Voor diegene die BC niet kennen, BC is een rockband met als zanger Ice-T. Ze hadden grote populaire hits als 'cop-killer' en 'born dead'
quote:Ik ook
Op donderdag 2 oktober 2003 16:28 schreef realist_ik het volgende:
ik heb de tape+cd mét cop killer erop ...
whehe
quote:goed van ons
Op donderdag 2 oktober 2003 16:31 schreef MrCrowley het volgende:[..]
Ik ook
whehe
verder weinig over te melden...
heb het cd'tje born dead nog gekocht(!) ... jaren geleden
daarna niks meer van gehoord...
owja, ernie C zou dood zijn?
quote:Na Born Dead kwam Violent Demise: Last Days. Wel aardig plaatje.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:32 schreef realist_ik het volgende:[..]
goed van ons
verder weinig over te melden...
heb het cd'tje born dead nog gekocht(!) ... jaren geleden
daarna niks meer van gehoord...owja, ernie C zou dood zijn?
Ernie C leeft nog. De drummer is tijdens de opnames van Violent Demise: Last Days aan leukemie bezweken.
quote:de drummer ... beatmaster V ?
Op donderdag 2 oktober 2003 16:36 schreef MrCrowley het volgende:[..]
Na Born Dead kwam Violent Demise: Last Days. Wel aardig plaatje.
Ernie C leeft nog. De drummer is tijdens de opnames van Violent Demise: Last Days aan leukemie bezweken.
quote:Ja staat ook wat over in het cd boekje van Violent Demise: Last Days die overigens in 1997 uit kwam.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:37 schreef realist_ik het volgende:[..]
de drummer ... beatmaster V ?
Toch toeren ze weer zag ik pas ergens op een website waar ze concert tickers verkopen...
Ben benieuwd of ze ooit weer naar europa komen, lijkt me wel gaaf...
quote:pardon? Net?
Op donderdag 2 oktober 2003 16:34 schreef NullPointer het volgende:
ze hebben net een nieuw CD uit, Violent Demise.. en volgens mij leeft ernie nog..
die is al uit 1997.
Beatmaster V overleed kort na de opnames aan leukemie.
quote:hun beste zelfs (vinnik)
Op donderdag 2 oktober 2003 16:36 schreef MrCrowley het volgende:[..]
Na Born Dead kwam Violent Demise: Last Days. Wel aardig plaatje.
quote:Is oud genoeg om een nieuwe te starten.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:47 schreef thecrook het volgende:
BodY CounT- Whaaaaaaaaaaa!
Bush heeft ze aangespoord om weer politiek incorrecte teksten te schrijven.
EVIL DICK!
quote:Bron ????
Op donderdag 2 oktober 2003 19:21 schreef Reddiablo het volgende:
Las laatst dat BC weer bezig is.
quote:
Body Count terug
12/05/03 - Rapper Ice-T heeft zijn controversiële rap/metalformatie Body Count weer bijeengebracht en komt binnenkort met een nieuw album op de proppen.
Het nieuwe- nog naamloze album komt deze zomer uit. De reden van de lange winterslaap is volgens Ice-T de dood van een aantal bandleden. Beat Master V, de drummer, overleed aan leukemie. Niet lang daarna werd Moose Man vermoord. We wilden op een gegeven moment wel weer de draad oppakken, maar konden geen goede vervangers voor deze twee vinden. Nu is dat wel gelukt en zijn we bijna klaar met de opnames van de opvolger van Violent Demise The Last Days (1997).De nieuwe cd wordt op Penalty Associated Labels, een relatief kleine platenmaatschappij in New York, uitgebracht. De reden hiervoor is de controversie rond Ice-Ts project in 1992 over met name het nummer Cop Killer. De Amerikaanse overheid reageerde destijds zo heftig op het nummer dat de groep door hun label Time Warner gedropt werd. Sindsdien heeft Body Count nog wel twee albums bij Virgin records uitgebracht, maar ook aan deze samenwerking lijkt een einde gekomen te zijn.
Met het nummer The Winner Loses voel ik me sowieso erg betrokken.
Ik zie Ice-T regelmatig op Discovery channel voorbij komen als presentator van 'Beyond tough'
quote:Dat nummer = echt kippenvel (af en toe)
Op zondag 5 oktober 2003 15:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb de albums Born Dead en Body Count, leuke muziek met goede teksten.Met het nummer The Winner Loses voel ik me sowieso erg betrokken.
quote:Ik luister het nu en heb de tranen serieus in de ogen staan.
Op zondag 5 oktober 2003 20:56 schreef trekdrop het volgende:[..]
Dat nummer = echt kippenvel (af en toe)
quote:Hell yeah
Rapper Ice T en zijn band Body Count werken momenteel aan hun vierde album. De opvolger van Violent Demise: The Last Days, die alweer uit 1997 stamt, gaat de titel Murder For Hire krijgen, en moet begin 2004 uitkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |