wie opent hier topics of post hier met als doel serieus iets wijzer te worden over seks of serieuze ervaringen te delen met anderen, als dat althans de bedoeling is?
naar aanleiding van dit topic vraag ik me echt af of mensen hier komen om seks als onderwerp voor humor gebruiken en seks misschien in het algemeen luchtig nemen, of dat ze met serieuze problemen of vragen zitten waar ze al zelf over hebben nagedacht...
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 02-10-2003 15:13]
quote:Ik
Op donderdag 2 oktober 2003 15:12 schreef Jerruh het volgende:
Ik heb een vraagje voor de mensen hier:wie opent hier topics of post hier met als doel serieus iets wijzer te worden over seks of serieuze ervaringen te delen met anderen, als dat althans de bedoeling is?
naar aanleiding van dit topic vraag ik me echt af of mensen hier komen om seks als onderwerp voor humor gebruiken en seks misschien in het algemeen luchtig nemen, of dat ze met serieuze problemen of vragen zitten waar ze al zelf over hebben nagedacht...
soms een schele eend die leuk denkt te zijn en iets grappigs probeerd te openenen maar dit niet in ONZ doet...
quote:inderdaad, en op niet-serieuze reageer ik niet danwel niet-serieus
Op donderdag 2 oktober 2003 15:18 schreef Tiemie het volgende:
op serieuze topics reageer ik serieus
quote:idem
Op donderdag 2 oktober 2003 15:20 schreef Kikke het volgende:[..]
inderdaad, en op niet-serieuze reageer ik niet danwel niet-serieus
quote:Ik heb een keer een topic geopend met een serieuze vraag.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:12 schreef Jerruh het volgende:
Ik heb een vraagje voor de mensen hier:wie opent hier topics of post hier met als doel serieus iets wijzer te worden over seks of serieuze ervaringen te delen met anderen, als dat althans de bedoeling is?
quote:psies... maar het feit dat er veel mensen dan gaan mekkeren over het bestaan van KEL vind ik daarom gewoon onterecht. Er zijn op gebied van seks gewoon veel problemen te ontdekken, van masturbatie tot geslachtsziektes, van standjes tot erectieproblemen, daar lijkt mij dit forum juist ook voor, maar door veelal door onserieuze reacties ondergesneeuwde topics of topics die eigenlijk kant nog wal slaan, ontstaan er juist die taboes of schaamtes om er juist niet over te praten alhier...
Op donderdag 2 oktober 2003 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Een serieuze vraag stellen over seks? Als je FOK! een beetje kent, probeer je dat hier niet eens meer. Althans, niet als je een serieus antwoord wilt krijgen.
Nouja, dit is wat pessimistisch, maar ik heb al genoeg serieuze topics verneukt zien worden. Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd met een serieuze vraag. Er zijn wel wat mensen die serieus antwoord geven maar de meerderheid vindt zichzelf veel te grappig om hun mond te houden als ze niks te melden hebben.
daarom mijn vraag eigenlijk: mensen die die topics openen of zo reageren, gunnen die die mensen die er wel serieus over zouden willen discussieren of praten niet die vrijheid en vrijwaring van taboes?
quote:ik hoop t niet
Op donderdag 2 oktober 2003 15:45 schreef Dezz het volgende:
Ik denk dat BHFH wel een serieuze poster is
quote:Hey schatje, heb je zin??
Op donderdag 2 oktober 2003 15:22 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb een keer een topic geopend met een serieuze vraag.
Tegen je zin in gepakt worden...
quote:Ik weet het wel zeker, die gast is te dom om daar niet serieus over te zijn
Op donderdag 2 oktober 2003 17:09 schreef Tiemie het volgende:[..]
ik hoop t niet
quote:Ik ben het met je eens, vaak is het niet serieus.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Een serieuze vraag stellen over seks? Als je FOK! een beetje kent, probeer je dat hier niet eens meer. Althans, niet als je een serieus antwoord wilt krijgen.
Nouja, dit is wat pessimistisch, maar ik heb al genoeg serieuze topics verneukt zien worden. Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd met een serieuze vraag. Er zijn wel wat mensen die serieus antwoord geven maar de meerderheid vindt zichzelf veel te grappig om hun mond te houden als ze niks te melden hebben.
quote:En dit zouden meer mensen moeten doen
Op donderdag 2 oktober 2003 17:09 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik probeer wel serieus te zijn, maar het moet ook weer niet TE zwaar wordenFok! is tenslotte een discussieplek, geen zelfhulpforum. Ik probeer (binnen bepaalde grenzen) zo veel mogelijk oprecht en eerlijk mensen te helpen, maar een geintje moet kunnen
quote:Kun je wat links plaatsen, want Fok schiet er inderdaad ERG te kort aan.... En gelukkig dat niet alle fora dus zo zijn
Op donderdag 2 oktober 2003 19:14 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ik ben het met je eens, vaak is het niet serieus.
Als ik echt wat serieus te vragen heb dan zoe ik dat echt op een ander forum. Het verbaasde me dat mensen daar wél serieus zijn, wat een verademing. Blijkbaar zitten er hier veel pubertjes die topics willen verknallen
Maar jah, ik heb ook wel es serieus een vraag gesteld hier, en t heeft me serieus wel geholpen.
Maar ik vind wel dat je er ook weer niet te zwaar aan moet tillen, hoewel er soms ook wel zulke ENORME domme topics worden geopend......
dat topic in startpost : "Verliefd en ballen eraf.. Kan dat?"
Ik had het idd meer van BHFH verwacht zo'n topic....maar goed...het is denk ik nooit te laat om je dingen af te vragen.
Overigens p[robeer ik wel altijd serieus te antwoorden, het is dan wel mijn eigen mening, maar wel serieus. HEEL SOMS komt er es een serieus topic voorbij en die zijn dan meetsal ook leerzaam en leuk....
die pubers die met maffe humor antwoorden, maken het topic wel weel wat luchtig, een teken dat je niet TE serieus moet zijn....vind ik ook wel prettig.
En ja, helaas, wij modjes zijn ook maar mensen, zitten niet 24/7 op een topic en kunnen onmogelijk per direct de onzinreacties verwijderen. Ik vind het heel erg jammer als een serieus topic een onzinreactie krijgt.. een hoop users lijken dan direct het idee te hebben dat dit leuk is ofzo en binnen no-time staat een topic vol met zgn. lollige posts.. En zie daar.. weer een heel topic verneukt.
De hoop op enig zelfregulerend vermogen van users onderling heb ik ondertussen een beetje laten varen (hoewel ik de hoop echt niet opgeef).
Ow, en Blanche_Fantasy.. Ik zou graag willen weten welke modjes en admins jij bedoelt en in welke topics, want ook voor hen is dit ongeoorloofd gedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |