abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 oktober 2003 @ 00:32:15 #1
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13587448
Bij deze het nieuwe topic
vervolg van ME pakt hooligans te hard aan.
Hier het artikel van teletekst.
quote:
De politie van Amsterdam
heeft onnodig geweld gebruikt tegen
supporters van Feyenoord na afloop van
een wedstrijd tegen Ajax in maart 2002.
Dat concludeert de klachtencommissie
van het korps Amsterdam-Amstelland.

Bij de wedstrijd in de ArenA raakten
tientallen Feyenoorders gewond nadat ze
werden geslagen door de ME.Enkelen
moesten naar het ziekenhuis.Vijftig
Feyenoorders dienden een klacht in.

De commissie vindt dat de betrokken
commandant van de politie op het matje
moet komen bij burgemeester Cohen van
Amsterdam en dat hij zijn excuses moet
aanbieden aan de supporters.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_13587497
En terecht
zowel de titel als de excuses
  donderdag 2 oktober 2003 @ 00:39:57 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13587540
Nee hoor, aanpakken die gasten,.. onschuldige omstander? Jammer dan.
The truth was in here.
pi_13587549
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:39 schreef Bastard het volgende:
Nee hoor, aanpakken die gasten,.. onschuldige omstander? Jammer dan.
zelfs vrouwen en kinderen werden gemept

niet terecht, hadden er niks mee te maken, dus excuses is goed

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_13587552
Het betreffende rapport over deze zaak is te vinden via:
http://www.lunaticnews.net/files/Rapport.pdf
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_13587566
Wat ik niet snap is dat je als goedgeaarde voetballiefhebber tussen dat gespuis wilt lopen waardoor je klappen kan krijgen
  donderdag 2 oktober 2003 @ 00:43:15 #7
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13587579
Wat gaat dit een kut-topic worden.
Allemaal van die moraalridders die nooit in VBL komen komen nou even verkondigen dat het schandalig is dat die aardige ME-ers de schuld krijgen terwijl die kwaadaardige hooligans het altijd doen.
Zeg het maar 1 keer voor deze mensen,vraag aan Yorin of ze de bewuste uitzending van "Bij de politie" oid nog een keer willen uitzenden waarin deze misdragingen te zien waren en oordeel dan pas.
Zo,mijn eerste en mijn laatste post in dit topic.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 2 oktober 2003 @ 00:53:48 #8
67550 jantje_uit_s
Dan is alles wat je hoort...
pi_13587690
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
Zeg het maar 1 keer voor deze mensen,vraag aan Yorin of ze de bewuste uitzending van "Bij de politie" oid nog een keer willen uitzenden waarin deze misdragingen te zien waren en oordeel dan pas.
Ik heb destijds het stuk bij Yorin gezien. Het ging er om dat de Feyenoord fans de trein in gingen. Om dat zo snel mogelijk te laten gebeuren moesten de ME-ers de supportersgroep "kneden", dat wil zeggen al prikkende (met hun wapenstokken) de supporters de trein in krijgen. Maar wat doen dat stelletje honden van de ME; die beginnen op de supporters in te hakken alsof het beesten zijn. Supporters konden geen kant op omdat ze klem stonden in de tunnel richting het perron. Te belachelijk voor woorden. Wat ik nog erger vind is dat de gemeente en de politie er anderhalf jaar, ja idd ANDERHALF JAAR voor nodig hebben gehad om te bedenken dat ze fout zaten. Een regelrechte schande.
Van Dale: Ajacied = Persoon die met enige regelmaat Teletekst kijkt
pi_13587695
Ik heb met eigen ogen kunnen zien hoe die ME daar is. Terecht dat het Amsterdamse peleton nu negatief in het nieuws komt. En waarom je er tussen zou gaan lopen? Als je met 1200 andere zo'n relatief klein vak en overloop moet delen kan je niet echt ergens anders heen ofzo.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2003 @ 00:56:04 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_13587706
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:39 schreef Bastard het volgende: onschuldige omstander? Jammer dan.
Precies moet je maar geen omstander zijn.

Het stikt ervan in Nederland van de omstanders.

laten we nu eerst eens de omstanders uitschakelen.

Schiet al een heel eind op.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_13587707
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:54 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb met eigen ogen kunnen zien hoe die ME daar is. Terecht dat het Amsterdamse peleton nu negatief in het nieuws komt. En waarom je er tussen zou gaan lopen? Als je met 1200 andere zo'n relatief klein vak en overloop moet delen kan je niet echt ergens anders heen ofzo.
Als ik al als vee een wagon ingedreven moet worden omdat een stel malloten uitwedstrijden vergalt, had ik niet eens meer behoefte om naar een uitwedstrijd te gaan. Maar goed, dat ben ik.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2003 @ 00:57:36 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_13587718
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:42 schreef gelly het volgende:
Wat ik niet snap is dat je als goedgeaarde voetballiefhebber tussen dat gespuis wilt lopen waardoor je klappen kan krijgen
Ben je ooit naar een voetbal wedstrijd gegaan ?

Welke weg volgde je ?

Die 7 kilometer om was, omdat je dan eventuele vandalen zou ontlopen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2003 @ 00:58:49 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_13587728
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Als ik al als vee een wagon ingedreven moet worden omdat een stel malloten uitwedstrijden vergalt, had ik niet eens meer behoefte om naar een uitwedstrijd te gaan. Maar goed, dat ben ik.

Yup. Dat ben jij.

De makkelijkste weg kiezen maar toch een oordeel hebben.

pi_13587739
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Yup. Dat ben jij.

De makkelijkste weg kiezen maar toch een oordeel hebben.

Je moet het de idioten kwalijk nemen die dergelijke maatregelen noodzakelijk maken, niet de politie.

Hoewel er in dit geval natuurlijk te hard is opgetreden.

Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2003 @ 01:05:35 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_13587769
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Je moet het de idioten kwalijk nemen die dergelijke maatregelen noodzakelijk maken, niet de politie.

Zeg ik ergens dat ik het ze niet kwalijk neem?

pi_13587776
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat ik het ze niet kwalijk neem?

Nee, jij niet. Maar de algemene tendens in dit (en vorige) topic is dat de schuld vooral bij de politie ligt.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2003 @ 01:07:48 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_13587786
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, jij niet. Maar de algemene tendens in dit (en vorige) topic is dat de schuld vooral bij de politie ligt.

Als de schuld in dit geval niet bij de politie ligt.

Waarom moeten ze dan hun excuses aanbieden ?

pi_13587835
nog even en de politie mag niets meer
Free people own guns! Slaves do not!
pi_13587845
quote:
De commissie vindt dat de betrokken
commandant van de politie op het matje
moet komen bij burgemeester Cohen van
Amsterdam en dat hij zijn excuses moet
aanbieden aan de supporters.
De topictitel klopt dus niet.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_13587867
ik heb het raport gelezen... het is een typisch geval:

'De ander deed het ook' verhaaltje.... waarbij de politie duidelijk laat merken de supporters zat te zijn.

Free people own guns! Slaves do not!
pi_13587885
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik moet toch gewoon naar een uitwedstrijd kunnen als ik daar zin in heb? In dat geval waren het dus duidelijk niet enkel de door jou genoemde malloten die het vergalde. De plaatselijke ME had daar het grootste aandeel in. Wat ze in de 1e plaats in dat toch al hermetisch afgesloten uitvak deden was me ook een raadsel.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 01:30:59 #22
67385 ROG
Go on, say it.
pi_13587926
LOL, klote poldermodel altijd. Nederland op z'n best.

What's next? Een NS loket voor zwartrijders, 24 uur per dag gesloten?

pi_13588037
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 01:30 schreef ROG het volgende:
LOL, klote poldermodel altijd. Nederland op z'n best.

What's next? Een NS loket voor zwartrijders, 24 uur per dag gesloten?

Wordt weer een eindeloze discussie zo.....

Ik was dan wel niet aanwezig bij de wedstrijd in kwestie maar heb soort gelijke tafferelen mee gemaakt in dat stadion. Er vanuit gaan dat alle ME 'ers keurige orde-handhavers zijn is echt super naief. Zitten trouwens ook genoeg ex-hooligans tussen.

Ooit weleens een stadion van binnen gezien trouwens?

donderdag 2 oktober 2003 @ 02:12:45 #24
67385 ROG
Go on, say it.
pi_13588102
Jahoor, best grote dingen he die ArenA's, Kuipen enzo?

Maar het is toch bizar dat de ME excuses aanbiedt? Die hele ME hoort niet eens voor te komen in het hele plaatje, laat staan dat ze moeten ingrijpen. Snap je mijn punt?

donderdag 2 oktober 2003 @ 09:05:41 #25
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13589575
Wanneer krijgt de ME eigenlijk een excuus van de supporters? En daarme bedoel ik natuurlijk niet de supporters die braaf voetbal kijken, maar de hooligans hè
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:17:39 #26
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_13589739
uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:11 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

inderdaad, ik verwacht schatje ook elk moment

quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:18 schreef schatje het volgende:
Waarom hoor ik nu niks over normen en waarden??

Je hebt je maar gewoon te gedragen, en geen gejank dat de ME het uitlokt enzo.

quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:40 schreef schatje het volgende:
Ze moeten dat hele supporters gedoe maar gewoon afschaffen.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:19 schreef schatje het volgende:

[..]

Tuurlijk, de ME doet dat voor de lol .

quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:27 schreef schatje het volgende:

[..]

De knuppel erover.

Het verleden heeft geleerd dat dat soort lui zich niet kunnen gedragen.Men wil kennelijk al vee behandeld worden.Helaas voor degene die zich wel kunnen gedragen.

quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:40 schreef schatje het volgende:
Ze moeten dat hele supporters gedoe maar gewoon afschaffen.

Admin donderdag 2 oktober 2003 @ 09:18:57 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13589764
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:17 schreef Doopy-X- het volgende:
uit het vorige topic:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Heeeeeeeeeeeeeeel misschien komt ze niet, er zijn heel veel mensen die VBL niet in de AT hebben staan, beetje jammer dat deze discussie hier een gehouden wordt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:23:09 #28
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_13589834
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heeeeeeeeeeeeeeel misschien komt ze niet, er zijn heel veel mensen die VBL niet in de AT hebben staan, beetje jammer dat deze discussie hier een gehouden wordt

hoop dat ze inderdaad wegblijft met der eindeloze gezever

En hier vind je over het algemeen mensen die WEL weten waar ze over praten ipv van die rukkers die nog nooit een stadion van binnen hebben gezien maar toch hun grote muilen allemaal opentrekken.

Admin donderdag 2 oktober 2003 @ 09:25:54 #29
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13589895
Trouwens, de topictitel is misleidend, er zijn nog helemaal geen excuses aangeboden namelijk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:28:57 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_13589948
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:25 schreef yvonne het volgende:
Trouwens, de topictitel is misleidend, er zijn nog helemaal geen excuses aangeboden namelijk.
Scherp.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:32:31 #31
16625 robh
pi_13590023
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:23 schreef Doopy-X- het volgende:

hoop dat ze inderdaad wegblijft met der eindeloze gezever

En hier vind je over het algemeen mensen die WEL weten waar ze over praten ipv van die rukkers die nog nooit een stadion van binnen hebben gezien maar toch hun grote muilen allemaal opentrekken.

Het merendeel van de rellen en het optreden van de ME zeker gebeurt buiten het stadion, je argument raakt daardoor kant noch wal.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_13590071
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:32 schreef robh het volgende:

[..]

Het merendeel van de rellen en het optreden van de ME zeker gebeurt buiten het stadion, je argument raakt daardoor kant noch wal.

Daar komen die mensen met een grote mond ook niet op zondag, op de plekken waar het gebeurt. Ik vind trouwens dat iedereen er over mee moet kunnen praten en dat sommige voetbaldiehards iets te snel roepen dat anderen er geen verstand van hebben omdat ze er niet vaak bij zijn. Da's een te makkelijke diskwalificatie.

Die anderen roepen misschien weer iets te snel dat het allemaal tuig is. Ik ben ervaringsdeskundige met de ME en zou heel graag eens op een opleiding een gastcollege geven, gewoon om uit te leggen hoe hun handelen overkomt.

donderdag 2 oktober 2003 @ 09:38:28 #33
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_13590137
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:32 schreef robh het volgende:

[..]

we hebben het toch over voetbalfans? de mensen die buiten het stadion met stenen lopen de smijten zijn over het algemeen geen supporters maar gewoon relschoppers, dit is een wereld van verschil.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:40:09 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_13590162
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:35 schreef SCH het volgende:

en dat sommige voetbaldiehards iets te snel roepen dat anderen er geen verstand van hebben omdat ze er niet vaak bij zijn. Da's een te makkelijke diskwalificatie.

Die anderen roepen misschien weer iets te snel dat het allemaal tuig is.

Hier kan ik het helemaal in vinden, dank voor je uitleg SCH

Wat me dus wel stoort dat sommigen het 'gewoon' vinden dat omstanders maar even en passant een paar klappen mogen vangen omdat ze toevallig op de verkeerde plek waren. Ongeacht of de ME nu fout was of niet.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_13590202
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:40 schreef popolon het volgende:

Wat me dus wel stoort dat sommigen het 'gewoon' vinden dat omstanders maar even en passant een paar klappen mogen vangen omdat ze toevallig op de verkeerde plek waren.

Hmmm... Lijkt me heel moeilijk om "toevallig op de verkeerde" plek te zijn bij zoiets.
Als de ME gaat meppen dan moet er al langer iets aan de hand zijn geweest. En als je dan nog met je neus zodanig bovenop de actie blijft staan dat je klappen krijgt, dan ben je zelf OOK niet goed bezig imo.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:44:18 #36
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_13590236
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hmmm... Lijkt me heel moeilijk om "toevallig op de verkeerde" plek te zijn bij zoiets.
Als de ME gaat meppen dan moet er al langer iets aan de hand zijn geweest. En als je dan nog met je neus zodanig bovenop de actie blijft staan dat je klappen krijgt, dan ben je zelf OOK niet goed bezig imo.

tuurlijk knul
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:47:17 #37
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13590291
quote:

[..]

Lees nou eens wat hier hierboven en in het andere topic én in het rapport staat.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:47:26 #38
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_13590293
quote:

[..]

Ja daar gaan we weer, das dus niet zo Dat probeert Doc al een tijdje uit te leggen. Ik ga niet vaak naar het stadion maar ben (toen ik nog 10 was) met m'n oom dus wel in zo'n situatie terecht gekomen. Geloof me, dit gebeurt en is niet héél moeilijk.

Zie Leidsche Plein gisteren.

pi_13590332
quote:

[..]

Nu volhardt je echt in onwetendheid. Of ben je van mening dat het sowieso logisch is dat je klappen van de ME oploopt of lukraak gearresteerd kunt worden omdat je toevallig in de buurt van een stadion bent, heel toevallig op het moment dat daar een wedstrijd wordt gespeeld omdat het je leuk lijkt die te aanschouwen?

Kijk als je voetbal sowieso onzin vindt, dat mag, is best, maar praat niet vanuit die visie in dit topic - dat slaat alles dood.

donderdag 2 oktober 2003 @ 09:56:23 #40
16625 robh
pi_13590469
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:49 schreef SCH het volgende:

Nu volhardt je echt in onwetendheid. Of ben je van mening dat het sowieso logisch is dat je klappen van de ME oploopt of lukraak gearresteerd kunt worden omdat je toevallig in de buurt van een stadion bent, heel toevallig op het moment dat daar een wedstrijd wordt gespeeld omdat het je leuk lijkt die te aanschouwen?

Het is toch logisch dat wanneer jij je begeeft in een meute die opgejaagd wordt door de ME je klappen kunt krijgen? Hoeven niet, maar kunnen wel.

Dát is het risico van voetbal kijken. Dat is een algemeen geaccepteerd risico.

Dat het inmiddels een stuk beter gaat qua rellen is niet te danken aan de supporters en "supporters" maar aan het zero-tolerance beleid van de ME en het in aparte hokken afleveren en proppen van de supporters.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:57:40 #41
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13590492
Wat een dom gezever hier zeg...zeker die berichten van schatje in het vorige topic. Dom geblaat over iets waar je niks van afweet...zoals gewoonlijk is die mening gebasseerd op vooroordelen, zeker in deze kwestie met de ME.
A.M.A.B
  donderdag 2 oktober 2003 @ 10:06:09 #42
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_13590639
Er zijn geen 'onschuldige' supporters. Er wordt altijd te pas en te onpas geroepen dat het maar een kleine groep is, die de rellen veroorzaakt. Hoe kan het dan dat die kleine groep zo'n groot probleem veroorzaakt. Naar mijn mening omdat de 'onschuldige' supporter de andere kant op kijkt en geen actie onderneemt om zijn 'mede-supporter' tot de orde te roepen of zijn/haar identiteit aan de bevoegde instanties door te geven. Het hooligan-probleem kan alleen opgelost worden als er samengewerkt wordt tussen de echte supporters en de politie/ME/justitie. Een kleine groep kan toch niet het plezier van zo velen verpesten.

Supporters, denk eens na en kom zelf ook eens in actie.

"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 10:09:46 #43
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13590710
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:06 schreef AvispaCS het volgende:
Er zijn geen 'onschuldige' supporters. Er wordt altijd te pas en te onpas geroepen dat het maar een kleine groep is, die de rellen veroorzaakt. Hoe kan het dan dat die kleine groep zo'n groot probleem veroorzaakt. Naar mijn mening omdat de 'onschuldige' supporter de andere kant op kijkt en geen actie onderneemt om zijn 'mede-supporter' tot de orde te roepen of zijn/haar identiteit aan de bevoegde instanties door te geven. Het hooligan-probleem kan alleen opgelost worden als er samengewerkt wordt tussen de echte supporters en de politie/ME/justitie. Een kleine groep kan toch niet het plezier van zo velen verpesten.

Supporters, denk eens na en kom zelf ook eens in actie.

De maatschappij dat ben jij

welkom in de echte wereld
  donderdag 2 oktober 2003 @ 10:13:55 #44
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13590805
quote:

beetje jammer dat deze discussie hier een gehouden wordt

Juist niet!

In VBL weten we waar we over discussieren.

De niet-voetbalfans komen vaak niet verder dan de redenering dat alle supporters hooligans zijn en nemen niet de moeite zich te verdiepen in de materie!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 2 oktober 2003 @ 10:16:04 #45
16625 robh
pi_13590865
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:13 schreef FrankyMcG het volgende:

Juist niet!

De niet-voetbalfans komen vaak niet verder dan de redenering dat alle supporters hooligans zijn en nemen niet de moeite zich te verdiepen in de materie!

Dus moet het maar in VBL omdat anders de VBL'ers hun tong verliezen en niet in GC durven posten? Bang voor de ME aldaar?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 2 oktober 2003 @ 10:16:31 #46
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_13590876
*KNAL* oh sorry

*PETS* oe was dat raak?

*SCHOP* het spijt me zo

*BOEM* het is echt niet de bedoeling hoor

als we zo gaan beginnen

What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
  donderdag 2 oktober 2003 @ 10:17:31 #47
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13590906
quote:

[..]

Juist niet!

ik denk dat ze:
quote:
beetje jammer dat deze discussie hier gehouden moet worden
bedoelde
  donderdag 2 oktober 2003 @ 10:18:37 #48
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_13590925
quote:

Nou wil ik niet alle VBL'ers op een voetstuk plaatsen, net zoals in alle andere (sub)fora heb je hier mensen van verschillend niveau.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 10:19:36 #49
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_13590948
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:16 schreef robh het volgende:

[..]

Dus moet het maar in VBL omdat anders de VBL'ers hun tong verliezen en niet in GC durven posten? Bang voor de ME aldaar?

als je nou niets weet te zeggen, houd dan gewoon stil
pi_13590983
De zg voetbal fans
die alleen maar komen om te knocken
zouden ze moeten verbieden om in een stadion te komen
Kost de maatschappij enorm veel geld
Waarom wordt er hier niet op bezuinigt?

Het zijn vaak niet van die lieverdjes en snap best dat de ME
zo reageert...

Dat noemt men dan supporters?
Nou leuk, vooral als je ertussen staat....

zucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')