abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13619659
Hallo,
Mijn vriend gaat solliciteren in München, we maken er ineens een weekendje München van.
Wat zijn de 'musts' in München?
Enneuh, kan je er leuk shoppen?

Thanks,
Sasaya

pi_13619788
Weekje Munchen en omstreken.. tips? daar staat al veel in en daar past jouw vraag prima bij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_13619848
Hét grootste technische museum van europa is in Munchen. Treinen, stroom, vuur, electriciteit, wind, water, auto's, fietsen, raketten, onderzeeers, vliegtuigen, sterrenkunde, mijnen, je kan het zo gek niet verzinnen of het is er. Een aanrader!!!

Maar als je wil shoppen, tuurlijk dat kan heel makkelijk daar. Oja, ze hebben Euro's, altijd makkelijk!!

Ik vergeet nog het Olympisch stadion, en daarnaast nog een 300 meter hoge zend-toren die je kan bezoeken. Waanzinnig hoor!! En alles relatief simpel met de Metro te bereiken voor weinig..

Dit bericht is door de Moderator aangepast.
pi_13623094
rond deze tijd zijn daar toch altijd die Bierfesten? da's echt zwaar gezellig.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:56:45 #5
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13623150
Oktoberfest duurt tot morgen geloof ik.. (of zondag)
Ga naar de englische garten op zondag, met een beetje mazzel heb je bij de chinese toren een feestje ala oktoberfest.
je kan er prima shoppen, hallhuber zit vlakbij de marienplatz.
uitgaan -> P1 te gave discotheek, beetje duur misschien, maar ja.

[edit typo's]

I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 20:36:26 #6
69531 big_duke
go to heaven... ski like hell
pi_13631824
idd het Oktoberfest MAG je niet missen als je in München bent.

Ik ben er vorig weekend voor het eerst geweest en je weet niet wat je meemaakt, echt ongelovelijk wat er daar gebeurt. Dit weekend is het idd voor het laatst.

p.s. je moet wel van bier houden er zijn nl. alleen 1 liter pullen bier te verkrijgen en niets anders !!

I love the smell of napalm in the morning
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 20:41:49 #7
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_13631973
Dubbeltopic, slotje: Weekje Munchen en omstreken.. tips?

Met dank aan YPPY.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')