigenlijk iedereen een hekel aan heeft.Conclusie: Nutteloze taal. Leer de scholieren dan Spaans. Dat is niet voor niets de tweede wereldtaal
quote:Naar school ga je om wat te leren over de wereld. Als je dat niet aanstaat dan ga je toch niet? Niet zeuren, wees blij dat je de kans krijgt om wat te leren.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:03 schreef --Rick-- het volgende:
Wat heb je nou aan frans op school, net zo als CKV het slaat echt nergens op
En later lekker stotteren aan de cote d'azur natuurlijk.
quote:Nouw...hier op Texel niet hoor
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:22 schreef jpzegthallo het volgende:[..]
Je komt toch ook regelmatig duitsers tegen die het in het nederlands proberen hoor!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |