Al heeft ze een orgie gehouden met die Bruinsma en die lijfwacht tegelijk, wat boeit het in godsnaam! Ze heeft zelf toch geen crimineel verleden, en dan nog - ze heeft als vriendin of vrouw van Friso heus niet een oppermachtige of invloedrijke positie in Nederland.
Waarom moet er in deze tijden een duurbetaalde instantie als de RVD zich bezighouden met dit soort onzin? Hoeveel tijd en geld heeft deze bullshit nu al gekost. Waarom moet er zoveel geld (ook mijn geld) over de balk worden gegooid voor dit soort totaal onbelangrijke nonsens.
Dus ik zou zeggen: opgerot met die onzin, en laat de RVD (en tweede kamerleden, ministers, en andere dure lui wiens aandacht er intussen ook al bij betrokken wordt) iets ZINNIGS gaan doen van onze duurbetaalde centjes.
*sluit zich bij ts aan*
Just don't give a fuck....
Verder heeft zij zelf al gelogen over deze "Affaire" en begint ze nu wat meer te vertellen.
Van mij mag ze best trouwen maar dan moet prins Friso wel afstand nemen van de troon.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:18 schreef DarkElf het volgende:
*eens
Koningshuis moet van ombesproken gedrag zijn, zeker als ze er eerst over liegen!
quote:Omdat ze zelf nooit iemand overhoop geknald heb?!
heeft zelf toch geen crimineel verleden
quote:wat boeit jou het nou dat dat mens liegt ??? je kent haar niet eens. . .en je hebt niets met haar van doen .. .
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:24 schreef yavanna het volgende:
Niet mee eens...vooral het feit dat ze erover loog vind ik ernstig genoeg!
ze moet toch zelf weten met wie ze in bed ligt ??
* Flierp wordt een beetje flauw van de prive/story generatie !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |