abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13620447
Ik begrijp iets niet. Al die fokking drukte om dat mens, gaat dat eigenlijk nog ergens over? Had ze een relatie met die crimineel, wat zegt zijn lijfwacht, is ze wel goed gescreend, enzovoort. Dan denk ik: WHO GIVES A FUCK!

Al heeft ze een orgie gehouden met die Bruinsma en die lijfwacht tegelijk, wat boeit het in godsnaam! Ze heeft zelf toch geen crimineel verleden, en dan nog - ze heeft als vriendin of vrouw van Friso heus niet een oppermachtige of invloedrijke positie in Nederland.

Waarom moet er in deze tijden een duurbetaalde instantie als de RVD zich bezighouden met dit soort onzin? Hoeveel tijd en geld heeft deze bullshit nu al gekost. Waarom moet er zoveel geld (ook mijn geld) over de balk worden gegooid voor dit soort totaal onbelangrijke nonsens.

Dus ik zou zeggen: opgerot met die onzin, en laat de RVD (en tweede kamerleden, ministers, en andere dure lui wiens aandacht er intussen ook al bij betrokken wordt) iets ZINNIGS gaan doen van onze duurbetaalde centjes.

Why do people with closed minds always open their mouths?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:18:40 #2
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_13620469
*eens
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_13620475
*eens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:21:09 #4
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_13620521
Als Wim Lex en Maxima weg zijn (op de een of duistere manier) dan zou zij de Koningin worden zeg maar. Daarom denk ik.....maar inderdaad, waar maken ze zich druk om!!! Het is al meer dan 12 jaar geleden dat dit zich heeft afgespeeld. Als ze nou met hem geneukt had toen ze met Friso was, dan vind ik het een andere zaak, maar dit is al zo lang geleden!!

*sluit zich bij ts aan*

Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:22:15 #5
8526 Garrett
Master Thief
pi_13620547
*eens... al dat gezeik eromheen
'What' ain't no country I ever heard of... they speak English in 'What'? <[Pulp Fiction]>
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:22:32 #6
53215 marco_balk
http://chef.gelogd.nl
pi_13620557
Al neukt ze heel crimineel Nederland...

Just don't give a fuck....

Vroegah was voetbal oorlog. Nu is oorlog ook niet meer dan een spelletje.... (Check ook www.the-forums.nl)
pi_13620567
I sure as hell don't care.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_13620568
Niet eens, mocht zij ooit een keer koningin worden zou zij mischien chanteerbaar zijn en daarmee dus ook ons staatshoofd.

Verder heeft zij zelf al gelogen over deze "Affaire" en begint ze nu wat meer te vertellen.

Van mij mag ze best trouwen maar dan moet prins Friso wel afstand nemen van de troon.

pi_13620581
*eens
Toch zijn er mensen die helemaal wild worden van dit nieuws en dan zijn er ook mensen die geld verdienen met het uitmelken van deze nutteloze onderzoeken. Conclusie: onzin is goed voor de werkgelegenheid en dus de economie.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:23:36 #10
49006 Glatze
The world is flat!
pi_13620586
Ze heeft gelogen, daar gaat het om. Net als Clinton indertijd. Als ie gewoon had gezegd dat hij dat wijf had lopen naaienn en dat iedereen zich met zn eigen zaken moest bemoeien was er veel minder aan de hand geweest. Zei had nu ook moeten zeggen dat ze in haar jonge jaren met mensen om is gegaan waar ze nu spijt van heeft en basta. Nu moet ze haar eigen verklaring aanpassen.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:23:54 #11
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_13620594
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:18 schreef DarkElf het volgende:
*eens
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_13620609
* oneens

Koningshuis moet van ombesproken gedrag zijn, zeker als ze er eerst over liegen!

en aan bakboord zwemmen haaien......
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:24:47 #13
19242 yavanna
Results may vary.
pi_13620627
Niet mee eens...vooral het feit dat ze erover loog vind ik ernstig genoeg!
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_13620658
quote:
heeft zelf toch geen crimineel verleden
Omdat ze zelf nooit iemand overhoop geknald heb?!
Als mijn vriendin iemand overhoop knalt waar ik bij sta te kijken ben ik volgens mij medeplichtig enzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_13620659
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:18 schreef Qarinx het volgende:
*eens
pi_13620667
Oneens. Het is nogal kortzichtig om alleen te kijken naar zijn huidige positie. Het is namelijk niet ondenkbaar dat Friso troonopvolger en dus koning wordt, dan heeft hij wel een belangrijke positie. En dat is nu juist waar de discussie over gaat: Blijft hij een mogelijke troonopvolger of niet?
pi_13620675
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:24 schreef yavanna het volgende:
Niet mee eens...vooral het feit dat ze erover loog vind ik ernstig genoeg!
wat boeit jou het nou dat dat mens liegt ??? je kent haar niet eens. . .en je hebt niets met haar van doen .. .

ze moet toch zelf weten met wie ze in bed ligt ??
* Flierp wordt een beetje flauw van de prive/story generatie !

Religion : Mankind's worst invention !
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:26:22 #18
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13620677
Zie SHO.

Slotje.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo