Bron: CNN
Report: Courtney Love hospitalized for possible overdose
NEW YORK (Reuters) -- Musician and singer Courtney Love was hospitalized for a possible drug overdose following her arrest after allegedly breaking windows at a friend's house, the LA Times reported Friday, citing police.
Love was booked for allegedly being under the influence of a controlled substance after police found her outside a Wilshire-area home, where she said she had broken four windows while trying to enter, said the Times.
The founder of the band Hole was released after being booked, the daily said.
Less than an hour later, Love was found at a private residence, following a call for help to Beverly Hills police and medics.
She was taken to Century City Hospital for treatment for a possible drug overdose, according to the paper, which added that she was not at the hospital by midday Thursday. It gave no further details.
Die is ECHT van de kaart...
quote:Toen was ze idd. aardig "verkouden".
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:09 schreef SittingDuck het volgende:
Dat ze aan de drugs was is wel duidelijk toen ik de the Osbournes zag met haar guest appearance..Die is ECHT van de kaart...
(Ja, shmoop denkt meteen aan die arme kindjes.)
quote:Courtney is altijd zo vreemd, tijdens de opnamens van the People vs Larry Flint dacht iedereen ook dat ze drugs gebruikte, maar ze is gewoon vreemd en hyper.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:09 schreef SittingDuck het volgende:
Dat ze aan de drugs was is wel duidelijk toen ik de the Osbournes zag met haar guest appearance..Die is ECHT van de kaart...
quote:Vandaar dat ze nu met een OD in het ziekenhuis ligt.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:14 schreef S_ het volgende:[..]
Courtney is altijd zo vreemd, tijdens de opnamens van the People vs Larry Flint dacht iedereen ook dat ze drugs gebruikte, maar ze is gewoon vreemd en hyper.
quote:Precies, zie ook Whitney & Bobby
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:14 schreef shmoopy het volgende:
Iedere gewone junk wordt met dit gedrag uit de ouderlijke macht ontzet, maar dit mag allemaal.
Wat een triest excuus voor een moeder.(Ja, shmoop denkt meteen aan die arme kindjes.)
Tuurlijk ken ik dame Love niet, maar van wat ik gezien en gelezen heb, komt ze op mij over als een afschuwelijk egocentrisch & egoistisch kreng.
Maar dat zal wel een logisch gevolg zijn van junkiehood
quote:Toen Frances was geboren, is ze al een aantal maanden uit huis geplaatst.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:14 schreef shmoopy het volgende:
Iedere gewone junk wordt met dit gedrag uit de ouderlijke macht ontzet, maar dit mag allemaal.
Wat een triest excuus voor een moeder.(Ja, shmoop denkt meteen aan die arme kindjes.)
[..]
Precies, zie ook Whitney & Bobby
Tuurlijk ken ik dame Love niet, maar van wat ik gezien en gelezen heb, komt ze op mij over als een afschuwelijk egocentrisch & egoistisch kreng.
Maar dat zal wel een logisch gevolg zijn van junkiehood
[/quote
Ja, ze kreeg haar eerste LSD-pil al toen ze vier jaar was van haar vader. Hij was toen manager van Grateful Dead]
quote:Okee, maar dat heeft blijkbaar weinig geholpen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:17 schreef S_ het volgende:[..]
Toen Frances was geboren, is ze al een aantal maanden uit huis geplaatst.
quote:Heeft haar moeder o.a. al laten doen toen ze nog een kind was. Ze heeft een vorm van autisme en verder heeft ze een IQ van 160 (!?!)
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:20 schreef shmoopy het volgende:[..]
Okee, maar dat heeft blijkbaar weinig geholpen.
Het is gewoon een gestoord wijf die mensen met doodsbedreigingen de stuipen op het lijf jaagt en compleet uit haar dak gaat bij het minste of geringste.
Ben benieuwd wat daar allemaal voor syndroompjes uit komen rollen als er eens een psychiater op losgelaten wordt.
Het was het huis van haar exvriend
--------------------------------------------------------------
This rocker seems to Love trouble
Bad girl rocker Courtney Love was busted yesterday on suspicion of using drugs after cops said they caught her trying to break into an ex-boyfriend's house in Los Angeles.
The widow of Nirvana legend Kurt Cobain was arrested before dawn after neighbors complained she was raising a ruckus outside the Hollywood home of former manager and boyfriend Jim Barber.
"She started breaking windows," LAPD Lt. Art Miller said. "That caused someone to call police."
When cops rolled up to the house, they found Love standing in the middle of the street - apparently high on more than just teen spirit.
"We arrested her, took her to the station and summoned a drug recognition expert," Miller said. "In his opinion, she was under the influence of a controlled substance. We are awaiting the results of further tests."
Miller said Love, who was booked as Courtney Michelle Cobain, was cooperative. She was released on $2,500 bail.
Representatives for Love didn't return calls. Barber couldn't be reached for comment.
The arrest is the latest bizarre incident for the outrageous star. She was detained for 12 hours in February in London after a flight attendant claimed she had been "verbally abusive" on a transatlantic flight.
Love later said she was in rehab for prescription drugs.
--------------------------------------------------------------------------
Wel zielig
quote:bron
UTRECHT - 04/10/03 Courtney Love is ontslagen uit het ziekenhuis waar zij lag wegens een overdosis. Voor haar overdosis had de weduwe van Kurt Cobain de ramen van een vriend ingegooid. Ze werd meegenomen naar het politiebureau en moest 2.500 dollar borg betalen. Dit deed ze. Toen ze thuis kwam heeft ze waarschijnlijk een overdosis genomen. Buurtbewoners zagen haar voor haar huis in Los Angeles liggen.
quote:Nou dan ben je cool zeg.
Op zondag 5 oktober 2003 17:01 schreef cohen het volgende:
courtney love is cool!! ze spoort niet, maar dat wijf heeft gewoon overal schijt aan.
quote:ja ze loop niet in het gareel zoals iedereen doet. en als je een beetje afwijkt heeft iedereen al een oordeel over je. courtney is niet zoals iedereen. en dat vind ik cool aan haar
Op zondag 5 oktober 2003 17:07 schreef toska het volgende:[..]
Nou dan ben je cool zeg.
quote:Vooral aan haar dochter.
Op zondag 5 oktober 2003 17:01 schreef cohen het volgende:
courtney love is cool!! ze spoort niet, maar dat wijf heeft gewoon overal schijt aan.
quote:niet iedereen geeft zijn/haar kind een opvoeding zoals mijn ouders gedaan hebben
Op zondag 5 oktober 2003 18:03 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Vooral aan haar dochter.
quote:ik vraag me af of Love's manier van opvoeden zo goed is
Op zondag 5 oktober 2003 19:55 schreef cohen het volgende:[..]
niet iedereen geeft zijn/haar kind een opvoeding zoals mijn ouders gedaan hebben
quote:als het kind een vrouwelijke kurt cobain wordt komt het wel goed..met de muziek dan.
Op zondag 5 oktober 2003 20:30 schreef PogueMahone het volgende:[..]
ik vraag me af of Love's manier van opvoeden zo goed is
i went to my house
it was locked
i needed my cds
JIM called the cops
I hate him more than anything on this planet right now.
but i m not going to let abunch of tabloid hype get int he way of getting our money back
----------------------------------------------
In een andere thread schreef ze dit :
attention seeking on XANAX
yeah wow attention seeking''lapd attentiuon seeking
his assesment was that i was as i told him on XANAX
PRESCRIBED
i did four breathalyzers
he pronopunced me on XANAX!
-------------------------------------------------------
Frances is heel goed in paardrijden (dat zei Courtney Love op haar website) volgens haar trainer is ze zo goed dat ze naar de olympische spelen kan
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |