abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13612279
Fora zijn de laatste dagen nogal vaak slachtoffers hier
pi_13612283
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:07 schreef Tiemie het volgende:

[..]

je hebt je goede daad van vandaag ook weer gehad

Morgen is het haar beurt
X
X
X
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:09:39 #53
63752 Daleo
Wolfenstein (GoTy)
pi_13612284
Re: vingeren
Auteur: D@leo (---.xs4all.nl)
Datum: 03-10-2003 00:08:45

Een winterpeen lijkt mij niet het beste....

Ik zou zeggen, ga voor een twister, dat is een ijsje van Ola,
ik gebruik ze zelf al een tijdje en het is geweldig om zo een lekker
koude staaf naar binnen te laten glijden..
Echt een aanrader zou ik zeggen..

groetjes en xxjes
Ilona

Kut, Kut ALLEMAAL
pi_13612290
Hehe, wat een posts man
We'll keep on whispering our mantras.
pi_13612299
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:09 schreef Daleo het volgende:
Re: vingeren
Auteur: D@leo (---.xs4all.nl)
Datum: 03-10-2003 00:08:45

Een winterpeen lijkt mij niet het beste....

Ik zou zeggen, ga voor een twister, dat is een ijsje van Ola,
ik gebruik ze zelf al een tijdje en het is geweldig om zo een lekker
koude staaf naar binnen te laten glijden..
Echt een aanrader zou ik zeggen..

groetjes en xxjes
Ilona

vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:10:25 #56
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13612306
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:09 schreef Frasier het volgende:

[..]

Morgen is het haar beurt

vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:11:12 #57
63752 Daleo
Wolfenstein (GoTy)
pi_13612320
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:10 schreef EdSchouten het volgende:

[..]

Heeft wel eens een verhaal over in de Playboy gestaan als ik me niet vergis
Kut, Kut ALLEMAAL
pi_13612327
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:11 schreef Daleo het volgende:
Heeft wel eens een verhaal over in de Playboy gestaan als ik me niet vergis
cool
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:12:15 #59
63752 Daleo
Wolfenstein (GoTy)
pi_13612343
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:11 schreef EdSchouten het volgende:

[..]

cool

hij leg op mijn werk zal um wel eens inscannen en posten als ik het niet vergeet
Kut, Kut ALLEMAAL
pi_13612349
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:10 schreef Tiemie het volgende:

[..]

X
X
X
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:13:04 #61
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13612364
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:12 schreef Daleo het volgende:

[..]

hij leg op mijn werk zal um wel eens inscannen en posten als ik het niet vergeet

pi_13612429
xxxdeesjuhxxx heeft ook gereageert
X
X
X
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:17:07 #64
63752 Daleo
Wolfenstein (GoTy)
pi_13612446
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:13 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Niet de 1nigste die er zo over denken :

http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TO
PICID/624252.html

Kut, Kut ALLEMAAL
pi_13612470
quote:
"Yes eindelijk is het zover" Sanne is met een ruk wakker als ze de wekker hoort gaan. Vandaag gaan haar vriendin Joyce en zij voor het eerst alleen op vakantie! Ze neemt een snelle douche kleed zich aan en checked of ze alles wel heeft. Ze pakt 'r mobiel en belt 'r vriendin. "Met Joyce"klinkt het vrolijk aan de andere lijn. "Mooi je bent al wakker" zegt Sanne. "Ik wou ff zeker weten dat je de wekker wel had gehoord" voegt ze er aan toe. "Ja tuurlijk 'k ben al bijna een uur wakker, heb je al je make-up leuke kleren enzo echt in je tas zitten?" Vraagt Joyce bezorgd. "Jahaa we hebben alles toch samen ingepakt.. Nou ja ik zie je over een kwartiertje op het station hè". Zegt Sanne een beetje ongeduldig."Ja ik zie je dan".
Joyce staat al even te wachten tot haar vriendin ook door haar ouders op het station wordt gebracht. "Doe je echt voorzichtig meisje" Zegt sanne's moeder nog vluchtig tegen haar dochter. "Ja mam echt waar, en ik bel je als we er zijn nou ik ga hè?..."Zegt Sanne ongeduldig. "Ja dag schat"SNel loopt sanne naar haar vriendin. Ze kopen een retour Maastricht Nice. En ze stappen in de trein.
Als ze de volgende ochtend aankomen in het prachtig weer.. Ze nemen een taxi naar hun hotel en komen onderweg al veel leuke dicotheken en winkels tegen. Ze kijken elkaar lachend aan. "Sanne, dit wordt een week om nooit te vergeten". "Hahahah nee zeker niet ".
Bij het hotel aangekomen, doen ze leuke kleren aan en lopen naar het winkelcentrum. Ze hadden afgesproken veel geld mee te nemen. Konden ze lekker veel nieuwe lingerie en sexy kleding kopen. Deze vakantie wordt voor hun allebei teminste dat hopen ze de 1e keer... Ze kopen allebei veel sexy stringetjes en allebi een puch up BH. En Joyce koopt ook nog een bikini string waarbij bij het bovenstukje de tepelplaatsen doorzichtig zijn.
Ze zijn allebei erg tevreden over hun inkopen en gaan bij een goedkoop restaurantje iets eten. As ze terug in hun hotel komen. Begint het pas... Ze trekken allebei hun leukste (=sexieste) kleren aan.. dat betekend voor sanne:
-Hotpanse met all stars eronder met een doorzichtig wit truitje erop en natuurlijk mooi make-up en haar haren mooi los. En voor Joyce:
-Een minirokje met ook all stars en een zwart truitje erboven en natuurlijk haar haren en make-up perfect.
Ze lopen naar een Discotheek waarvan ze van proppers gratis kaartjes hadden gekregen en gaan aan de bar wat drinken.
Een jongen komt al snel naar Sanne toe of ze komt dansen. En zo'n aanbod slaat ze natuurlijk niet al het is namelijk een ontzettend lekkerding. Maar ook Joyce staat niet lang alleen, want al snel heeft ze wat oogcontact met een hele leuke jongen. Hij komt naast haar staan en besteld wat drinken voor haar. Ze raken aan de praat en langzaam voelt Joyce dat Tim zijn (zo heet ie) hand op haar been legt en langzaam naar haar kutje gaat. Joyce raakt een beetje in paniek, zo snel al, maar ja het moet ooit gebeuren dus laat ze sneaky merken dat ze het lekker vind. Ze vraagt aan Tim of ze niet beter naar buiten kunnen gaan. Hij is het er mee eens en ze lopen naar het strand. Ze beginnen heffig te zoenen en ze trekken alkaars kleren uit behalve haar BH en string en zijn boxershort. hij gaat met zijn tong over haar borsten en trekt haar BH uit. en begint aan haar tepels te likken. Joyce raakt opgewonden en begint een beetje te kreunen. Tim merkt het en gaat met zijn tong naar beneden en doen Joyce's string uit. hij gaat langzaam met zijn tong naar haar clitoris en begint opeens heel hevig te likken. joyce begint meer te kreunen maar komt nog niet klaar. "Oooooow Tim Ik wil meer meer meer!!" kreunt ze uit. (ondertussen staat Joyce nog steeds en zit tim oo z'n knieen) Tim begint haar te vingeren en komt steeds dieper in haar. Dan komt ze klaar onder veel gekreun. Ze merkt dat Tim's Pik stijf wordt. en ze rukt zijn boxershort uit. en begint hem te trekken. (nu is tim weer gaan staan en is Joyce op haar knieen gaan zitten) Tim zegt dat ie wil dat ze hem pijpt. Z'n lange dikke lul verdwijnt langzaam in haar mond en hij begint te schreeuwen van genot. hij rukt z'n pik uit haar mond . Duwt joyce met haar rug op de grond en rukt haar benen uit elkaar. Hij gaat op er zitten en laat z'n pik naar binnen glijden. Met hele heftige schokken gaat ie ontzettend diep. Joyce schreeeuwt het uit van genot. en ook Tim Is flink aan het kreunen.
Ze komen allebei klaar. en ze nemen even een pauze. Dan gaat Joyce op knieen en handen staan en zegt dat Tim haar op z'n hondjes moet nemen. Dit vindt Tim helemaal geen slecht idee. En bonkt als een gek heen en weer. Dan ziet Joyce opeens dat een stuk verder op ook twee mensen liggen te neuken en ze ziet dat het sanne is! Ze roept Sanne en al snel liggen ze met z'n vieren te neuken. De hoogtepunten zijn als Joyce en sanne allebie een keertje gedubbeldekt worden. En als er een even neit aan de beurt is. Vingert of trekt die zichzelf. Na ruim 2,5 uur neuken. Vertrekken Sanne en Joyce en kletsen ze na over hun heerlijke opwindende eerste nacht...

vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:20:22 #66
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13612502
quote:
Jongens zijn idd zóóóó moeilijk..
Auteur: Xebrolientje (----------.groni1.gr.home.nl)
Datum: 03-10-2003 00:13:29

De naam van het dit sub-forum is volledig op zijn plaats.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik ben Sandra, 16 jaar oud en woon in Zutphen (maar dat is niet belangrijk, hihi).
Ik heb nu al meer dan 6 maanden verkering met een lieve jongen. ( ik kerf de dagen sinds we wat met elkaar hebben in mijn bed, op mijn bed staat nu een soort van Sanskriet spijkerschrift hihi, maar dat doet er tevens ook niet toe ;-)) )

Maar sinds de laatste weken doet mijn vriend zo moeilijk, hij heeft geen zin meer om iets te ondernemen, apatisch, beweegt niet meer, wil geen sex meer en stinkt heel erg.
Ik heb van alles geprobeerd om hem in actie te krijgen.

Volgens een goede vriend van mij, is m'n vriend enkele weken geleden gestorven door een hartstilstand.

Maar ik weet dat jongens onderling elkaar steunen en hen hand boven elkaars hoofd te houden...

Dit zorgt ervoor dat ik een moeilijke keuze verkeer, moet ik mijn beste vriend geloven of eerder mijn ontbindende vriend (waarvan ik heel erg hou, hihi).

Alvast bedankt voor het antwoord,

Sandra.

Re: Jongens zijn idd zóóóó moeilijk..
Auteur: Chantal (------.net.upc.nl)
Datum: 03-10-2003 00:17:34

Hoi Sandra !

wat zegt je vriendje er zelf over?

die andere vriend kan namelijk ook jaloers zijn .

Groetjes Chantal

vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:20:27 #67
63752 Daleo
Wolfenstein (GoTy)
pi_13612504
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:18 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Kut, Kut ALLEMAAL
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:21:39 #68
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13612533
deze is ook sterk
quote:
mijn leven
Auteur: lola (----------.assen1.dr.home.nl)
Datum: 02-10-2003 21:55:38

hallo, ik heb hele grote problemen in mijn leven hier volgt een rijtje:

ik heb een nicthje en das zware taak
ik word gauw geil en de reden is de hamster van mijn nichtje en de piszak van mun beppe.
laatst ben ik op mun bek gegaan toen ik met rolstoel met mun oma erop van mijn nicht meike af scheurde. mijn andere nicht heeft een snor en froukje wil melanie van me af pakken:( (neeh hoor) en ik heb een vriend dat net een keffertje is en mijn 2 neven freek en merten zijn o zo lelijk als de n8, the ecorsist is er nix bij vergeleken bij en het ergste is nog: mijn nichtje valt op jongens?!!!! damn ! nouwjah en nu volgt er nog een gedicht!

tadum tadum
brum brum
viese geile sex paard
jij bent mijn kutje niet waar
lekker oversext is dit
ik heb jeuk aan mun klit
mijn beppe drinkt piszakken
en we douwen in haar vagina allemaal takken
daar moet de paus van kakken
hij rimt stanley os zo fijn
en het kleine beestje piept van de pijn
nou dat was lekker
en daar komt erik dekker
met zijn grote paal
maait ie alle opa's kaal
dit is het einde van mijn lied
please vergeet mij niet!!

pi_13612555
quote:
al snel liggen ze met z'n vieren te neuken. De hoogtepunten zijn als Joyce en sanne allebie een keertje gedubbeldekt worden. En als er een even neit aan de beurt is. Vingert of trekt die zichzelf. Na ruim 2,5 uur neuken. Vertrekken Sanne en Joyce en kletsen ze na over hun heerlijke opwindende eerste nacht...
. .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_13612564
Jongens doet toch niet zo puberaal

We'll keep on whispering our mantras.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:23:38 #71
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13612575
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Jongens doet toch niet zo puberaal

vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:23:48 #72
63752 Daleo
Wolfenstein (GoTy)
pi_13612579
Ze hebben nu opeens 50% meer hits dan normaal
Kut, Kut ALLEMAAL
pi_13612596
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:21 schreef Tiemie het volgende:
deze is ook sterk
[..]

. *proest*
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_13612614
quote:
mijn leven
Auteur: lola (----------.assen1.dr.home.nl)
Datum: 02-10-2003 21:55:38
hallo, ik heb hele grote problemen in mijn leven hier volgt een rijtje:

ik heb een nicthje en das zware taak
ik word gauw geil en de reden is de hamster van mijn nichtje en de piszak van mun beppe.
laatst ben ik op mun bek gegaan toen ik met rolstoel met mun oma erop van mijn nicht meike af scheurde. mijn andere nicht heeft een snor en froukje wil melanie van me af pakken:( (neeh hoor) en ik heb een vriend dat net een keffertje is en mijn 2 neven freek en merten zijn o zo lelijk als de n8, the ecorsist is er nix bij vergeleken bij en het ergste is nog: mijn nichtje valt op jongens?!!!! damn ! nouwjah en nu volgt er nog een gedicht!

tadum tadum
brum brum
viese geile sex paard
jij bent mijn kutje niet waar
lekker oversext is dit
ik heb jeuk aan mun klit
mijn beppe drinkt piszakken
en we douwen in haar vagina allemaal takken
daar moet de paus van kakken
hij rimt stanley os zo fijn
en het kleine beestje piept van de pijn
nou dat was lekker
en daar komt erik dekker
met zijn grote paal
maait ie alle opa's kaal
dit is het einde van mijn lied
please vergeet mij niet!!

Welke zieke geest heeft dit getypt verzonnen/gefantasseerd

[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 03-10-2003 00:26]

X
X
X
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:26:18 #75
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13612616
ze hebben het niet zo op "forumverneukers"
quote:
Forumverneukers
Auteur: Somegirl (--------.cable.wana)
Datum: 21-09-2003 20:09:30

Weg dermee!!! Bannen met die handel. Vervelende k*t mensjes die het voor andere willen verzieken!!!!

Re: Forumverneukers
Auteur: tjoetjoe (------------.demon.)
Datum: 22-09-2003 11:13:21

en ook de mensen weg halen die 1000 berichtje met het zelfde er in zetten dat is gewoon niet leuk

Auteur: missy (---------------.dyn)
Datum: 23-09-2003 20:36:43

gewooooon zoooo irritant... ik weet trouwens nog wel meer irri tante dingen maarjah

Auteur: no name (----------.speed.planet.nl)
Datum: 25-09-2003 15:31:48

ook de mensen die bij iemands vehaal de boel gaan f*cken met hun domme knor gesprekken erdoorheen dat is pas echt irri en ook nog eens zeer aso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Auteur: RESPECT VOOR ELKAAR (--------.cable.wanadoo.nl)
Datum: 26-09-2003 12:40:53

jeetje die verneukers moeten gewoon RESPECT tonen.

Auteur: Marieke (----.88.101.adsl.cistron.nl)
Datum: 26-09-2003 23:07:41

ik vind dat je je moet aanmelden voordat je kunt posten, zo kun je mensen blocken/deleten die dat doen.

Auteur: knor (----------.adsl-surfen.hetnet.nl)
Datum: 27-09-2003 00:20:02

ja..

Auteur: nijnemans (---.67.172.165)
Datum: 28-09-2003 19:27:40

Ik snap niet waarom dit forum geen Forumbazen heeft... Het loopt steeds uit de hand, maar er wordt niks aan gedaan! Echt een kutforum! Ik zit veel liever op het scholieren.comforum, dat is veeel beter

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')